Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Iemand ervaring met IGF-1 ? Heb het eens geprobeerd maar compleet niks van resultaat...
Heb nu wel vernomen dat de igf-1 van gg heel goed zijn zou .... ?
Iemand ervaring met IGF-1 ? Heb het eens geprobeerd maar compleet niks van resultaat...
Heb nu wel vernomen dat de igf-1 van gg heel goed zijn zou .... ?
Yow
Wat zijn je stats en welke igf heb je gebruikt en hoeveel nam je per dag?
Hmm, ben dus nen 29 jarige kerel uit Belgie...
Kweet niet wat jullie allemaal weten willen :-)
1m82 groot, 90kg en bla bla bla
Euhm de igf die ik genomen heb is er van body fitness ofzo denk ik, weet het niet juist want heb de doos hier niet bij me.Zou ik thusi eens voor moeten kijken...Heb die idd gecombineerd met as. Deca van british dragon, trenbolone acetate van british dragon en sustanon van hard core labs.
Hmm, ben dus nen 29 jarige kerel uit Belgie...
Kweet niet wat jullie allemaal weten willen :-)
1m82 groot, 90kg en bla bla bla
Euhm de igf die ik genomen heb is er van body fitness ofzo denk ik, weet het niet juist want heb de doos hier niet bij me.Zou ik thusi eens voor moeten kijken...Heb die idd gecombineerd met as. Deca van british dragon, trenbolone acetate van british dragon en sustanon van hard core labs.
Yow
Van waar in belgie ben je, en in één kuur deca en tren samen lijkt me niet de beste combinatie he kerel, wanneer heb je de igf in je kuur opgenomen, hoelang heb je hem gebruikt en hoeveel, en het merk body fitness ken ik ook niet, het was toch geen suplement dat je kan kopen in de winkel
Van waar in belgie ben je, en in één kuur deca en tren samen lijkt me niet de beste combinatie he kerel, wanneer heb je de igf in je kuur opgenomen, hoelang heb je hem gebruikt en hoeveel, en het merk body fitness ken ik ook niet, het was toch geen suplement dat je kan kopen in de winkel
Grtz
Ok, heb de doos bij me nu...
Bodyfitness Co staat er als naam op. Hebben blijkbaar ook een website namelijk www.IGF1-for-you.com.
Ivm de combinatie deca, trenbolone en sustanon ben ik me ook al door anderen laten wijs maken dat het niet zo'n beste combinatie is.Doch kerel die deze kuur voor me heeft samen gesteld is een persoon met heel wat ervaring.Hijzelf 125kg, 6% vet percentage. Dus ja, weet eigenlijk nu niet meer welke raad ik opvolgen moet. Heb al tal van kuurtjes achter de rug en dit was ook nieuw die combinatie.
Als antwoord op je vraag vanwaar ik ben, Oost-Vlaanderen...
Doch kerel die deze kuur voor me heeft samen gesteld is een persoon met heel wat ervaring.Hijzelf 125kg, 6% vet percentage. Dus ja, weet eigenlijk nu niet meer welke raad ik opvolgen moet.
is hij alleen adviseur, of ook je dealer? dan verklaart dat al wrom het bij elkaar zit $$$
Ok, heb de doos bij me nu...
Bodyfitness Co staat er als naam op. Hebben blijkbaar ook een website namelijk www.IGF1-for-you.com.
Ivm de combinatie deca, trenbolone en sustanon ben ik me ook al door anderen laten wijs maken dat het niet zo'n beste combinatie is.Doch kerel die deze kuur voor me heeft samen gesteld is een persoon met heel wat ervaring.Hijzelf 125kg, 6% vet percentage. Dus ja, weet eigenlijk nu niet meer welke raad ik opvolgen moet. Heb al tal van kuurtjes achter de rug en dit was ook nieuw die combinatie.
Als antwoord op je vraag vanwaar ik ben, Oost-Vlaanderen...
Sorry kerel maar de gast die deze samengesteld heeft kent er de ballen van ook al is hij 125kilo bij 6%, jij ziet een grote kerel en je neemt dan blindelings zijn raad over zonder opzoekwerk te doen, is niet slim. Ik ben van Brabant maar kom dikwijls in oost- vlaanderen om zaken te regelen
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment