Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (zenex @ Nov. 28 2005,23:20)]En hoeveel zou ik ongeveer verliezen na kuur denk je, of zou dat miniem zijn?
Het is idd persoonsgebonden hoeveel je kwijt raakt zoals been zegt. Ieder heeft zijn eigen manier van hoe erop te reageren. Maar sommige dingen heb je zelf in hand. Als je voeding niet in orde is kun je wel wat aankomen ja. MAAR zodra de kuur voorbij is, is ook al je progressie zo weg. Net sneeuw voor de zon.
Ik ben het dus met de velen hier op het forum eens! Voeding voor alles. Als dat onder de duim hebt ga je pas oriënteren op een kuur. En dan wel een goede en geen halvenbakse kuurtjes. Ik wil hier niet doen alsof ik je de les lees als je dat denk gozer, maar ik zeg dit puur om je echt te helpen.
Hoe vordert het met je voedingschema kerel?
Heb in mijn verleden vooral creatine, proteinen, hmb, bca, melkzuur,... Gebruikt. Dit heeft nu jammer genoeg geen effect meer
En heb nu een proffesioneel voedingschema van Gold's gym. Dit zou normaal een zeer goed schema moeten zijn.
En van kuur heb ik ondertss nog wat rond gekeken en over gesproken. Aangezien het mijn eerste kuur is had ik gedacht aan week 1 en 2 500mg testo en week 3-10 250mg testo.
week 1-10 200mg deca. Denk dat dit om te beginnen ook wel zijn resultaat zou moeten hebben. Wat denken julie?
Heb niet de indruk dat hij gaat snappen waar je het over hebt eerlijk gezegd Bruce...
@Zenex: Plaats nou eindelijk eens dat voedingsschema man, hoef je dan toch alleen maar ff over te tikken?
Kuur is niks mis mee, moet uiteraard wel een nakuur achteraan.
Vraag me wel af waar je hem vandaan hebt, als je vraagt of dat in orals kan heb je jezelf er duidelijk nog niet erg in verdiept.
Overtikken:s? Het is een hele map ...
En ga toch nog eens zuiver op voedingssuplementen proberen winst te maken. Indien geen winst meer dan maar injecteren hé. Gebruik nu Vendetta(universal nutrition) voor training, Amino fuel 1000 (twin lab), HBM(maximize) en Creatine fuel mega (twin lab) Met deze mix hoop ik toch nog wat winst te boeken + nu een volledig voedingsschema.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment