de zomer komt er aan ´de vogeltjes fluiten ..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ow ow ow. Beter inlezen vriend.
    De test werkt in je lichaam direct, maar je zal het pas na enkele weken gaan vernemen.
    Dus als jij pas week 3 gaat zetten gaat het alleen maar langer duren alvorens je wat verneemt. Snap je?

Zoals GI zegt, gewoon vanaf week 1 ook injecteren.
    Tegen die tijd dat je dbol stopt verneem je de test. Dat is namelijk ook de insteek van een 'kickstart'.
    In between obsessed periods

Comment

Originally posted by mdejonge View Post
      Ow ow ow. Beter inlezen vriend.
      De test werkt in je lichaam direct, maar je zal het pas na enkele weken gaan vernemen.
      Dus als jij pas week 3 gaat zetten gaat het alleen maar langer duren alvorens je wat verneemt. Snap je?

Zoals GI zegt, gewoon vanaf week 1 ook injecteren.
      Tegen die tijd dat je dbol stopt verneem je de test. Dat is namelijk ook de insteek van een 'kickstart'.
      Haha is inderdaad de rekenfout die hij maakt, de '3 weken' die het duurt om te gaan werken, neemt hij een oral als kickstarter, maar hij neemt de test pas 3 weken later dus zit hij straks alsnog 3 weken zonder de werking van de test en zal je dus nog 3 weken een kickstarter moeten gebruiken.

Verder kom je niet echt over als iemand die een goed overwegen beslissing hebt genomen en een overdachte kuur hebt opgezet, maar je keuze is al gemaakt, succes.

Comment

Oke dit zal ik gaan doen bedankt voor het advies.
        ga dan gewoon vanaf dag 1 40mg en 1 x perweek 2ml test-e

Comment

Id tegelijk starten en als ff kan test 2x pw zetten.
          Hcg?

Comment

Originally posted by big26
            Gear komt van iemand uit deze site en neem aan dat mijn kuur verder goed is. alleen zal ik gewoon vanaf dag een alles gebruiken

Bedankt voor het advies anders was ik wel 2weken dbol gaan slikken en dan pas gaan spuiten maar goed in ieder geval bedankt voor het advies greetz
            Sorry misschien ligt het aan mij, maar jij hebt 4 tot 6 weken terug een Dbol only kuur gepakt en deze was niet heel goed gelukt herinner ik mij. JE topic werd zelfs gesloten omdat het nergens over ging.

We zijn nu 6 weken verder na een gefaalde Dbol kuur en je gaat Test spuiten. Vervolgens snap je ook niet hoe een combinatie kuur werkt. Dit vond je in je vorige topic ook al lastig te begrijpen.
            Naast het feit dat het veel te snel op elkaar is, is je body niet erg ontwikkelt en is je VP best hoog herinner ik mij,

Ik wil niet beledigen ofzo maar ik krijg je indruk dat je zwakbegaafd bent en het geen goed idee is om spul te gebruiken waar je niet alles van weet.

Wat ik nog vreemder vind is dat niemand anders zich dit blijkbaar herinnert? Iedereen gaat adviezen geven terwijl in zn vorige topic al geroepen werd om helemaal niets te doen gezien je mentale conditie.

Nogmaals bedoel ik niets beledigends maar je gaat zware hormonen in je lichaam injecteren waar je niets van begrijpt en waar je lichaam nog niet klaar voor is. Dat gaat geheid mis. Kan iemand deze vent behoeden?

Comment

volgens mij heb jij iemand anders voor je ik heb wel 2maanden terug dbol geslikt maar het hele verhaal komt mij niet bekend voor en wat je niet goed noemt 97,7 naar 105.6 vond ik al aardig wat .

maar goed

Comment

http://forum.bodynet.nl/anabolen/666...r-6-weeks.html

Comment

http://forum.bodynet.nl/kuren-and-re...rste-kuur.html Jij was wel degelijk de persoon die het niet helemaal begreep. Ik weet niet veel van anabolen maar je gaat nu wel een stapje verder dan vorige keer. Kan je wel aanraden hier nog eens goed over na te denken en de adviezen die gegeven worden ter harte te nemen!

Comment

Mijn vorg topic heb ik laten sluiten omdat er mensen zijn zoals jou die alleen maar kunnen kaffen
                    maar gelukkig zijn er nog genoeg mensen met juiste advies en wat ik niet wist zijn maar paar punten die ik even anders zag maar oordeel maar gozert
                    mijn dbol heeft zeker efect gehad en nu spuit er bij wat maak jij je druk ik weet donders goed hoe of wat ben geen puber ofzo kan ik wel big26 heten ben al 30 en heb al jaren gelezen en gesport hoe kun jij zeggen of ik wel of geen conditie heb van uit jou stoel
                    en dbol werkte goed alleen nu test e er bij voor nog meer spier kracht

Comment

Mr. Jones heeft wel gelijk hoor.

Maar goed, hij is eigenwijs en gaat het toch zetten. Gewoon lekker laten gaan dan toch. Komt zichzelf wel tegen.

Comment

als je denkt dat je er aan toe bent

1x pw 2ml
                        of 2x pw 1ml zetten
                        dbol 40-45mg per dag beginnen gelijk met je injects
                        nakuur 2 weken na je laatste injectie.

goed op je eten letten en vooral genoeg etne.

succes kerel!

Comment

Ghehhe. Dat je genoeg gelezen hebt is bullshit want je begrijpt het grotendeels niet eens.
                          Maar daar maak ik me niet druk om, maar zeg dan niet dat je er veel van af weet.

Succes.
                          In between obsessed periods

Comment

Kom er maar in Darwin!
                            Ik doe een gok

Comment

Iemand hier slik ookt eerst 4 weken dbol dan 2 weken winstrol voordat hij begint met een test deca tren kuur.
                              Snap niet hoe iemand hierop komt. Zijn gyno groeit als een kool rest blijft beetje stagneren .

Comment

veel verstand heb ik er niet van nee maar,
                                ik heb me alleen verdiept in dianabol en test-e

dbol sloeg bij mijn eerste kuur best aan .
                                ook al bestond ik uit meer vocht ..
                                toch van 97,7 kilo naar 105kilo gegaan vind dit best goed nu alle vocht zowat weg is zit ik nu op 101 kilo

verder is test-e nieuw voor me en is dus vanstandig om inplaats gelijk 2ml te injecteren 1ml en dit 2x perweek te injecteren
                                kijk ik heb best wat af gelezen en ik zal ongetwijfelt misschien wat missen

maar ik weet hoe het zit met oraal gebruik
                                en hoe je moet injecteren van uit flesje tot helemaal klaar maken van de spuit dat weet ik allemaal wel

en welke plek plaats weet ik ook wel maar alles wat de eerste keer is het spannends

maare goed ik weet voor mij genoeg wat ik wilde weten
                                op paar dingen naar

nu

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X