graag beetje hulp aub

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• graag beetje hulp aub

hallo ik ben 21 jaar en train nu ongeveer 2jaar en 3maanden.
    ik kom 69 kilo naar 78kg en ben 1m78.
    ik blijf nu al een tijdje op mijn gewicht staan en heb het gevoel dat ik niemeer zo bijkom hoor ik ook aan mensen hun reacties.
    daarom zou ik nu graag eens voor de eerste keer kuren.ik heb nog nooit prohormonen ofiets dergelijk genomen.
    graag wat goede raad aub en niet van wacht er nog mee enzo want mijn besluit staat vast zou gewoon nog wa tips willen of een schema
    ik dacht aan
    1/3/5/7/9 sustanon 250 1 amp per week
    2/4/6/8 deca 1 amp per week
    en een nakuur met nolvadex ofzo
    alvast bedankt voor de info
    grtz.

dus week 1 een susta, week 2 een deca?
    drek schema
    sustanon werkt goed om de 3 dagen en deca iedere week.
    dan moetje testosteron ENANTHAAT hebben. en om de 5 dagen doen, en de deca evt. erbij of om de 7 dagen
    ennuh... tis niet dat we zeggen: niet doen. twordt een beetje irritant dat er per dag 19 mensen bijkomen met dezelfde vraag en dan weer opdonderen.
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Nou ik denkt dat je nog veel moet reseachen want dit is natuurlijk niks.

Om te beginnen hoeveel mg deca ??

En zoals Bruce al zegt sus moet je om de 3 dagen zetten, omdat er 3 korte esters in sus zijn verwerkt.

Propionate, isocaproate en phenylpropionate. dit zijn korte esters deze zijn na 3 dagen uitgewerkt, daarom moet je minmaal 500mg sus zetten in een week.

Als je dat niet doet krijg je een onstabiele bloedwaarden.

Mijn beste advies is natuurlijk om niet te kuren, maar als je overweegt om het toch te doen zou ik voor '1' lange ester gaan.

En zoiets als dit.

week 1-10 test enanthaat 250mg
      week 1-10 deca 200mg
      week 1-10 proviron 30mg ed

en een nakuur.

suc6

Comment

waarom zou je nu al een kuur doen, je bent de eerste twee jaar goed bijgekomen dat het nu iets minder vlug gaat is normaal he kerel anders waren we allemaal colemans.

bb is nu eenmaal een sport waar je veel geduld moet bij hebben en moet durven afzien. Post je voedings en trainingsschema eens in de voorziene topics en zal zeker aan gesleuteld worden zodat je terug groeit

Grtz
        stil growing

Comment

hij wilt van de zomer op arnold lijken...

Comment

ik ook. weet alleen dat het 30 jaar zal duren
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X