Wat zijn jullie meeste Bijwerkingen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Bij mij sides:

Sneller haargroei, maar ja zet al een tijdje aan de juice dus weet niet meer of dit normaal voor me is.

Bebloede neusvocht toen ik aan de enth en deca zat. Nu veel minder.

Vochtkop: Zag gisteren nog een foto van me toen ik aan de enth en deca zat. GODDAMN!

Verhoogde libido. Of dit nu een pro is weet ik

Comment

Opgeblazen kop, verhoogde bloeddruk, te hoog libido gehalte (in begin leuk naar mate tijd vordert verrekte irri), slechtere conditie, korter lontje en een enorme luiheid.

Vergat de ergste: heel veel en snel zweten.

Comment

Bijna alle bijwerkingen die ik hier lees heb ik ook maar ik gebruik niets

Comment

Originally posted by melkman
          Opgeblazen kop, verhoogde bloeddruk, te hoog libido gehalte (in begin leuk naar mate tijd vordert verrekte irri), slechtere conditie, korter lontje en een enorme luiheid.

Vergat de ergste: heel veel en snel zweten.
          Luiheid? Nooit gehoord dat je dit van as kreeg. Weet je wel zeker dat dit door de as kwam melkbroeder?

Comment

Originally posted by aiwaaiwa84
            Bijna alle bijwerkingen die ik hier lees heb ik ook maar ik gebruik niets
            Dat is al een teken dat je nooit aan as moet gaan dus. Anders wordt het alleen maar erger

Comment

Originally posted by Achilles
              Dat is al een teken dat je nooit aan as moet gaan dus. Anders wordt het alleen maar erger

Hahha ja echt als ik me in de ochtend scheer heb ik savonds al weer een baard en haaruitval heb ik ook wel en snel opvliegerig ben ik ook

Een dikkop heb ik dan weer niet betekend dit dat ik van me zelf veel mannelijke hormonen heb ?

Comment

ja dus je bent een wijvig iemand zeker.
                euh... weet het niet zeker meer, maar riep jij niet dat je niet zou kuren?
                (of was dat weer een andere nieuwling?)
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce
                  ja dus je bent een wijvig iemand zeker.
                  euh... weet het niet zeker meer, maar riep jij niet dat je niet zou kuren?
                  (of was dat weer een andere nieuwling?)
                  Ik wou het doen ik heb het toch maar niet gedaan en zal het voorlopig niet doen ook. Maar ik zeg nooit nooit het gaat voorlopig prima zonder ik heb mn eten inmeddels flink aangepast en moet zeggen dat het echt heel goed gaat, dus kan voorlopig wel zonder

Comment

lees mn eerste reply nog maar es. dan doe je het zeker niet.
                    heb em aangepast

Comment

Originally posted by Achilles
                      Luiheid? Nooit gehoord dat je dit van as kreeg. Weet je wel zeker dat dit door de as kwam melkbroeder?
                      Jup achilles, als ik aan het kuren ben met test dan wordt ik gewoon een lui varken wat niet vooruit te branden is. Normaal is het al redelijk rustig aan maar met een kuur, liefst de hele dag suffen.

Dat is ook voor mij een reden dat ik na een kuur niet al te veel problemen heb, aangezien ik dan juist weer meer energie heb.

Comment

In reply tot bruce:

Ben het er helemaal mee eens. Grootste probleem met die sides is dat je er eigenlijk pas achter komt als het dus spreekwoordelijk te laat is.

Want helaas de gebruiker relativeert de problemen altijd te erg. En daar betrap ik mezelf helaas ook op

Comment

luiheid heb ik toch ook, zou heel de dag willen slapen.
                          Mijn sides , luiheid, korter lontje, blauwe plekken, spataders, plofkop, haargroei,gekrompen ballen, geil als een konijn (kan tof zijn voor sommige maar na 5-6 weken is het toffe er toch vanaf en voelt het irritant aan),slechte conditie, enorme zweetbuien s nachts,
                          na de kuur, meestal een dip (ik ga het deze keer proberen te voorkomen), geen zin in trainen geen zin om te eten, zin om niks te doen, geen zin voor te sexen (en dan begint de vrouw te klagen, over een paar weken had je zoveel zin en nu niet meer, op een ander geweest zeker, dan moet je dat weer verantwoorden)

Voordelen, zo breed als een kleerkast, sterk als een os en weer denkend aan de volgende kuur

Grtz
                          stil growing

Comment

en hoelang kuur je da n ongeveer
                            heb je dit ook bij een kuurtje van zes weken

Comment

tuurlek. kuur is kuur. alleen hangt het zeker af van de soort as die je gebruikt, en de hoeveelheid.

Comment

Ik vind het toch allemaal een beetje eng wat ik hier lees, maar over het algemeen ken ik geen mensen die echt doodziek zijn geworden of echt blijvend iets hebben opgelopen, kennen jullie ze wel ?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X