IGF1 lr3 Nutral

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• IGF1 lr3 Nutral

Hello,weer een hele poos geleden dat ik nog es op et forum ben geweest.Tziet er nog allemaal goe uit

Kzal direct maar "to the point" komen.
    Kben van plan om die IGf1 LR3 va nutral es te proberen samen met anabolica uiteraard.(niet mijn 1ste kuur hoor)
    Maar vind zo bitter weinig kuurlog's erover.
    Kan iemand wat meer info geven hoe zijn kuur met IGF was? Ok of hij tevreden erover was of toch maar verspilling van geld...en de dosering erbij?
    Kzal het wel horen 1 vdees
    Salukes

Jeof
    If you wanna get big...
    You've got to eat like a pig!

Heb het nooit gebruikt en zal nooit gebeuren ook maar wat ik er over hoor is positief.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by Jeoffrey
      Hello,weer een hele poos geleden dat ik nog es op et forum ben geweest.Tziet er nog allemaal goe uit

Kzal direct maar "to the point" komen.
      Kben van plan om die IGf1 LR3 va nutral es te proberen samen met anabolica uiteraard.(niet mijn 1ste kuur hoor)
      Maar vind zo bitter weinig kuurlog's erover.
      Kan iemand wat meer info geven hoe zijn kuur met IGF was? Ok of hij tevreden erover was of toch maar verspilling van geld...en de dosering erbij?
      Kzal het wel horen 1 vdees
      Salukes

Jeof
      nutral heb ik ook gebruikt en weinig resultaat mee gehad. het schijnt ook ratten insuline te zijn het ruikt het zelfde als een ampul insuline. je kunt beter igtropin nemen of igf1lr3 van golden gear. of nog beter hgh.

Comment

Originally posted by baricade
        nutral heb ik ook gebruikt en weinig resultaat mee gehad. het schijnt ook ratten insuline te zijn het ruikt het zelfde als een ampul insuline. je kunt beter igtropin nemen of igf1lr3 van golden gear. of nog beter hgh.
        En mijn maat heeft het nu al twee keer gebruikt en zal nooit nog kuren zonder igf, en die zever dat op alle forums is rondgestrooid dat het ratteninsuline zou zijn geloof ik geen fuck van, ik ga er volgende week mee beginnen dus binnen 4 weken weet ik het.

@baricade , wat had je dan verwacht van de igf, meer massa, meer kracht of wat

Grtz
        stil growing

Comment

Originally posted by snipke
          En mijn maat heeft het nu al twee keer gebruikt en zal nooit nog kuren zonder igf, en die zever dat op alle forums is rondgestrooid dat het ratteninsuline zou zijn geloof ik geen fuck van, ik ga er volgende week mee beginnen dus binnen 4 weken weet ik het.

@baricade , wat had je dan verwacht van de igf, meer massa, meer kracht of wat

Grtz

Kga je log zeker volge Snipke,indien je er 1 maakt tuurlijk...

Jeof
          If you wanna get big...
          You've got to eat like a pig!

Comment

Je kunt geen wonderen verwachten van iets wat je maar 4 weken gebruikt. Het lijkt mij erg nuttig om tijdens of direct na je nakuur te gebruiken, omdat het je eigen hormoonproductie niet onderdrukt en tevens zorgt voor krachtbehoud of zelfs krachttoename.

Op Amerikaanse boards barst het trouwens van de logjes m.b.t. IGF-1.
            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by Mr. Symmetry
              Je kunt geen wonderen verwachten van iets wat je maar 4 weken gebruikt. Het lijkt mij erg nuttig om tijdens of direct na je nakuur te gebruiken, omdat het je eigen hormoonproductie niet onderdrukt en tevens zorgt voor krachtbehoud of zelfs krachttoename.

Op Amerikaanse boards barst het trouwens van de logjes m.b.t. IGF-1.
              IK ga het gebruiken tijdens mijn nakuur, om zo te zien of ik mijn behaalde gains kan vasthouden, ik had ergens op een amerikaans board gelezen dat dit de beste manier was

Grtz
              stil growing

Comment

Ik heb die nutral ook liggen. Ik heb er geen ervaring mee maar ga het is testen, ik ga het tijdens mijn kuur gebruiken, wel maar 10 dagen 0.1ml/ dag.

Comment

10 dagen maar?

Comment

Originally posted by Testo
                    10 dagen maar?
                    ongelooflijk netalsof er in 10dagen wat kan veranderen... maak er 4-6weken van.grts

Comment

of net als testo een half jaar
                      Who's the Chef

Comment

igf mag je max 4 weken aan een stuk nemen, dan effe een pauze en dan kan je terug 4 weken, dus 6-8 weken of een half jaar zet dat maar uit je hoofd heren.

Na 1 week zou het volledig aanslaan en dan ga jij bijna stoppen, en dan maar gaan klagen dat de igf niks gedaan heeft bij je, ik begrijp dit niet

Grtz
                        stil growing

Comment

Ja, de ene zegt dat het goei spul is, de andere zegt dat het rommel is die nutral. Daarom dat ik het eerst is wil testen.

Comment

Maar op 10 dagen kan je het niet testen kerel, je moet het 4 weken gebruiken voor optimaal kwaliteit te hebben

Grtz
                            stil growing

Comment

Originally posted by snipke
                              igf mag je max 4 weken aan een stuk nemen, dan effe een pauze en dan kan je terug 4 weken, dus 6-8 weken of een half jaar zet dat maar uit je hoofd heren.

Na 1 week zou het volledig aanslaan en dan ga jij bijna stoppen, en dan maar gaan klagen dat de igf niks gedaan heeft bij je, ik begrijp dit niet

Grtz
                              4-6 weken is max snip
                              @been 6maanden is hgh

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X