kuren/anabole steroïde

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kuren/anabole steroïde

als ik zo op dit forum kijk dan lees ik veel over het gebruik van allerlei kuurtjes. een van de leuke effecten is de spiergroei. maar maken jullie je nooit zorgen over de lange termijn effecten (die zelfs een korte kuurkan hebben)? zoals een verhoogt risico op prostaat en of zaadbal cancer (het nedrelandse woord voor cancer wordt geblokkeerd)? ik ben benieuwd!
    Last edited by erik1982; 11-03-2006, 22:44.

nog nooit van gehoord. necedo weleens van gehoord!?ja ook...

Comment

Uiteraard wel maar je maakt een afweging hè. Voor de één kan het roken en zuipen zijn, voor de ander een hele gezonde en bewuste levenstijl met AS.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Afweging?

Ik denk dat er maar een handje vol zijn die iets van de effecten op langere termijn weten.

Comment

Weten de rokers ook niet.
          Mensen die AS gebruiken hebben zich (meestal tenminste) verdiept in het hoe en wat. Veel bewuster van eventuele gevolgen dus, wat deze ook kunnen zijn.

Greets...

Comment

ga er wel vanuit dat mensen die de keuze hebben gemaakt AS te nemen hier wel zich over hebben geinformeerd
            Who's the Chef

Comment

Precies.
              Verder is het net als met veel andere dingen een beetje je kop in het zand steken, jezelf voorhouden dat het allemaal wel mee gaat vallen met de gevolgen en dat het jou niet overkomt...

Greets...

Comment

[quote=Curiosio]Uiteraard wel maar je maakt een afweging hè. Voor de één kan het roken en zuipen zijn, voor de ander een hele gezonde en bewuste levenstijl met AS.

zo heb ik het nog nooit bekeken. dan denk ik dat je beter as kunt gebruiken met beleid. ik doe het zonder as. maar dat is ook ieder voor zich natuurlijk!

Comment

Bij je eerste kuurtje ga je de voor en nadelen afwegen maar naarmate je meer begint te kuren denken de meeste daar niet meer aan, daar ben ik 100% zeker van, dan is het gewoon de spieren en verslaving dat tellen,er goed uitzien voor op het strand deze zomer is belangrijker dan,het dipje zullen we achteraf wel verwerken.

Je weet dat je bij as zoals bij alles nadelen hebt,en als je daar teveel aan denkt dan moet je niet roken niet drinken geen drugs gebruiken en geen as nemen, en dan heb je nog kans om een hartaanval ofzo te krijgen, het zit hem in het beestje of niet, ofwel ben je er gevoelig voor of je bent het niet

Grtz
                  stil growing

Comment

Het is wel bewezen dat AS je bloeddruk (blijvend) kan verhogen en mede daardoor je aderen veel stugger worden. Let op mede daardoor want je aderen worden hoe dan ook stugger. Als je al aanleg hebt op hart en vaatziekten ga je ze gegarandeerd krijgen bij gebruik van AS.
                    Hoeveel eerder is nog niet aangetoond maar dat dit één van de bijwerkingen is wel.

Greets...

Comment

van winstrol kan je ook suikerziekte krijgen bijvoorbeeld.

maarr... weet je wat het denk ik is bij 99-100% van de gebruikers?

ze denken: HET VALT WEL MEE!!!
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Leuk om te zien dat als de negatieve kanten naar voren worden gebracht het veel stiller is in een topic...

Greets...

Comment

Ja, weet dat AS geen speelgoed is maar als je nu 4 deftige kuren doet in je gehele leven zal dat volgens mij niet zo een nefaste invloed hebben.

Natuurlijk is dat bij de pro's wat anders..en als ik sommige kuurschema's bekijk

Pak nu dat ik op 4 jaar 4 deftige kuren doe en mijn doelstelling bereikt is ga ik niet meer kuren..denk dat het dan wel meevalt met gezondheid.

Arnold loopt toch ook nog steeds rond.

grtz
                          Elk pondje komt door het mondje !!!
                          Denk je sterk.

Comment

dus denk je : het valt wel mee.
                            dat kan je pas zeggen als je 80 bent ofzo.
                            zeker niet voordat je 70 ben.
                            en ja, zonder problemen. ik weet zeker dat ik zelfs al anders ben dan voor het gebruik.
                            hogere hartslag, vaak moe, weet ik het. dusssss....
                            ben bang dat bij iedereen blijvende gevolgen zijn, maar zoals Mr. C. zegt: nu wordt het wat stiller.
                            tis ook zo: we verdiepen ons in de zaken wat je het grootste en het sterkst maakt. niet wat op termijn de gevolgen zijn. deze zijn ook erg moeilijk te meten want als ik op mijn 35e een hartaanval krijg.... wie zegt dat ik die niet zou hebben gekregen zonder as.... snappie. tligt beetje lastig. maar gezonder word je er zeker niet van. (vooral niet als je ambitie hebt om oud te worden)
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Dat is je bloeddruk en hartslag verhoogt dat is zeker waar, ik meet mijn hartslag iedere dag en tijdens een kuur zijn de waardes vaak kantje boord. Ik moet wel zeggen dat als ik een tijd niet meer gekuurd heb (zoals nu) mijn hartslag en bloeddruk zich goed herstellen. Op dit moment is mijn bloeddruk 126 over 64 met een hartslag van 72. Ben net wakker en heb nog niet ontbeten.

Waar ik wel zeker van ben is dat het AS gebruik je op latere leeftijd nog kan bezuren. Helaas krijg je tegenwoordig al ************************ als je naar de televisie kijkt en zie ik heel veel gezonde mensen (nooit roken, nooit drinken, veel sporten en geen drugs) voortijdig het loodje leggen om mij heen. Als ik voortijdig de pijp uit ga zal ik niet kunnen zeggen waar dat door komt, ik heb mijn partijtje drugs/AS wel gehad. Maar dit is een keuze die ik gemaakt heb en daar sta ik nog steeds achter.
                              Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X