Velen spreken over de erge bijwerkingen, maar dan zie je vervolgens dat ze wel al meerdere kuren hebben gehad?
Wat zijn jullie meeste Bijwerkingen
Collapse
X
-
Originally posted by brucetuurlijk is dat niet veel, snippie. maar je kuurt nu en ik niet. dus jij relativeert teveel. als ik nu zou kuren dan zouden de bijwerkingen ook meevallen. als je het nou nog niet snapt, krijg je van mij ook een lap!!
Ik heb nochtans een hele waslijst gegeven van bijwerking die ik al ondervonden heb.
@symmie : ik heb dat ook van winstrol, en heeuuu ........ jij geen bijwerkingen, denk eens goed na
Grtzstil growing
Comment
-
wow die hele as troep is gevaarlijk man.. ik dacht alleen dat je er een dikke kop van kreeg en dat je geen erectie meer kon krijge.. maar er is dus meerhmm ik denk dat je ook breed en sterk kunt worden zonder as en dezelfde resultaten kunt halen alleen duurt het volgens mij gewoon wat langer.. klopt dit?
grtzIk ben niet geboren om klein te zijn
Comment
-
Als je doelt op eruitzien zoals de huidige pro's? Dat is zeker niet zonder AS mogelijk.
De lichamen van de pro's in de jaren 70 zaten ook al vol snoepjes en jaren 1945-50 zal er volgens mij ook al gebruikt geweest zijn alhoewel ik dat niet zeker ben. Indien er gebruikt werd zal dit in véél mindere mate geweest zijn dan nu...
Wil je echt natural lichamen zien dan moet je naar foto's zoeken van voor de
2de wereldoorlog. opHTML Code:www.sandowmuseum.com
greetzzzThe wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.
Comment
-
ehm, yuri van gelder.. wereldkampioen turnen in de ringen bekijk zijn lichaam eens goed en dat is ook echt huge!
die kerel die neemt niet eens creatine ofso alles gewoon puur uit zijn voeding , dus ik denk wel dat je heel erg ver kunt komen met je lichaam zonder AS maar het duurt gewoon ietsjes langer..
grtzIk ben niet geboren om klein te zijn
Comment
-
Gebruikte Arnold eigenlijk AS?
Btw ik vind AS ook troep man, als je rondom mijn vriendenkring AS gebruikt, dan is dat gewoon nep. Dan heb je 'nep' spieren lama zeggen.
Ik vind het ook veel knapper als je minder gespiert bent zonder AS, dat is gewoon echter en zegt wat over jezelf, je hebt daar echte discipline voor nodig.
Grtz, David.VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL
Comment
-
@ Ahmet: Yuri van Gelder heeft een mooi lichaam en is goed gespierd maar natuurlijk in de verste verte niet te vergelijken met een echte bodybuilder, als hij daarnaast op een podium zou gaan staan valt hij compleet in het niet. Is een kwestie van smaak wat je mooier vindt maar geen vergelijk.
@ Dav1t0: Natuurlijk heeft Arnold as gebruikt en niet te zuinig ook, het zijn niet voor niets zijn initialen...
De stelling dat je met anabolen 'nep' spieren zou hebben of minder discipline nodig zou hebben zegt veel over je gebrek aan kennis over het onderwerp.
Is de standaard gedachtengang van de leek die er weinig tot niets vanaf weet dan je met anabolen toch wel groot wordt zonder dat je er veel voor hoeft te doen, dat het wondermiddeltjes zouden zijn.
Niets is minder waar.
Comment
-
Originally posted by dav1t0Ik vind het ook veel knapper als je minder gespiert bent zonder AS, dat is gewoon echter en zegt wat over jezelf, je hebt daar echte discipline voor nodig.
D'r zullen nu wel wat reacties komen...zet je schrap...Fighting for peace is like fucking for virginity.
Comment
-
Originally posted by ahmetehm, yuri van gelder.. wereldkampioen turnen in de ringen bekijk zijn lichaam eens goed en dat is ook echt huge!
die kerel die neemt niet eens creatine ofso alles gewoon puur uit zijn voeding , dus ik denk wel dat je heel erg ver kunt komen met je lichaam zonder AS maar het duurt gewoon ietsjes langer..
grtz
topsport=doping
en dan bedoel ik ook elke sport
@davy kerel je bent pas 15 en traint net 3maanden.. meng je in dit soort discussies als je wat ouder en langer traint..
Comment
-
re
kleinen ballen krijg je bijna altijd.
Ik heb een keer gyno's gehad. door oxymetholone.
Helemaal in de stress natuurlijk omdat iedereen zei dat de dan niet meer weg gingen. En omdat die pijn deden was ik niet happy.
Maar door clomid waren ze na 1 maand helemaal verdwenen :P(gelukkig)
voor de rest nooit echte bijwerkingen gehad. Ja hoofdpijn , hele dag horny, en beetje prikkelbaar.
Maarja ..The oxynator
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-