Prostaat en anabolen?! gevolgen??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Prostaat en anabolen?! gevolgen??

Hey iedereen,

Allereerst:Beste wensen voor iedereen in het nieuwe jaar!

Een tijdje geleden heb ik een kuurtje van Nandralone en winstrol gezet. Met een blijvende gain van +/-4kg  spiermassa.  Na de kuur kwam ik tot de constatatie dat ik aan aannemelijke prostaatvergroting leed met alle gevolgen vandien.
    Nu denk ik in de toekomst (6-tal maanden), met eerst een goed voedingschema natuurlijk (heb m'n lesje wel geleerd),
    terug een kuurtje AS te doen. Maar als dit nadelige gevolgen heeft voor m'n prostaat zal ik er toch van moeten afzien.
    Heeft iemand hiermee enige ervaring, en kan iemand me hierover wat meer vertellen. De dokter heeft me dit afgeraden maar dat is dan meer met het anabolengebruik in het algemeen en niet enkel voor prostaataandoeningen. Door de beroepsdeontologie zullen zij altijd AS-gebruik veroordelen en afraden.
    Dank bij voorbaat voor de serieuse reacties, aangezien het gevoelige topic, letterlijk en figuurlijk  
    Mvg
    -C-
    -Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
    -2 know what we don't know
    -No Pain No Gain!

volgens mij blijft je prostaat altijd door groeien alleen met as zal het wat sneller gaan.
    Who's the Chef

Comment

Voornamelijk testosteron zorgt voor prostaatvergroting. Vooral de omzeting van testosteron naar DHT (dihydrotestosteron) zorgt daarvoor. Je kan dit voorkomen door het 5-alpha-reductase te blokkeren. Dat kan bijv. met het natuurlijke middel Saw palmetto. Selenium is ook goed voor je prostaat, het helpt beschermen tegen groei en prostaatk*nker.

Maar dat is natuurlijk een druppel op een gloeiende plaat als je een dikke AS kuur neemt.
      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Neemt je prostaat ook weer af als je stopt met de as of blijft het gewoon dezelfde grote hebben?

Comment

De prostaat is nu eenmaal iets dat zal blijven groeien en zeker in as kuurtjes, je mag kuren met wat je wil,als je er gevoelig voor bent is dat een groot probleem; enige oplossing, niet meer kuren

Grtz
          stil growing

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Achilles @ Jan. 30 2006,09:14)]Neemt je prostaat ook weer af als je stopt met de as of blijft het gewoon dezelfde grote hebben?

zal blijven groeien kerel
            Who's the Chef

Comment

Heb ik eens wat onderzoek naar gedaan: dianabol is bijv. 1 van de mildste middelen voor de prostaat en winsrtol (zoals je gemerkt hebt) 1 van de zwaarste. Vitamine D in hoge doses (kijk uit, want giftig) beschermt de prostaat tijdens kuurtjes evenals dat kruid waar ik de naam van kwijt ben. (Wie helpt ff). Toets op ergogenics.org even 'prostaat' in bij de zoekmachine en al je vragen worden beantwoord.
              We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Thanks voor de heads up Sym!

Comment

Antwoorden zijn gegeven en inderdaad je prostaat blijft groeien.

Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Jan. 30 2006,14:38)]Vitamine D in hoge doses (kijk uit, want giftig) beschermt de prostaat tijdens kuurtjes evenals dat kruid waar ik de naam van kwijt ben. (Wie helpt ff).
                    Serenoa repens (in het engels Saw palmetto), ook wel zaagpalm genoemd.

De werkzame stof is de bes van dwergpalm.

Dat vitamine D de prostaat beschermd tijdens kuurtjes heb ik nog niet eerder van gehoord. Idd oppassen met vitamine D want het is de giftigste vitamine van allemaal.
                    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

wat is prostaat
                      "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Ik moet toch enkele dingen rechtzetten, de prostaatvergroting was ook wel te wijten aan een lichte ontsteking, dit in combinatie met Stanazolol (winstrol) gaf natuurlijk een aanzienlijke vergroting, met last tot gevolg. Dit is wel afgenomen met antibiotica en het medicijn OMIC.

Inderdaad de vitamine D blijkt de prostaatvergoting door testosteron te verkleinen met 40%, dus een supplement van vitamine D van +/- 10µgr tot max 25µgr zou dit effect wat tegen gaan. Bij normale maaltijden is de hoeveelheid +/- 5µgr Natuurlijke bronnen van vitamine D zijn vette vis, zonlicht en de zonnebank. En anders gewoon vitamine D supplementen. In combinatie met een kuur zou ik toch Vitamine D supplementen aanraden, gewoonweg om de juiste dosering te verkrijgen.
                        Dit gewoon om de antwoorden van K.I.R en Mr. Symmetry met cijfers bij te zetten. Thx for that.

Vitamine E zou ook heel goed zijn voor de prostaat. De vitamine vermindert aanzienlijk de androgeenreceptoren in de prostaat en verhindert grotendeels (tot 90%) de PSA aanmaak! (prostaatkanker-eiwitten). Zoek nog wel even de juiste doseringen voor jullie.
                        Dus gewoon een goede inname van vitamines D en E is een goed preventief middel tegen prostaatkanker.

Let wel op dit zijn toxische vitamines bij te hoge inname!

Ik hoop dat niet alleen IK met deze informatie geholpen ben.

Laten we hopen dat dit echt resultaten boekt!  
                        Greetz
                        -C-
                        En speciaal voor Haagschemarco
                        ==>Steek je vinger in je reet, en je hebt em beet!

-Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
                        -2 know what we don't know
                        -No Pain No Gain!

Comment

Alfa-linoleenzuur/ lijnzaadolie verhoogt ook de kans op prostaatkanker. Visolie is daarom beter dan lijnzaadolie.

link

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (niceguy024 @ Jan. 31 2006,00:36)]Ik moet toch enkele dingen rechtzetten, de prostaatvergroting was ook wel te wijten aan een lichte ontsteking, dit in combinatie met Stanazolol (winstrol) gaf natuurlijk een aanzienlijke vergroting, met last tot gevolg. Dit is wel afgenomen met antibiotica en het medicijn OMIC.

Inderdaad de vitamine D blijkt de prostaatvergoting door testosteron te verkleinen met 40%, dus een supplement van vitamine D van +/- 10µgr tot max 25µgr zou dit effect wat tegen gaan. Bij normale maaltijden is de hoeveelheid +/- 5µgr Natuurlijke bronnen van vitamine D zijn vette vis, zonlicht en de zonnebank. En anders gewoon vitamine D supplementen. In combinatie met een kuur zou ik toch Vitamine D supplementen aanraden, gewoonweg om de juiste dosering te verkrijgen.
                            Dit gewoon om de antwoorden van K.I.R en Mr. Symmetry met cijfers bij te zetten. Thx for that.

Vitamine E zou ook heel goed zijn voor de prostaat. De vitamine vermindert aanzienlijk de androgeenreceptoren in de prostaat en verhindert grotendeels (tot 90%) de PSA aanmaak! (prostaatkanker-eiwitten). Zoek nog wel even de juiste doseringen voor jullie.
                            Dus gewoon een goede inname van vitamines D en E is een goed preventief middel tegen prostaatkanker.

Let wel op dit zijn toxische vitamines bij te hoge inname!

Ik hoop dat niet alleen IK met deze informatie geholpen ben.

Laten we hopen dat dit echt resultaten boekt!
                            Greetz
                            -C-
                            En speciaal voor Haagschemarco
                            ==>Steek je vinger in je reet, en je hebt em beet!
                            knappe uitleg niceguy, maar de zonnebank is dan weer niet goed voor je zaadcellen. Dus best is vit E en D, plus dat E een anti oxidant is en zorgt voor een betere adrijving van de vetcellen.

Grtz
                            stil growing

Comment

haha denk dat de uitleg niet duidelijker kan voor onze marco
                              Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X