noobkuur oral only

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• noobkuur oral only

Hallo ,

Ik ben van de 58 kg met hoog vetpercentage naar de 80 kg met lager vetpercentage geklommen ( in ongv 2,5 jaar) en ik zit nu ongv op de 9% bf,

Ik ben 1.73m en vind mezelf ervaren genoeg met diëten+ trainen om met een kleine kuur te beginnen. Mijn vrienden zijn allemaal
    al begonnen met AAS, maar ik lijk nog steeds sneller te groeien dan hun met mijn natuurlijke voeding dus ik zou wel willen zien hoe mijn
    lichaam reageert op AAS. ik wil beginnen met een kleine kuur *oral only*

winstrol+ als nakuur nolvadex of clomid +glucosamine. ik weet dat het niet perse nodig is om t nakuren bij winstrol maar ik zou het toch maar doen voor de

zekerheid. Ik heb best een goede basis om mee te beginnen en ik weet dat orals echt slecht zijn voor je lever en er 2x overheen gaan
    en wat je spuit gaat er maar 1x over maar ik wil er toch mee beginnen als 1ste kuur en pas bij mijn 2de kuur beginnen met naaldjes.
    Ik ben ook echt van plan om serieus te kuren en echt no-nonsense goed op ga letten met me voeding+ geen alcohol+ geen drugs

want ik wil echt het ultieme uit me noobkuurtje halen. ik kuur ook weleens creatine en ik hoorde dat je dat het beste als soort van nakuur

kon doen, hoe werkt dit dan? dus eerst week 1-6 winny bijv 40 gram/per dag daarna week 7,8,9 nolvadex ? gram per dag en die 6 weken na
    de nolvadex misschien creatine? Ik ken ook anabolengebruikers met nul gainz die

gewoon niet goed trainen/diëten etc. ik wil echt niet een van hun worden dus a.u.b kom maar op met je tips over hoeveel kcal ik nodig heb en hoe ik precies anders moet trainen.

mijn stats met liften: 120kg squat (3x), 150 kg deathlift (2x) bench press 100 kg (2x) (allemaal nette reps, reps waarin een spotter helpt telt niet vind ik)

ik mag hier niet over prijzen praten maar ik kreeg winstrol bijv dus aangeboden voor een bepaalde prijs van mensen, en voor dezelfde hoeveelheid spul vroegen sommige €200,- meer dus dat schrikte me een beetje af..

thanks,

Als je serieus wilt gaan kuren! Ga dan niet met een oral only beginnen. Begin gewoon met test only kuur. Na die 6 weken winny ben je toch hooked en wil je zo snel mogelijk een 2 de kuur. Dus begin gewoon goed en ga lever niet kapot maken met tabs
    Still in a learning process!

Comment

Lever kapot maken? Dat zal ook wel allemaal meevallen.

mijn inziens is gewoon om kennis te maken oke misschien leuk, maar 'massa winst VS schade aan het lichaam' is het het gewoon niet waard (vind ik).

Winstrol is kut voor je cholesterol, gewrichten enzovoorts, en wat houd je eraan over? 2/3kg?

Comment

Je keus vind ik best te begrijpen.
        Ik zou geen nakuur doen, deze is schadelijker dan de kuur zelf en je zal er niet of nauwelijks wat aan hebben bij winstrol only.

Comment

Originally posted by Sjoerdd View Post
          Je keus vind ik best te begrijpen.
          Ik zou geen nakuur doen, deze is schadelijker dan de kuur zelf en je zal er niet of nauwelijks wat aan hebben bij winstrol only.
          plz explain? Want na winstrol heeft je testosteron geen boost nodig? Onderdrukt winstrol niet? Godsamme geef dan geen advies

Comment

'ik wil het ultieme uit mijn noobkuurtje halen'
            Doe dan geen noobkuur, maar begin gelijk goed, overigens heb ik sterk mijn twijfels bij je kennis van AAS als ik je post lees.
            Een wijs man zei ooit: "Beginnen met oral als kennismaking vind ik echt onzin. Als je een lekker wijf ziet neuk je ook niet eerst haar lelijke vriendin als kennismaking met haar vriendinnengroep."

'Ik ken ook anabolengebruikers met nul gainz die gewoon niet goed trainen/diëten etc. ik wil echt niet een van hun worden dus a.u.b kom maar op met je tips over hoeveel kcal ik nodig heb en hoe ik precies anders moet trainen.'
            Waarom wil JIJ kuren? Omdat je vrienden het doen? Denk hier nog eens goed over na, en nog belangrijker, ga je goed inlezen in alles en kom met een goed plan, dan zullen er ook goede adviezen komen.

