Hgh kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hgh kuur

Heb gehoord dat je daar het groots van wordt ...

Een vriend van me heeft Humatrope voor me 6mg, hij gebruikt het zelf voor c.a 9 weken.. en gebruikt het in combinatie met Dianabol..  maar ik hoor iedereen zeggen dat het minimaal een half jaar moet..

Het schijnt dat je het met je kuur kan combineren..

Hoe moet het dan met de Dianabol of een andere steroide ..?

Humatrope

Attached Files
    * Wind waait door de bomen *

Gebruik de zoekfunctie eens...

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Yo bas123, ik snap je niet helemaal, ik wil je niet aanvallen ofzo, maar wat weeg je nou 70 kilo zoiets?, en dit wordt dan je derde/vierde kuur?? Dan doe je iets niet helemaal goed volgens mij, zal je niet eens keihard gaan trainen en goed eten voordat je aan de as gaat?!

grtz Philip

Comment

@philipe Nou ik ben 1.77m en 4 jaar geleden woog ik 57 kilo en nu 71 kilo..
        Eten doe ik prima.. maar ik wordt er niet zwaarder van..
        En als je op een dood punt komt zoals ik.. spuit je graag in de reet  

Btw, die 4 kuutjes waren pruts kuurtjes

Comment

Ik ken dat probleem bas, ik woog over 3,5 jaar 55-60 kilo nu weeg ik 80-85 kilo, en ben ook op een dood punt, maar door omstandigheden kan ik niet kuren. Maar ik blijf trainen, goed eten en voel toch voorruitgang. Misschien voor u ook eens tijd om naturel te trainen, ik weet het het gaat niet zo snel dan,maar wat je dan opbouwt behouw je wel. Ik probeer nu zoveel mogelijk uit en bevalt me prima

Grtz
          stil growing

Comment

@Bas123 hgh zou ik niet gaan gebruiken zeker als je nog nooit een goede kuur hebt gedaan. Je kunt met een relatief eenvoudige en veel goedkopere kuur ook heel groot worden Bewaar de hgh toch voor later en ga lekker aan de test in combinatie met deca en dboll kom je zeker 10 kilo van aan als eerste kuur.
            Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Ja man ! klinkt goed

Comment

1st verdiepen ik je materie

ik ben vanmening dat je naturel makkelijk nog kan aan komen
                ik denk dat je die 71 kg makkelijk had kunnen pakken door goed te eten en goed te trainen en dan wel naturel.
                die as die je tot nu toe hebt gebruikt is naar mijn mening 100% zonde geweest het enige is dat je iets sneller op die 77 kg bent gekomen.
                Who's the Chef

Comment

geen aanval hoor kerel. maar die foto van je is natural ook te bereiken en hgh is geen goedkoop goedje. verder heb je arnold weleens gezien.. dat is zonder hgh insuline en igf.Dus met good old as kan je ook "best" groot worden.
                  knal gewoon lekker een standaard massa kuurtje in
                  1-10 test enth 500mg-750mg
                  1-10 deca 400mg-600mg
                  1-6 dbol 40mg-50mg

ik zou lekker voor 500,400,40 gaan maar als je toch zwaarder wilt kan je 750,600,50 doen. en vergeet je nakuur niet.grts

Comment

Thanks

Hoewel iedereen toen vroeg wat ik gebruikte i.p.v. hoe vaak ik naar de sportschool ga

Het effect van de AS was toen duidelijk te zien

Maar nu idd iets anders proberen in Februari..
                    Sus vervangen door enanthate lijkt me goed idee..

En waarmee vervang ik Deca ?

Comment

ga je eerst eens verdiepen in de materie komt zo niet echt over of je dat al gedaan hebt.
                      "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

Comment

Als ik me niet vergis zit je nog midden in een kuur en is die inclusief nakuur op z'n vroegst in januari afgelopen...
                        Je weet dus nog helemaal niet hoe deze gaat aflopen maar wilt al wel in februari aan de volgende beginnen, dus zonder (of hooguit nauwelijks) time-off en met middelen waar je niets vanaf weet behalve dan dat je hebt gehoord dat je daar het hardst van groeit.
                        Sorry hoor maar je maakt er nog steeds een puinhoop van en lijkt hooguit half naar de tips te luisteren die je krijgt!  

Comment

Dat bas zich niet in de materie verdiept dat weet hij nu wel. Is ook wel jammer maar toch. Dat hij groter kan worden door nog eens een paar jaar naturel te gaan trainen weet ik ook maar dat doet hij toch niet dus laten we hem gewoon helpen aan een goede kuur die punani bijvoorbeeld gaf lijkt me het beste. In iedr geval beter als dat aanklooien wat hij de eerste kuren heb gedaan.

Probeer inderdaad wel minimaal 2 maanden tussen je kuren te houden dan heeft je lichaam in ieder geval een beetje herstel tijd. Mocht je nou toch wat meer willen weten over as kijk dan eens op steroid.com hier vind je erg veel over as inclusief voorbeeldkuren en nagenoeg alle beschrijvingen van de soorten as en relevante middelen.

Nog een tip zorg zeker tijdens een kuur dat je voeding 100% is. En deca zou ik er lekker in houden.

Succes en nou gewoon dit doen en niet meer van die rare voorstellen als HGH.
                          Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (bas123 @ Dec. 08 2005,11:14)]En waarmee vervang ik Deca ?
                            Met naturel trainen

Comment

Bedankt he !
                              Ik ga me in de stof proberen te verdiepen maar het is nog al veel en ik zie door de boompjes het bos niet meer.. het is nogal veel om dit in een korte tijd in me op te nemen.. en dan nog in het Engels..

Ik ben al bezig maar het gaat niet makkelijk

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X