Wat zijn jullie meeste Bijwerkingen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik had beloofd me niet verder te mengen in deze "discussie" waarvoor ik heel veel dank ontvang van de moderators...
    Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

• Originally posted by Curiosio
      Ik hoop zooooooooooooooo dat jij ook op de meeting komt...

Greets...
      Wat? Ga je dan op me zitten?

Comment

• Sorry bro maar dat laat ik aan anderen over

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• Originally posted by ahmet
          Ik had beloofd me niet verder te mengen in deze "discussie" waarvoor ik heel veel dank ontvang van de moderators...
          Dat heb je snel veranderd

Comment

• En nog steeds geen super-admin...

Greets...

Comment

• Sorry he collega dat ik jou als voorbeeld moest nemen, maar had het niet zien staan in u post van bijwerkingen , kaken niet op elkaar krijgen

Grtz
              stil growing

Comment

• Originally posted by Shannasse

Over die kleine ballen, klinkt misschien grappig maar is dat zeker niet, is een teken dat je eigen test-productie ernstig belemmerd wordt. Kan oa zorgen voor libido verlies, erectie-problemen en verlies van de winst die je met de kuur behaald hebt.
                Komt de productie van testosteron weer vanzelf op gang?

(Ik heb wel ergens gelezen dat er spul is om de productie weer op te voeren... dat betekend dan toch grotere ballen? )
                (klik)

Comment

• Originally posted by robdiessen
                  Komt de productie van testosteron weer vanzelf op gang?

(Ik heb wel ergens gelezen dat er spul is om de productie weer op te voeren... dat betekend dan toch grotere ballen? )

ja,bij een lichte kuur wel,maar dat hangt van persoon tot persoon af,hoelang dat duurt.
                  daarvoor moet je nakuren,dan heb je er minder last van.
                  en het grootste nadeel is:het werkt verslavend.want je wilt iedere keer meer groeien,dus,kuren met een streefdoel en niet van"we zien wel waar ik kom"

Comment

• okido bijwerkingen

pro hormonen.. 1-AD

Wat ik zelf heb gemerkt..>

Vergrote prostaat... vooral irritant is met pissen (ja op de wc ja) lijkt wel of je elk uur moet. Nachtenlang ja...

verminderde nierfunctie
                    verminderde leverfunctie
                    (kwam mijn sportarts achter)

Comment

• Originally posted by DutchLion
                      pro hormonen.. 1-AD
                      van pro hormonen ???

nee!! that sucks !!!!

dat hoor ik zo vaak, mensen van 15 t/m 18/19 die niet wachten tot ze kunnen kuren maar dan maar aan de pro hormonen gaan.
                      en daarmee al veel schade aan hun lichamen oplopen.

Comment

• Om even on-topic..

Zijn er ook zoveel bijwerkingen met gebruik van winstrol 40-50mg per dag...

Comment

• Hangt vooral af van hoe gevoelig je er voor bent.
                          Met 40mg per dag valt het normaal gesproken allemaal wel mee.

Greets...

Comment

• nou kheb net eens ff heel de topic doorgelezen, en ben wel wat wijzer geworden over de voor en nadelen. zelf train ik nu zon 5 a 6 jaar naturel en ben ok niet van plan te gaan gebruiken.
                            mijn mening is dan ook dat in een gezond lichaam geen medicijnen thuis horen, zoals AS omdat dit gewoon niet goed voor je kan zijn.

wat ik wil zeggen is dat: ik groei nog steeds en zelfs harder en sneller dan in het begin. ben het laatste jaar van de 95 tot 115 kilo aangekomen,(toen ik begon met trainen woog ik een kilootje of 80 dacht ik) goed das niet alleen spier maar ok vet, maar toch.. daarom voor mij geen AS.. en vin het dus ook onzin dat je na 5 jaar niet veel meer groeit..

goed en veel eten kom je een heel eind en is al het halve werk..alleen creatine daar ga ik wel lkker op en is een goed supplement naast de eiwitten en vitames

ma wel interessante topic en het is voor iedereen aanzich zelf om te gaan gebruiken, ma wil ff zegge dat je zonder ook een heel eind kan komen...

owja een bekende en hele grote naturel BB'er is Hans Kroon, voor zon vent heb ik ok wel respect wat hij in de jaren door heb opgebouwd
                            Last edited by boelie; 30-06-2006, 23:04.

Comment

• Zolang je blijf groeien zonder a.a.s moet je dus geen a.a.s gebruiken.
                              Goede instelling.
                              een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

• Originally posted by kees
                                Zolang je blijf groeien zonder a.a.s moet je dus geen a.a.s gebruiken.
                                Goede instelling.
                                zekers dat bedoel ik maar

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X