Ghrp-2 cjc 1295 no dac

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ghrp-2 cjc 1295 no dac

Hallo

hoor veel verhalen over het zetten en dosis van ghrp-2 en cjc 1295 no dac

ik heb 1ml insuline spuitjes de een zegt je moet het tot 10 doen dus zeg maar 5 ghrp 2 en 5 cjc 1295 de ander zegt weer nee je moet ghrp tot 10 zetten en cjc ook 10 insuline spuit is verdeelt 10,20,30,40 enz wat is nu goed ? Gewoon ghrp 2 tot 10 en daarbij de cjc 1295 no dac tot 20 zetten das totaal dan 100,100???

Hangt er vanaf hoe je het gemengt heb met je bac water, kwa ml's

Comment

Ghrp-2 5mg 2,5ml bac water
      cjc-1295 2mg 1ml bac water

Comment

GHRP-6, 3 kleine streepjes op 2ML , en van de CJC 6 kleine streepjes in 1 spuit.
        Als ik het goed heb hoor , Knulletje of iemand anders die er meer verstand van heeft zal vast wel reageren

Comment

Je hebt het op de juiste manier gereconstrueerd.
          Nu ligt het eraan hoeveel je wilt gaan zetten van beide producten. Je hebt de verdeling met reconstrueren zo gedaan dat je van beide producten evenveel kunt nemen in dezelfde spuit.
          10 streepjes is wel erg veel hoor, de 10 streepjes = 200mcg. 5 streepjes is 100mcg.
          Ik zou zeggen start eens op 4 streepjes van beide producten, dat is 80mcg. Dus in totaal 8 streepjes in de spuit.....
          En dat zet je 3x daags een half uur voor de maaltijd.

Gebruik je er ook iets bij, zoals een testosteron?
          Het verhoogt stevig je afgifte van het eigen GH, hetgeen betekend dat je extra spiercellen (hyperplasie) aan kunt maken, die nieuwe spiercellen maak je weer groot en dus sneller volwassen met testosteron (hypertrofie)
          Het kan ook zonder maar het duurt wel wat langer...
          Weet wel wat je doet he? Je bent dan wel bezig met je hormoonhuishouding!

Comment

Oke top bedankt voor deze info zet idd naast mijn kuur test tren mast

En doe 4 om 4 top

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X