Dianabol

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dianabol

    Beste, medenlifters Ik ben reeds beginnen kuren (dbol en test) ben hier al 5 dagen met bezig voeding en training zitten zeer goed nu zit ik wel al 5dagen met diarree en misselijkheid. Dit is waarschijnlijk door de dbol en mijn domheid om geen leverbescherming te nemen. Ik heb gisteren van een vriend silymar-150 gekregen dit zou de lever galblaas moeten bescherming iemand een idee wnr het zou moeten beginnen werken ik nam gisteren de eerste pil en zat deze ochtend nog steeds met het probleem?

  • #2
    Ja duuh komt ook daar niet door .... al 5 dagen bezig met voeding wooooow Kan hoor kan je het een beetje volhouden hahah en dan tijdens een kuur nog beter ... Dit weer weer een topper
    Een dag niet getraind...

    Comment


    • #3
      Stoppen met dbol
      ik roep ook maar wat !!!

      Comment


      • #4
        Hoeveel dbol neem je dan

        Comment


        • #5
          Misselijkheid heeft niks met je lever te maken..
          Zolang je stront niet wit ziet en je oogwit niet geel is je lever en gal OK!

          Het zijn gewoon je darmen die niet tegen die troep kunnen. Best niet boven de 30/40mg per dag gaan!

          Comment


          • #6
            omdat dit men eerste kuur is ben ik deze week begonne met 20mg per dag maar durf niet te verhogen nu met deze symptomen die ik krijg

            Comment


            • #7
              Als je al bijwerkingen hebt op die dosis zou ik stoppen en mezelf eerst laten controleren op algehele gezondheid

              Comment


              • #8
                Misselijkheid kan best hoor door dboll is een bekende bijwerking.
                Stop er gewoon mee en kijk of je je beter voelt.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by quibus View Post
                  Misselijkheid kan best hoor door dboll is een bekende bijwerking.
                  Stop er gewoon mee en kijk of je je beter voelt.
                  Ben er dit weekend even afgebleven voel me veel beter en diarree is ook weg ik ga maandag nog eens proberen met leverbescherming vitamine enz. Als de verschijnselen dan terug komen stop ik er gewoon mee en ga ik verder met test

                  Comment

                  Sidebar top desktop

                  Collapse

                  Actieve discussies

                  Collapse

                  Working...
                  X