Definitieve kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Equipoise in een cutkuurtje vind ik geen enkel nut hebben. In een massakuur zou ik (nu) deca boven equipoise prefereren. Daarentegen zou het zomaar kunnen, dat als je in een massakuur equipoise hoog doseert (minimaal 600 mg. per week), dit voor de gewenste vreetbuien zorgt en i.c.m. test wél voor ectra massa zorgt. Zelf heb ik geen baat bij eq. gehad. Ik had overigens die van GS.
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (snipke @ Aug. 07 2005,12:59)]equipose is voor dieren bedoelt en deca niet
      Bijna goed, Snipke. Equipoise is de menselijke variant van boldenone, welke wél voor dieren bedoeld is.
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

weer wat bijgeleerd, th,x Mr sym

Grtz
        stil growing

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Aug. 07 2005,15:42)]Bijna goed, Snipke. Equipoise is de menselijke variant van boldenone, welke wél voor dieren bedoeld is.
          Mensenlijke variant? Voor zover ik weet is er geen enkel farmaceutische bedrijf wat equipose produceert voor mensen. Alleen maar productie voor beesten.

Equipose is gewoon een merknaam/generieke naam terwijl de farmaceutische naam Boldenone is. Dus jij spuit hetzelfde spul in wat de koeien en varkens ook ingespoten krijgen.

Zelfde als dianabol een generieke naam is voor methandrostenolone

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (melkman @ Aug. 07 2005,21:24)]
            Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Aug. 07 2005,15:42)]Bijna goed, Snipke. Equipoise is de menselijke variant van boldenone, welke wél voor dieren bedoeld is.
            Mensenlijke variant? Voor zover ik weet is er geen enkel farmaceutische bedrijf wat equipose produceert voor mensen. Alleen maar productie voor beesten.

Equipose is gewoon een merknaam/generieke naam terwijl de farmaceutische naam Boldenone is. Dus jij spuit hetzelfde spul in wat de koeien en varkens ook ingespoten krijgen.

jij zou dus ook deca nemen?

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (super_A @ Aug. 07 2005,21:28)]
              Originally posted by [b
              Citaat[/b] (melkman @ Aug. 07 2005,21:24)]
              Originally posted by [b

jij zou dus ook deca nemen?
              Nee hij legt uit wat het is..
              In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
              Squat 230 kilo
              Bankdrukken 137.5 kilo
              Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Ik zou deca nemen...

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ik zou test only nemen.500mg/wk+ frontload met prop.

Ik heb ook EQ gebruikt in kuur, en spul werkt ook gewoon hoor. Minder vocht dan bij test only en gedurende de laatste wkn nog steeds progressie ( wkn 12 en verder)

Deca heb ik nooit willen gebruiken vanwege de kans op progesterone gyno. Dit is bij tren ook geval maar dit zal ik eerdaags ook bijmijzelf injecteren. Dus wie weet komt er daarna kuur met deca

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (melkman @ Aug. 08 2005,08:46)]ik zou test only nemen.500mg/wk+ frontload met prop.

Ik heb ook EQ gebruikt in kuur, en spul werkt ook gewoon hoor. Minder vocht dan bij test only en gedurende de laatste wkn nog steeds progressie ( wkn 12 en verder)

Deca heb ik nooit willen gebruiken vanwege de kans op progesterone gyno. Dit is bij tren ook geval maar dit zal ik eerdaags ook bijmijzelf injecteren. Dus wie weet komt er daarna kuur met deca  
                    ja maar zit ook met d bol die ik ging gebruiken als kickstart , die test prop op hoeveel zou ik die frontloaden en de weken erop niet meer dan?

igf-1 lijkt me ook hard spul

Comment

Week1-10 :500 mg Test Enth /EW +400 mg EQ
                      Week 1-5 : 30 mg D-bol /ED
                      Week 4-10 : 50 mg Provi /ED

week 10-13 Wistrol-ject,GS, 50mg/ eod om er droger uit te komen is dat geen goed idee ?

week 13-14 40mg nolva 50mg clomid
                      week 15-16 20mg nolva 50mg clomid

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (melkman @ Aug. 08 2005,08:46)]ik zou test only nemen.500mg/wk+ frontload met prop.

dat is een knap kuurtje melkman maar wel veel prikken voor een beginner, de prop moet al minimum eod gezet worden.

Welke EQ heb jij dan gebruikt, zal zeker die van gs niet geweest zijn.

@ super A : die proviron moet toch al zorgen dat je geen vocht vasthoud dus waarom nog winstrol op het einde en dan maar 3weken, als je het dan toch wil doen begin dan in week 7 tot week 13 en dan direct nakuren

Grtz
                        stil growing

Comment

Fijn kuurtje voor je lever...

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (snipke @ Aug. 08 2005,11:11)]dat is een knap kuurtje melkman maar wel veel prikken voor een beginner, de prop moet al minimum eod gezet worden. .
                            Tja of je nou 2x per week spuit of 3,5x per week maakt volgens mij niet zo heel veel uit.Gewoon 2x kont en 2x been.
                            Als eod teveel is kan je ook nog opteren voor e3d.

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (snipke @ Aug. 08 2005,11:11)]
                            Welke EQ heb jij dan gebruikt, zal zeker die van gs niet geweest zijn.
                            Heheh die eq was toch van gs :P Spoot 200mg e3d.

Comment

welja dan hou ik maar bij mij gewone eerste gedachten zonder winstrol

zal ik wel een kuurtje voor in de zomer mee fixen samen met tren ofzo en igf-1 lijkt me ook intressant

Comment

Topic titel is definitieve kuur dus lijkt me een strak plan..

Greets...
                                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X