Deze sustanon

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Deze sustanon

Ik gebruik hem al voor de 4e keer met tussenposes van een half jaar en heb nu alleen maar bijwerkingen, ben moe, lui, geen eetlust, hartbonzen noem maar op  

* Ja het antwoord zal zijn : gebruik 's wat anders

Attached Files
    * Wind waait door de bomen *

Is de meeste fake van in omloop volgens mij, nile van organon...
    Misschien eens wat meer rust tussen je kuren nemen?

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Had al zo'n vermoeden

Comment

gewoon niet kuren, en natural trainen met 70 kilo van je, dag je daarvan.........

Comment

@ philip.. Flauwe opmerking zeg !!! echt interessant

Met goed eten en goede shaky's en 4 x sporten afgelopen 5 jaar kom ik niet boven de 70, ben ook nog onder de 30 en m'n bouw is anders

Comment

ik zou dat normaal gesproken ook zeggen. ben het zeker met philip eens.
            alleen... je heb al gekuurd, dusik vrees dat je niet echt vooruit zal gaan.

wat cur. zegt: nile is meest vervalste.
            ik ken ook niemand meer die het gebruikt. alleen daarom al.
            ennuh... die bijwerkingen... kan eerste twee weken als je teveel neemt ineens. maar als het langer dan 2 weken duurt zit er zeker zooi in.

omdat het nile is, zou ik zeggen: doe een nakuur, NU.
            wacht dan 2 maanden, zit je in een mooie tijd om te kuren, februari nameluk. en dan twee maanden, ben je mooi gegroeid voor de zomer. snappie!!
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Nee ouwe, val je niet aan absoluut niet.waarom zou je nu zo zwaar kuren, Je kan wel veel shakes drinken en 5 keer per week aan het ijzer trekken, maar misschien train je teveel en eet je het er niet aan.

Ik woog zelfs 60, weeg nu kleine 70 kilo, geen dboll of spuit gezet. Dus voor mij is er natuurlijk ook nog nodige te bereiken

kuren kan altijd!!!!

Haal gewoon eerst alles eruit wat erin zit.......

grtz Philip

Comment

Who's the Chef

Comment

Ok dank je mannen.. krijg nu ook weer enorm trek in eten.. en nakuur 3 weken na de laatste spuit dat is voor mij over 2 weken

Comment

Als ik jou post lees dan zie ik iemand die met zijn lichaam speelt, je doet eerst en dan post je hier of het wel ok is. Kuren is geen geintje, het is geen vitamine C. Jij had nooit moeten beginnen met kuren op dat gewicht, er was naturel nog veel meer te halen. En nu spuit je eigenlijk maar wat raak, maar wordt je er ook groot van? (van deze sustanon sowieso niet ben ik bang) Je helpt alleen je lichaam naar de klote. En als mensen daar wat van zeggen zijn ze flauw, deze mensen proberen je alleen te helpen, maar helaas sta jij daar niet voor open. Dus bas...

Spuit je in hemelsnaam helemaal lek! (als ik iets anders zeg ben ik prob flauw)
                    Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Ik heb een pm gehad van onze beste bas, hij zal zijn leven verbeteren zei die.....

dus das mooi......

grtz Philip

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (philip @ Dec. 13 2005,00:04)]Ik woog zelfs 60, weeg nu kleine 70 kilo, geen dboll of spuit gezet. Dus voor mij is er natuurlijk ook nog nodige te bereiken
                        hebbe we 2 philippen?
                        we hadde er ook een met wit haar.
                        dacht dat jij dat was, die tijdens zn kuur bij zn buurman over de schutting was gesprongen om hem lesjes te leren
                        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Nee ouwe, ik heb weleens me buurman uitgescholden vroeger maar niet omdat ik agressief ben van as.....

hehehe.......

grtz Philip.

Comment

Dat is Filip nog wat...
                            Btw ik ben het met iedereen eens ga es eten en hard trainen joh je bent de zoveelste die over 2 jaar gestopt is anders..
                            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                            Squat 230 kilo
                            Bankdrukken 137.5 kilo
                            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Filip72.....zien we idd niet veel meer jammergenoeg.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X