wel of geen pauze tussen 2 kuren?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wel of geen pauze tussen 2 kuren?

Ik ga na een jaar clean te zijn weer beginnen met kuren. Ik wil massa opbouwen en cutten. Ik ga dit verdelen in twee fases. Eerst massa dan cutten. Of te wel, ga eerst 10 weken aan de 750 test enanthaat en 600 mg deca en wil daarna een cuttingskuur doen van 6weken met 50 mg stromba ED, 100 mg trenbolone ED en 100 mg test prop ED.
    Is het beter om tussen deze 2 kuren een pauze in te lassen van ong. 6 weken en die opvangen met clen of zal ik gewoon 16 weken achtereen doorknallen. Hoe zit het met de verzadiging van de receptoren?

Originally posted by Denno
    Ik ga na een jaar clean te zijn weer beginnen met kuren. Ik wil massa opbouwen en cutten. Ik ga dit verdelen in twee fases. Eerst massa dan cutten. Of te wel, ga eerst 10 weken aan de 750 test enanthaat en 600 mg deca en wil daarna een cuttingskuur doen van 6weken met 50 mg stromba ED, 100 mg trenbolone ED en 100 mg test prop ED.
    Is het beter om tussen deze 2 kuren een pauze in te lassen van ong. 6 weken en die opvangen met clen of zal ik gewoon 16 weken achtereen doorknallen. Hoe zit het met de verzadiging van de receptoren?
    zeker beter om een pauze in te lassen, al stelt die 6 weken ook weinig voor.

ten eerste inderdaad die verzadiging van receptoren, als je gewoon 16 weken achtereen kuurt dan zijn die laatste 8 weken echt een stuk minder effectief (daarom kuurt men maar 10 weken en geen 16).

ten tweede; wat denk je wat 16 weken je eigen productie platleggen met je doet. die haalt dan echt rockbottom, helemaal als er deca in het spel is.

ik vind 6 weken pauze al kort, maar achtereen kuren is echt heel onverstandig, ook al zet je er een lading HCG bij.

Comment

Vind de time off heel erg kort en zeker tussen een massa en een cut-kuurtje.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ik denk persoonlijk dat je veel gaat verliezen van die massa kuur als je zovlug al gaat cutten, laat je lichaam toch enkele maanden wennen aan de nieuwe massa en ga dan pas cutten

Grtz
        stil growing

Comment

Tja ze zeggen toch altijd dat er tussen de kuren door en pauze moet worden ingelast net zolang als de duur van de eerste kuur?
          Dus na 10 weken of zal ik gewoon ong 3 maanden pauzeren?

Comment

Massa kuur - 5 weken off- Cut kuur. Hier ben ik nu mee bezig. Dus hou mijn log bij misschien dat je er iets van kunt leren kerel. In principe zou ik ook zeggen dat het te kort is. Time on is minstens time off. Dit in verband met je eigen gezondheid en gains. Maar ik hoop het tegendeel te gaan bewijzen. (wat me ook zal lukken) Aan 1 stuk door kuren zou ik niet doen dus.

Comment

ik denk dat je de massa beter kan vast kan houden als je langer de tijd neemt tussen massa en cut
              Who's the Chef

Comment

Dat weet ik wel zeker Beentje..
                Hoe dan ook eenmaal gebruikt blijft moeilijk om niet weet te gaan gebruiken dat blijkt weer..

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X