Bostin Loyd Raw shooting.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ook al misbruikt hij roids, toch vind ik het goed dat hij open en eerlijk erover is. 9 van de 10 bodybuilders zijn dat gewoon niet en doen je geloven dat je zo'n lichaam met 100% goede voeding alleen kunt krijgen.

Moest wel lachen toen ik de disclaimer las dat ze het gebruik van steroïden niet willen promoten tijdens het filmpje.

Comment

Originally posted by PrinceNiels View Post
      Ook al misbruikt hij roids, toch vind ik het goed dat hij open en eerlijk erover is. 9 van de 10 bodybuilders zijn dat gewoon niet en doen je geloven dat je zo'n lichaam met 100% goede voeding alleen kunt krijgen.

Moest wel lachen toen ik de disclaimer las dat ze het gebruik van steroïden niet willen promoten tijdens het filmpje.
      Zou ik ook niet doen.
      Miljonair worden door een beetje te liegen of geen miljonair worden door de waarheid te vertellen.
      Makkelijke keuze.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Loyd heeft het dan ook niet in zich om een pro card te winnen en dat beseft hij zelf ook vermoed ik. Dus hij hoeft zich geen zorgen te maken om sponsoren.

Originally posted by Bostin Loyd
        I’ll never compete for a pro card or make a living posing in trunks, but I will ALWAYS love seeing where I can push my body. Being born in the lifestyle, it’s really the only thing I know. Back in the 1980s when my dad competed in the NPC, it was a lot different. The added divisions and selfishness of the promoters is why it took a turn for the worse.

bron: Bostin Loyd: Screw the NPC; I'm Switching Over To NABBA | Muscle Sport Magazine
        En zelfs als het hem was gelukt om prof te worden, er zijn maar weinig profs die er echt van kunnen leven.

Hij verdient nu wat met zijn youtube kanaal en met het begeleiden van naïeve bodybuilders. Omdat hij een beetje bekend is.
        Last edited by inferno_0666; 13-05-2016, 14:02.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

Originally posted by rain View Post
          Zou ik ook niet doen.
          Miljonair worden door een beetje te liegen of geen miljonair worden door de waarheid te vertellen.
          Makkelijke keuze.
          Precies, dit dus. Je krijgt bij ons een miljoenencontract als je top prestaties levert, maar je waffel houdt over roids of het is einde oefening. Ik zou het wel weten.
          "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by resike View Post
            IM! . Zeker! Ik reageer alleen niet zo veel meer. En volgens mij geld het zelfde voor jou, niet? En inderdaad. Ongeacht dit echt ziek is. En hij misschien indirect mensen aanspoort sneller een klein kuurtje te pakken. Doet hij wel lekker wat hij zelf wilt. En daar heb ik wel respect voor.
            Hehe, ouwe reus. Goed dat je hier nog rondhangt iig. Ja, precies. Ik lees niet eens meer zo heel veel mee tov vroeger, maar ik kan het niet laten om zo nu en dan weer op het forum even gauw de topics te screenen en mee te lezen.

En ja idd deze man heeft inderdaad schijt en doet wat hij wil dat kan je hem zeker meegeven.
            "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Iron Mind View Post
              Precies, dit dus. Je krijgt bij ons een miljoenencontract als je top prestaties levert, maar je waffel houdt over roids of het is einde oefening. Ik zou het wel weten.
              ja maar dat is nou precies so hypocriet aan de hele bodybuilding wereld. Bijna iedereen op prof-niveau gebruikt of heeft wel eens iets gebruikt, maar ze geven het nooit toe. Wekt dus de schijn dat je ook zo kan worden door alleen maar ''naturel'' te gaan sporten.

Laten we nu eens het stomme taboe doorbreken en zeggen: jongens op topniveau ontkom je er niet aan roids te gebruiken. We geven je geen valse hoop, als je big en strong wilt worden zoals ons, dan moet je iets gebruiken.

Ik vind het hypocriete gedoe ERGER dan het gebruik van steroïde zelf.

Comment

Hypocriete bodybuild wereld= hypocriete SPORTwereld.
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Zou ik ook niet doen.
                  Makkelijke keuze.
                  ja maar dat is nou precies so hypocriet aan de hele bodybuilding wereld. Bijna iedereen op prof-niveau gebruikt of heeft wel eens iets gebruikt, maar ze geven het nooit toe. Wekt dus de schijn dat je ook zo kan worden door alleen maar ''naturel'' te gaan sporten.

Laten we nu eens het stomme taboe doorbreken en zeggen: jongens op topniveau ontkom je er niet aan roids te gebruiken. We geven je geen valse hoop, als je big en strong wilt worden zoals ons, dan moet je iets gebruiken.

Miljoenencontracten voor bodybuilders? Die zijn waarschijnlijk met een hand te tellen.
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

Weet jij wat een Tavi Castro binnenharkt?
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Hypocriete bodybuild wereld= hypocriete SPORTwereld.
                      Goede correctie.

Maar mijn punt blijft valide.
                      Ik vind het een hypocriete wereld. Ook al houdt ik er zo veel van en ben ik aan bodybuilding verslaafd xD.
                      Haat-liefde verhouding.

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                        Miljoenencontracten voor bodybuilders? Die zijn waarschijnlijk met een hand te tellen.
                        Iedere prof die bij op de Olympia staat gebruikt en iedereen die er enigszins verstand van heeft weet dat. Ik snap niet waarom mensen die bevestiging moeten hebben. Het zijn vooral de lui die een stuk kleiner zijn, die fucked up verwachtingen schetsen door te claimen dat ze natuurlijk zijn en dit ook blijven vertellen uit zichzelf. Ontkennen dat je gebruikt of overal verkondigen dat je natty bent. Dat laatste vind ik vooral hypocriet.

En verder is de sportwereld zeker hypocriet.

En verder is er met wedstrijden van bodybuilding geen vetpot te verdienen. Als je een goede sponsor krijgt dan wordt het al gauw beter natuurlijk.
                        "Straight outta gym"

Comment

Iedere prof die bij op de Olympia staat gebruikt en iedereen die er enigszins verstand van heeft weet dat. Ik snap niet waarom mensen die bevestiging moeten hebben. Het zijn vooral de lui die een stuk kleiner zijn, die fucked up verwachtingen schetsen door te claimen dat ze natuurlijk zijn en dit ook blijven vertellen uit zichzelf. Ontkennen dat je gebruikt of overal verkondigen dat je natty bent. Dat laatste vind ik vooral hypocriet.

En verder is de sportwereld zeker hypocriet.

En verder is er met wedstrijden van bodybuilding geen vetpot te verdienen. Als je een goede sponsor krijgt dan wordt het al gauw beter natuurlijk.
                          Ik denk niet dat het om de bevestiging gaat, maar juist om het hypocriete gedoe.
                          Dan moeten ze niet zeggen ''ik ben natty'' terwijl dat niet zo is. Het gaat dus om het voorliegen. De sporters zijn toch het boegbeeld van de sportwerelden waarvoor zij staan. Dan mag je eerlijkheid verwachten. Eerlijkheid is openheid en dus niet liegen.

het maakt mij overigens geen bal uit of iemand gebruikt of niet, zolang ze er maar eerlijk over zijn.

Comment

Ik denk niet dat het om de bevestiging gaat, maar juist om het hypocriete gedoe.
                            Dan moeten ze niet zeggen ''ik ben natty'' terwijl dat niet zo is. Het gaat dus om het voorliegen. De sporters zijn toch het boegbeeld van de sportwerelden waarvoor zij staan. Dan mag je eerlijkheid verwachten. Eerlijkheid is openheid en dus niet liegen.

het maakt mij overigens geen bal uit of iemand gebruikt of niet, zolang ze er maar eerlijk over zijn.
                            Hmmm. Ik heb er enkel moeite mee als mensen het zelf verkondigen dat ze natty zijn uit zichzelf en het niet zijn. Ronnie Coleman bijv. is natuurlijk geen natty en hem werd ook eens tijdens een persconferentie gevraagd of hij anabolen gebruikt. Met een lachende bek ontkende hij dat ooit gebruikt heeft. Ikzelf kan daar de lol wel van inzien. Nu heb je ook atleten die bij alles beweren dat ze natuurlijk zijn en het niet zijn. Met die laatste groep heb ik meer moeite. In beide gevallen lieg je natuurlijk, maar de een draagt het uit en de ander ontkent het gebruik enkel.

Bijv. Mike O'Hearn die doet wedstrijden in natural bodybuilding of heeft dit gedaan en dat is natuurlijk gewoon debiel en daar moet je uit weg blijven als je gebruikt. En elke debiel kan bedenken dat hij gebruikt.
                            Last edited by Iron Mind; 14-05-2016, 18:08.
                            "Straight outta gym"

Comment

Hmmm. Ik heb er enkel moeite mee als mensen het zelf verkondigen dat ze natty zijn uit zichzelf en het niet zijn. Ronnie Coleman bijv. is natuurlijk geen natty en hem werd ook eens tijdens een persconferentie gevraagd of hij anabolen gebruikt. Met een lachende bek ontkende hij dat ooit gebruikt heeft. Ikzelf kan daar de lol wel van inzien. Nu heb je ook atleten die bij alles beweren dat ze natuurlijk zijn en het niet zijn. Met die laatste groep heb ik meer moeite. In beide gevallen lieg je natuurlijk, maar de een draagt het uit en de ander ontkent het gebruik enkel.
                              Ik snap je punt. Is een nuance verschil. Ik probeer er zelf in ieder geval eerlijk over te zijn, maar ik zou niet zomaar aan iedereen in de gym vertellen ''oh en trouwens, ik gebruik''. Maar als ik met iemand in een langer gesprek raak over bodybuilding en het wordt persoonlijk, en de vraag duikt op, dan ben ik eerlijk.

Maar goed, ik begrijp je punt hoor en ik ben het er een heel stuk mee eens.

Comment

Weet jij wat een Tavi Castro binnenharkt?
                                Hij verdient inderdaad aardig wat, maar dat geld wordt niet binnengeharkt middels sponsorcontracten. De beste man is een ondernemer:
                                De 26-jarige bachelor-student aan de TU Delft (lucht en ruimtevaart) en oud-jeugdspeler van FC Dordrecht zette naar eigen zeggen vorig jaar €5,6 miljoen om met zijn bedrijf Body Engineers, een online-fashionlijn onder meer in t-shirts.

bron: Gecrashte fitnesstycoon Tavi Castro wil nieuwe Sylvester Stallone worden | Quote
                                Maar zoals ik al zei, die zijn op een hand na te tellen. De meest sponsorcontracten stellen helaas geen zak voor.

- Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X