2e kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 2e kuur

ik wil over 2,5 maanden met mijn 2e kuur starten

40mg dbol
    1 of 2 ml deca ben ik nog niet over uit
    2 ml testo
    na kuren met nolvadex
    of hebben jullie nog goeie tips

Wat was je eerste kuur ook alweer?

Deca zou ik op 400mg zetten. Test op 500mg is prima. Is een ouderwetse massa kuur

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

oude kuur was:
      1ml deca
      2ml testo
      nolvadex

Comment

Zou dan doen zoals ik aangaf.
        Hoeveel weken wil je gaan kuren en hoelang geleden is de vorige kuur?

Greets...

Comment

ben nu nog bezig met nakuren en ik denk dat je het wel wat te snel vindt en ik ga weer een 10 weken kuur doen zou hem zelf nog wel langer willen hoe lang kun je eigelijk een kuur doen bij mij eerst kuur voelde ik me echt superlekker

Comment

Je geeft het zelf al aan en er is de laatste tijd erg veel over gezegd dus ik zal je mijn commentaar besparen.

Een kuur duurt meestal zo`n 6 tot 12 weken. Er zijn uitzonderingen (Feel, Melkman) en allemaal hebben ze zo hun redenen.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (bmwm5power @ Sep. 08 2005,19:24)]ben nu nog bezig met nakuren en ik denk dat je het wel wat te snel vindt en ik ga weer een 10 weken kuur doen zou hem zelf nog wel langer willen hoe lang kun je eigelijk een kuur doen bij mij eerst kuur voelde ik me echt superlekker
              Geef je lichaam toch eens voldoende tijd om te herstellen.Ik weet ook wel dat het trainen beter gaat als je aan de "roids" hangt,eveneens je gemoedstoestand enz..Maar als je nog wat langer wacht slaat alles toch weer beter aan.Ik weet ook dat er zijn die me gaan tegenspreken,maar ook die dezelfde mening delen.Streef nu gewoon naar een uitdaging zoals bijvoorbeeld je gewonnen kilo's te behouden of om er zelfs mss nog wat te winnen,zo doe ik het alvast.dit is maar een voorbeeld.

Jeof
              If you wanna get big...
              You've got to eat like a pig!

Comment

hoe lang moet de pauze duren volgens jullie mij is gezegt op de sportschool hoelang je een kuur doet zolang moet ook je pauze zijn en ik heb een kuur gedaan van 10 weken dus 2,5 tot 3 maanden

Comment

Persoonlijk vind ik voor een recretieve bodybuilder max 2 kuurtjes per jaar voldoende.
                  Maar voor het merendeel hier geld het niet denk ik,hehe.
                  Kijk,je moet het uitmaken voor je eigen eh.
                  Ik reken tijd van kuur+PCT x2

Jeof
                  If you wanna get big...
                  You've got to eat like a pig!

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Curiosio @ Sep. 08 2005,19:57)]Je geeft het zelf al aan en er is de laatste tijd erg veel over gezegd dus ik zal je mijn commentaar besparen.

Een kuur duurt meestal zo`n 6 tot 12 weken. Er zijn uitzonderingen (Feel, Melkman) en allemaal hebben ze zo hun redenen.

Greets...
                    Ik ga helemaal met je mee en zou ook voor 12 weken gaan in zijn geval,broertje.

Niet iedereen hoeft zo idioot te doen als ik...

Comment

Vandaar dat ik jou met een jaar en Melkman met zijn 2 weken noemde..

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Testo @ Sep. 09 2005,05:40)]
                        Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Curiosio @ Sep. 08 2005,19:57)]Je geeft het zelf al aan en er is de laatste tijd erg veel over gezegd dus ik zal je mijn commentaar besparen.

Greets...
                        Ik ga helemaal met je mee en zou ook voor 12 weken gaan in zijn geval,broertje.

Niet iedereen hoeft zo idioot te doen als ik...  
                        nee zo,n idioot ben ik nu ook weer niet ik vroeg me gewoon af hoelang je kan kuren

Comment

ook hier is al een discussie over geweest;

na een week of 7, 8 is meestal de groei er wel uit, het komt zelfden voor dat je hierna nog veel massa pakt.

maar het is beter om je kuur door te trekken naar een week of 10, omdat je de gewonnen massa even een paar weken vast moet houden, dit is beter voor het behoudt van je kg's.

ik zou gewoon 10 weken kuren als ik jou was.

en gewoon je rust pakken; je hoeft toch geen wedstrijd te draaien? Gewoon ff schouders eronder, je dip accepteren, en lekker 3 maanden naturel ff doorbijten.

succes.

Comment

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Loo @ Sep. 09 2005,11:57)]ook hier is al een discussie over geweest;

na een week of 7, 8 is meestal de groei er wel uit, het komt zelfden voor dat je hierna nog veel massa pakt.

maar het is beter om je kuur door te trekken naar een week of 10, omdat je de gewonnen massa even een paar weken vast moet houden, dit is beter voor het behoudt van je kg's.

ik zou gewoon 10 weken kuren als ik jou was.

en gewoon je rust pakken; je hoeft toch geen wedstrijd te draaien? Gewoon ff schouders eronder, je dip accepteren, en lekker 3 maanden naturel ff doorbijten.

succes.
                              maar dat doe ik ook loo en dan weer knallen met een 10 weekse kuur was gewoon benieuwd hoe lang je een kuur kon doen en een dip heb ik nog steeds geen last van voel me nog steeds goed

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X