Test/tren voorstel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dat moet je ook gewoon ervaren.
    Maat van me zet 1 gram test/tren/mast/bold dus 4 Gr totaal en nergens last van.
    Eenakter neemt 40 mg dbol en dikke gyno.
    Belangrijkste imo is dat je je goed inleest en weet welke acties je kunt nemen.
    Dat hebben jullie allemaal wel gedaan zo te lezen.
    Ps laatst wat bloed testen gezien en conclusie was dat meeste ai gewoon nolva zijn of je moet hg spul hebben.
    Dit was van een bekend slecht merk dus andere merken kunnen best ok zijn maar meestal zal nolva wel voldoen.

Comment

Originally posted by Protasius View Post
      Letro drukte geloof ik je hele oestrogeen productie plat en geeft ff nodig voordat het werkt (as far as I know) idd voorkomt de arimidex het niet helemaal. maar dan moet je richting dostinex gaam denken welke de prolactine levens in het bloed verlaagd echter schijnt dit weer door BC te zijn ontkracht waar als advies gewoon nolva op 40mg pd word gezet om te kijken hoe het loopt.
      Verder vaak adviezen betreft high tren low test ivm boven staande. Ben er zelf ook nog niet helemaal uit wat nou verstandig is.
      Low test high tren vind ik wat geschikter voor mensen met ervaring met tren. Kies al voor een langere ester puur omdat ik geen zin heb om elke dag een naald in me donder te hoeven zetten. Als het dan net ff niet goed valt merk ik dat liever bij een lagere dosis dan dat ik gelijk hoog zit. Als het nu goed bevalt zou een volgende inderdaad low test high tren kunnen zijn.

Schijnt 60 dagen te duren voor een stabiel bloedplasma bij letrozol alleen hebben sommige mensen na een paar dagen al gewrichtsklachten dus de werking zal wel wat eerder zijn (?) zonder oestrogeen zit je vrij snel in laag vocht%. Laat kraakbeen het nu net moeten hebben van waterbindend vermogen. Zonder vocht, geen demping van het kraakbeen -> gewrichtspijn. Lijkt mij in verbintenis te staan.

Gooi de nolva dan wel wat omhoog.

Originally posted by quibus View Post
      Dat moet je ook gewoon ervaren.
      Maat van me zet 1 gram test/tren/mast/bold dus 4 Gr totaal en nergens last van.
      Eenakter neemt 40 mg dbol en dikke gyno.
      Belangrijkste imo is dat je je goed inleest en weet welke acties je kunt nemen.
      Dat hebben jullie allemaal wel gedaan zo te lezen.
      Ps laatst wat bloed testen gezien en conclusie was dat meeste ai gewoon nolva zijn of je moet hg spul hebben.
      Dit was van een bekend slecht merk dus andere merken kunnen best ok zijn maar meestal zal nolva wel voldoen.
      Bron waar ik het vandaan haal, als de prijs normaal is twijfel ik niet aan. Een ai zal wel een ai zijn hier. Maar ik kijk het wel aan.

Ik up de nolva in mn nakuur, en letro haal ik gewoon in huis. Ari/Aro neem ik er gewoon bij. Neem er liever geen kans op.

Bedankt voor de adviezen. Ben er nu wel over uit zo ongeveer. Over een maandje heb ik 10 weken vakantie van school dus dan ga ik knallen ��
      Broomstick_bodybuilding op insta
      F#CK heavy weights

Comment

Succes

Comment

maar waarom pak je hem dan niet gewoon beide op 1 ml voor de eerste keer

Comment

Weet niet of je m'n vorige log nog een beetje voor je kan halen als je hem hebt gezien uberhaupt. Maar daar kwam ik er al achter dat ik na een aantal weken toch de gains gestaag omhoog zag gaan op een 'lage' dosis. Toen ik dit eenmaal wat had verhoogd schoot m'n gewicht ook weer sneller omhoog. Vanuit die gedachte denk ik dat ik niet veel baat heb uit 1ml test per week (250mg) daar waar ik eerder vastliep op 1ml (300mg) om de 5 dagen.

Nou neem je bij tren, volgens de high tren low test cult de test alleen om functies en balans te behouden en laat je tren het werk doen. Maar ik wil niet halverwege weer hoeven verhogen ivm stabiele bloedwaardes. Lijkt me bij tren toch iets beter om die zo stabiel mogelijk te houden. Dus vandaar de 300 wat een beetje op het randje zit van normaal richting hoog
            Broomstick_bodybuilding op insta
            F#CK heavy weights

Comment

Nee heb je log niet actief gelezen misschien eens sporadisch wel deze begin post en daar ben ik vanuit gegaan. Zijn nogal met vlagen wat perioden dat BN kut was en ik weinig zin had om hier te lezen door al het gemiereneuk en puur wat administratief de boel netjes hou

Probeer voor de rest gewoon met je mee te denken altijd benieuwd naar de gedachte gang achter keuzes van mensen.Succes met je keuze. Benieuwd wat het je gaat brengen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X