IGF1 lr3 Nutral

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by punani
    4-6 weken is max snip
    @been 6maanden is hgh
    Sorry punani, 4 weken is de max , waar heb jij gelezen dat iemand 6 weken heeft gedaan, wil ik graag de log eens lezen

Grtz
    stil growing

Comment

Punani heeft gelijk....ik zou ook liever voor 6 weken gaan en in de bijsluiter van igtropin van Gensci staat ook dat een effectieve cycle een dag of 50 duurt,Snippie.

Comment

Originally posted by Testo
        Punani heeft gelijk....ik zou ook liever voor 6 weken gaan en in de bijsluiter van igtropin van Gensci staat ook dat een effectieve cycle een dag of 50 duurt,Snippie.
        En daar komen ze nu mee af dus als mijn kuur een grote flop wordt betalen jullie mij een nieuwe

Grtz
        stil growing

Comment

Nee hoor,je bent nog niet begonnen dus je kan nog makkelijk aan je supplier om meer vragen.

Veel mensen gaan in die hype mee van 4 weken op en 4 weken af maar ik doe het zelf gewoon liever iets langer en het wordt ook zo door de originele manufacturer aanbevolen dus hou ik me daar aan.

Comment

zoveel zal het denk niet schelen 4 of 6weken(praat alleen niet uit ervaringen maar wat ik heb gelezen).grts

Comment

[QUOTE=Testo]Nee hoor,je bent nog niet begonnen dus je kan nog makkelijk aan je supplier om meer vragen.

GRtz
              stil growing

Comment

hm... gaat een lampje branden
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...