Kijktip 3 maart: Filemon aan de anabolen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Je neukt er idd een stuk beter van

Comment

• Nice, ik ben dus een killerbody voorbij.
      "Straight outta gym"

Comment

• Als je 1-2jaar traint als een halve zool en zonder voedingsschema kom je nog boven hem uit.
        You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post
          Nice, ik ben dus een killerbody voorbij.
          Wat wij als 'killerbody'zien, zien 9 van de 10 vrouwen als 'mutant body'.
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by rain View Post
            Wat wij als 'killerbody'zien, zien 9 van de 10 vrouwen als 'mutant body'.
            Klopt, maar de meeste hier willen ook voor de mutant style gaan en anders komt dat vanzelf wel. Is bij mezelf er althans wel zo langzaam ingeslopen
            "Straight outta gym"

Comment

• Toch aardig wat lichaamsvet verloren. Daar was het wss ook allemaal op gebaseerd, met behoudt van.
              Mind is everything.

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post
                Klopt, maar de meeste hier willen ook voor de mutant style gaan en anders komt dat vanzelf wel. Is bij mezelf er althans wel zo langzaam ingeslopen
                Snap nu het motto van XXL ook,

Bigger is Better :P
                maar inderdaad, zeker op laag VP krijg je veel onbegrip niet gezond ga meer eten. best apart allemaal

Comment

• Inderdaad zijn de resultaten echt niet indrukwekkend. Nagenoeg elke beginner had zonder zo'n kuur zulke gains kunnen pakken.
                  Voor de manier ook hoe ze alles uit de kast trekken en hem in de laatste aflevering voor die shoot tannen, insmeren en natspuiten en de belichting zoveel mogelijk manipuleren om hem zo "killerbody waardig" mogelijk neer te zetten, vind ik de foto's maar matig. Volgens mij heeft hij zijn bouw ook al niet mee.
                  Hij wil natuurlijk vooral tv maken net al dat hij dat bij spuiten & slikken deed. Dus wat dat betreft verbaast het me niks dat hij al zo snel een kuurtje wilt proberen.
                  Al is het wel redelijk informatief hoe hij mentaal alles tijdens en na zijn kuur ervaart. Zijn persoonlijke gevoel over zelfverzekerdheid, libido, veel dieper kunnen gaan, opgewekter en frisser opstaan ect. maar ook de downsides na zijn kuur. zoals tijdelijk slechtere nier- en leverwaarden, geen libido, etc.
                  Ik denk dat iedereen dit programma met een grote korrel zout moet nemen.
                  Een programma/documentaire over anabolen waarbij alles heel positief wordt belicht, zie ik op de een of andere manier niet zo snel verschijnen.

Comment

• Het ''basismateriaal'' zoals Filemon zelf al zei was inderdaad niet goed. Behoorlijk wat vet en weinig spiermassa. We weten natuurlijk nooit wat zijn trainingsschema was, maar misschien met een ander schema had hij meer resultaten kunnen bereiken. Ik ben sowieso geen fan van het hebben van een personal trainer, maar geloof juist in zelf onderzoek doen en kijken wat het jouw het beste lijkt.

Toch zijn de eindresultaten wel mooi. Het is goed om te zien dat het effect had en dat zijn buikje inderdaad weg is haha.

Comment

• Originally posted by PrinceNiels View Post
                      Het ''basismateriaal'' zoals Filemon zelf al zei was inderdaad niet goed. Behoorlijk wat vet en weinig spiermassa. We weten natuurlijk nooit wat zijn trainingsschema was, maar misschien met een ander schema had hij meer resultaten kunnen bereiken. Ik ben sowieso geen fan van het hebben van een personal trainer, maar geloof juist in zelf onderzoek doen en kijken wat het jouw het beste lijkt.

Toch zijn de eindresultaten wel mooi. Het is goed om te zien dat het effect had en dat zijn buikje inderdaad weg is haha.
                      geen ander trainingsschema maar gewoon een ander EETschema. Met eten maken je het verschil.
                      al had het cardio/bootcamp gedeelte wel weg mogen worden gelaten.
                      Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Originally posted by emielos View Post
                        geen ander trainingsschema maar gewoon een ander EETschema. Met eten maken je het verschil.
                        al had het cardio/bootcamp gedeelte wel weg mogen worden gelaten.
                        Trainingsschema had ook veel verschil kunnen maken, hij had gewoon wat fatsoenlijke oefeningen moet doen. Je kan nog zo goed eten, als je enkel bullshit oefeningen doet in de gym en bootcamps kom je nauwelijks vooruit.

Comment

• Originally posted by FitnessEcto View Post
                          Trainingsschema had ook veel verschil kunnen maken, hij had gewoon wat fatsoenlijke oefeningen moet doen. Je kan nog zo goed eten, als je enkel bullshit oefeningen doet in de gym en bootcamps kom je nauwelijks vooruit.
                          true. Maar zijn trainingsschema was gepost op dbb (stond in de mens health) zal hem hier zo posten

http://forum.bodybuilding.nl/topics/...394610/page-57
                          Last edited by emielos; 28-03-2016, 18:11.
                          Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Originally posted by PrinceNiels View Post
                            Het ''basismateriaal'' zoals Filemon zelf al zei was inderdaad niet goed. Behoorlijk wat vet en weinig spiermassa. We weten natuurlijk nooit wat zijn trainingsschema was, maar misschien met een ander schema had hij meer resultaten kunnen bereiken. Ik ben sowieso geen fan van het hebben van een personal trainer, maar geloof juist in zelf onderzoek doen en kijken wat het jouw het beste lijkt.

een personal trainer kan je andere inzichten geven met betrekking tot vaste routines waar veel mensen in verzeild raken. (waaronder ondergetekende)
                            heb er zelf veel van geleerd afgelopen jaar en denk dat emiel deze ervaring met mij kan delen.

terug naar filemon,
                            met de middelen die hij nam gewon op onderhoud eten en massa beuken had hij meer resultaat behaald. kilos aangekomen en vet verloren

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X