Comment

Bedankt voor je reactie man!

ik wil gewoon kuren voor mezelf en om mijn lichaam te testen. Ik zie het meer als een kleine boost om me extra te motiveren. Ik ga het toch binnekort doen, niemand kan me van gedachte lagen veranderen daarom vroeg ik nog om tips. Ik betwijfel eigenlijk wel of 1x 6 weken in t jaar een oral kuurtje zoveel schade aan mijn lever gaat doen. Ik drink zelf 365 dagen in t jaar niet, en ik eet heel heel gezond. Ik ben ook van plan om lever'helpers' te slikken. Ik zou echt graag willen weten hoeveel mg ik per dag zou moeten slikken om het optimale 'beginners' resultaat te krijgen zonder dat ik te ver ga. De tabs zijn 15 mg per waar ik aan kan komen.

Bedankt,

Comment

ik begin liever niet meteen met test, eerst rustig beginne met 1 kuur winny. Ik ga niet hierna nog een kuurtje nemen in de komende maanden hoor. ik laat mijn levertje goed uitrusten.

Comment

Originally posted by dnz32 View Post
                  Ik ga het toch binnekort doen, niemand kan me van gedachte lagen veranderen daarom vroeg ik nog om tips.
                  Goede raad negeren en je eigen domme ding doen. Dat gaat je nog ver brengen in het leven.

Doe jezelf een lol en ga eerst eens lekker inlezen. Er staat dusdanig veel onzin in je post dat je onmogelijk een goede afweging kunt maken. En als je kennis qua voeding net zo hoogstaand is (dat vermoeden heb ik namelijk), kun je beter ook dat nog eens doornemen.
                  Ik doe een gok

Comment

wauw, echt heel erg poep jullie allemaal... overal.. iedere bodybuilding site, als er iemand over een oral only kuur begint gaan jullie allemaal lopen te kutten... Serieus man.. echt zielig. Ik weet dat je met spuitjes meer groeit, maar mijn doel is niet om een tank te worden van 100 KG, ik zit al echt op genoeg massa voor mijn lengte en ik had alleen een beetje toning nodig om iets drogere look te krijgen. ik weet 100% zeker dat ik een goede voeding heb, ik was op mijn 12de een dikzak zonder spieren en heb heel veel moeite gedaan na mijn 16de om dit weg te krijgen en gespierder te worden. Mijn genen hielpen hierbij niet. Uiteindelijk ben ik een botje geworden en heb in de jaren daarna heel veel natuurlijke spiermassa erbij gekregen door nul% alcohol te drinken nul% ongezond te eten en 100% dedicated te trainen, serieus kijk naar mijn stats.. ik zie gastjes die lang trainen en niet eens fatsoenlijk kunnen squatten of hun eigen lichaams gewicht kunnen drukken... laat me lekker alles zelf weten en gewoon met een oral kuur beginnen, het is niet jullie lever die naar de tering gaat.. ik heb op sommige forums wel gastjes gezien die gewoon 3/4 kilo goed spiermassa erbij hebben gekregen, dit is ook echt genoeg voor mij.. Denk eens na hoe iemand eruit ziet van 1.73 met 85 kilo spiermassa. Dat is wel voldoende voor mij.

Maarja, bedankt dat je reageert

Comment

Als we je lekker moeten laten wat doe je dan hier? Door spuiten een tank? Lol...

Comment

'Mijn vrienden zijn allemaal al begonnen met AAS ,maar ik lijk nog steeds sneller te groeien dan hun met mijn natuurlijke voeding'.

Ook al moet je het inderdaad lekker zelf weten en zijn de meeste kuurders met zo'n 'nutteloze'tabs only kuur begonnen, heb je nou echt niet door hoe verschrikkelijk tegenstrijdig je eigen post is?
                        Mijn advies: gewoon lekker doen en dan kan je daarna ook iedereen afraden om zo'n kuurtje te doen.

173 cm/80 kg/9% vet kan er inderdaad aardig uitzien.
                        Foto?
                        Last edited by rain; 27-04-2015, 19:13.
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sorry, ik had je nooit mogen bekritiseren. Je bent natuurlijk geweldig, alwetend en perfect.

Even serieus: je doet een dom voorstel en verwacht vervolgens dat wij voor jou bevestigen dat het top is. Dan ben je hier aan het verkeerde adres, want op bn heeft men daar lak aan. Als je idee kut is, krijg je dat te horen. Ook wanneer je dat niet kunt verdragen.
                          Ik doe een gok

Comment

Originally posted by Pren View Post
                            Sorry, ik had je nooit mogen bekritiseren. Je bent natuurlijk geweldig, alwetend en perfect.

Even serieus: je doet een dom voorstel en verwacht vervolgens dat wij voor jou bevestigen dat het top is. Dan ben je hier aan het verkeerde adres, want op bn heeft men daar lak aan. Als je idee kut is, krijg je dat te horen. Ook wanneer je dat niet kunt verdragen.
                            Amen!

Comment

Haha mooi. Classic winny gast die begint te schuimbekken als men het collectief erover eens is dat het een klote idee is. Ik volg
                              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X