Verschillen D-Bol en Winstrol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Verschillen D-Bol en Winstrol

Ik lees hier op dit forum vanalles over D-boll en over Winstrol, Maar wat is nou echt het verschil tussen deze twee wat doet de ene wat de andere niet kan.

En wanneer kan je beter de een gebruiken inplaats van de ander

En nee ik ben beide niet van plan
    Ik wil gewoon graag meer weten meer niet

dbol is een massabouwer

van winstrol word je vooral harder van en droger

grtz

Comment

Droger word je niet van Winstrol uit mijn ervaring, er komt geen vet bij zoals D-Boll. Dus wat je pakt is spiermassa....

D-Boll word je vet van en je houd veel vocht vast...

Grtzz D
      !Use my shit and feel the power!

Comment

Over het algemeen wordt aangenomen dat je van winstrol , you get what you see" er zal niet veel bijkomen maar het zal eraan blijven.
        Dbol is een echte massa bouwer, als je 6 kilo gaint mag je blij zijn dat je er 2-3 kan van overhouden

Grtz
        stil growing

Comment

Idd, dus laten we zeggen dat Winnie beter is dan D-Boll. Je krijgt een aantal kg's en je houd het.

Grtzz D

p.s. Mijn broertje heeft toen 8 weken D-Boll genomen en is 9kg aangekomen en heeft er 6 a7 overgehouden!

Comment

Originally posted by D-Men
            Idd, dus laten we zeggen dat Winnie beter is dan D-Boll. Je krijgt een aantal kg's en je houd het.

Grtzz D

p.s. Mijn broertje heeft toen 8 weken D-Boll genomen en is 9kg aangekomen en heeft er 6 a7 overgehouden!
            Dus als ik het goed gebruik kan je beter winny gebruiken

Maar wanneer is het dan beter om d-boll te gebruiken ??

Comment

Winnie is een leuke opstartkuur raad ik altijd aan, dan kunnen de mensen een beetje kennismaken met Anabolen.

D-Boll neem je als je een goeie kuur doet zoals:

testo & Deca en dan de eerste 3 weken lekker D-Boll nemen, dan merk je de overgang van D-boll naar de test niet zo erg...

D-Boll only is ook lekker heb er zelf ook wel 2 achter de rug, maar je moet gewoon veel drinken en goed verdelen...De meeste doen het niet maar ja verschil moet er zijn..

Mocht je OOIT aan een kuurtje denken raad ik je aan om eerst een Winnie kuur te nemen....En goed nakuren natuurlijk...En niet iets anders erbij te nemen!

Grtzz D

Comment

dus als ik het goed gebruik. daar begint het al.

dude, xenogear zou ook NOOIT gebruiken. zeker niet op zn leeftijd. nou en oftie gebruikt heb. als je er benieuwd naar bent, worden de verhalen op gegeven moment te mooi.
                dboll heb ik weinig ervaring mee. heb het idee dat het slechter is voor je lever dan winny. maar dat is wat ik denk. van winny kan je ook diabeet worden, maar ja 1 op de 5 nederlanders is het, dus das niet zo eigenaardig.
                dboll hou je veel meer vocht vast dan winstrol. van winstrol kan je daarom pijnlijke gewrichten krijgen tijdens kuur, dus veel olie drinken (niet letterlijk) en hmb is goed supplement erbij.
                ik heb wel gezien dat de meeste mensen meer kracht gainen met dboll dan met winny. maar dat komt zeker ook door het vocht.
                mijn ervaring met winny, 8!! wken: kei en kei en kei hard. kreeg triceps net zo hard als natuursteen. niet overdreven. asociaal. nooit meer gehad daarna. was inject. 3x per week, 4 dagen trainen, elke spiergroep 2x per week uitputten. stond op 7% vet daarna, en 1,5kg gegaind. dussssss
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

D-Boll is ook slechter voor je lever, dit zit net een paar % lager dan Oxy. En winnie is een milde anabol, dus wat minder belastend voor je lever. Maar als nog belastend...

Grtzz D

p.s. Deze meneer is aan het informeren en gaat zometeen eerst Winnie halen ahaha

Comment

I am sure about it

Comment

Winnie is een hard maker maar groeien doe je op d.boll.
                      Vocht ophoping krijg je van deca.
                      Dus met kuren wordt normaal eerst d.boll gebruikt de eerste 4 weken. En dan eventueel de laatste 4 weken winny.
                      een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Een vent bij ons in de sportschool wordt kurkdroog en loeisterk van Dianabol. Ik denk dat het per persoon erg verschillend is hoe je erop reageert.

Hangt ook een beetje af van de dosis en je eetpatroon.

Comment

doses niet zo. eetpatroon: ja!
                          dianabol is dianabol dus heb zn eigenschappen.
                          kurkdroog kan tegenvallen hoor. vocht in de spieren bijvoorbeeld.
                          van oxy kan je grote aders op je schouders/biceps krijgen, maar ondertussen hebbie veel vocht.
                          als hij echt droger wordt, eet hij gwoon op een bepaalde manier.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X