Wat zijn jullie meeste Bijwerkingen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Velen spreken over de erge bijwerkingen, maar dan zie je vervolgens dat ze wel al meerdere kuren hebben gehad?

Comment

Originally posted by bruce
      tuurlijk is dat niet veel, snippie. maar je kuurt nu en ik niet. dus jij relativeert teveel. als ik nu zou kuren dan zouden de bijwerkingen ook meevallen. als je het nou nog niet snapt, krijg je van mij ook een lap!!
      In dit soort redenering zit toch duidelijk het taalverschil ze, ook al spreken we beide nederlands toch versta ik sommige redeneringen niet van jullie, en heu....... bruce ik snap hem nu.
      Ik heb nochtans een hele waslijst gegeven van bijwerking die ik al ondervonden heb.

@symmie : ik heb dat ook van winstrol, en heeuuu ........ jij geen bijwerkingen, denk eens goed na

Grtz
      stil growing

Comment

wow die hele as troep is gevaarlijk man.. ik dacht alleen dat je er een dikke kop van kreeg en dat je geen erectie meer kon krijge.. maar er is dus meer hmm ik denk dat je ook breed en sterk kunt worden zonder as en dezelfde resultaten kunt halen alleen duurt het volgens mij gewoon wat langer.. klopt dit?

grtz
        Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Zonder AS bereik je nooit dezelfde resultaten als je er van uit gaat dat in beide gevallen alle andere zaken 100% in orde zijn.

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Zijn er echt voorbeelden van gasten die huge zijn zonder AS ? Als ik het dus goed begrijp word je dus nooit zonder AS als die gasten die op Olympia staan ?

Comment

Als je doelt op eruitzien zoals de huidige pro's? Dat is zeker niet zonder AS mogelijk.
              De lichamen van de pro's in de jaren 70 zaten ook al vol snoepjes en jaren 1945-50 zal er volgens mij ook al gebruikt geweest zijn alhoewel ik dat niet zeker ben. Indien er gebruikt werd zal dit in véél mindere mate geweest zijn dan nu...

Wil je echt natural lichamen zien dan moet je naar foto's zoeken van voor de
              2de wereldoorlog. op
              HTML Code:
              www.sandowmuseum.com
              vind je er zo wel wat. En zoals je zult merken zien die lichamen er helemaal niet uit zoals nu!

greetzzz
              The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

Aan hoeveel kuren moet ik denken dan dat bijvoorbeeld coleman heeft gehad? misschien beetje newbie vragen die ik stel, maar vind het ff leuk om te weten

Comment

1 kuur. maar dan van aantal jaren
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

ehm, yuri van gelder.. wereldkampioen turnen in de ringen bekijk zijn lichaam eens goed en dat is ook echt huge!
                    die kerel die neemt niet eens creatine ofso alles gewoon puur uit zijn voeding , dus ik denk wel dat je heel erg ver kunt komen met je lichaam zonder AS maar het duurt gewoon ietsjes langer..

grtz
                    Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Gebruikte Arnold eigenlijk AS?
                      Btw ik vind AS ook troep man, als je rondom mijn vriendenkring AS gebruikt, dan is dat gewoon nep. Dan heb je 'nep' spieren lama zeggen.

Ik vind het ook veel knapper als je minder gespiert bent zonder AS, dat is gewoon echter en zegt wat over jezelf, je hebt daar echte discipline voor nodig.

Grtz, David.
                      VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Nee Arnold at pindakaas..
                        In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                        Squat 230 kilo
                        Bankdrukken 137.5 kilo
                        Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

@ Ahmet: Yuri van Gelder heeft een mooi lichaam en is goed gespierd maar natuurlijk in de verste verte niet te vergelijken met een echte bodybuilder, als hij daarnaast op een podium zou gaan staan valt hij compleet in het niet. Is een kwestie van smaak wat je mooier vindt maar geen vergelijk.

@ Dav1t0: Natuurlijk heeft Arnold as gebruikt en niet te zuinig ook, het zijn niet voor niets zijn initialen...
                          De stelling dat je met anabolen 'nep' spieren zou hebben of minder discipline nodig zou hebben zegt veel over je gebrek aan kennis over het onderwerp.
                          Is de standaard gedachtengang van de leek die er weinig tot niets vanaf weet dan je met anabolen toch wel groot wordt zonder dat je er veel voor hoeft te doen, dat het wondermiddeltjes zouden zijn.
                          Niets is minder waar.

Comment

Originally posted by dav1t0
                            Ik vind het ook veel knapper als je minder gespiert bent zonder AS, dat is gewoon echter en zegt wat over jezelf, je hebt daar echte discipline voor nodig.
                            Ik wilde net gaan zeggen...AI!...gevoelige stelling...

D'r zullen nu wel wat reacties komen...zet je schrap...
                            Fighting for peace is like fucking for virginity.

Comment

Originally posted by ahmet
                              ehm, yuri van gelder.. wereldkampioen turnen in de ringen bekijk zijn lichaam eens goed en dat is ook echt huge!
                              die kerel die neemt niet eens creatine ofso alles gewoon puur uit zijn voeding , dus ik denk wel dat je heel erg ver kunt komen met je lichaam zonder AS maar het duurt gewoon ietsjes langer..

grtz
                              zal je fff uit je droom halen kerel..
                              topsport=doping
                              en dan bedoel ik ook elke sport

@davy kerel je bent pas 15 en traint net 3maanden.. meng je in dit soort discussies als je wat ouder en langer traint..

Comment

re

kleinen ballen krijg je bijna altijd.
                                Ik heb een keer gyno's gehad. door oxymetholone.
                                Helemaal in de stress natuurlijk omdat iedereen zei dat de dan niet meer weg gingen. En omdat die pijn deden was ik niet happy.
                                Maar door clomid waren ze na 1 maand helemaal verdwenen :P(gelukkig)
                                voor de rest nooit echte bijwerkingen gehad. Ja hoofdpijn , hele dag horny, en beetje prikkelbaar.

Maarja ..
                                The oxynator

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X