Avavar bijwerking?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Avavar bijwerking?

Hey,

Ik was vorige week dinsdag met een 40mg anavar tabs per dag gestart. Echter kreeg ik vanaf donderdag steeds meer last van mn blinde darm. (Rond dat gebied). Verder geen problemen met ontlasting of andere bijwerkingen. Op zondag werd de pijn zo hevig dat ik mijn benentraining af heb moeten kappen. Kwam veel te veel druk op tijdens het trainen. Toen maar besloten niet meer verder te slikken en nu is de pijn gelukkig al sterk afgenomen

Voeding was goed verder en ook genoeg vezels en genoeg gedronken.

Herkent iemand dit? Ben erg benieuwd wat het probleem nou was.

Niemand?��

Comment

Oxandrolone is een van de mildste, misschien iets te maken met je prostaat.
      Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Forumleden kunnen moeilijk op afstand bepalen of jou klachten door de anavar komen. Het is in elk geval niet gebruikelijk en heb het ook zelf nog nooit ondervonden met andere orals.
        People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

Ik heb hetzelfde gehad tijdens mijn winstrol 'kuurtje'.
          Dat trok vanzelf weg, maar niet iedere klacht is hetzelfde.
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Soms werken tabs op je darmen/maag maar meestal heeft men van anavar geen bijwerkingen.
            Ken ze die 100/150 mg pd nemen en nergens last van.
            Maar als na het stoppen alles wegtrekt kun je wel een voorzichtige conclusie trekken

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X