Wat zijn jullie meeste Bijwerkingen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

w00t w00t niet zoveel reacties verw8!!

Ik ben een leek op het gebied van anabolen, en met fitnessen heb ik ook niet egt lange ervaring, heb wel veel gelezen weet dus veel van voeding en oefeningen af. Daar blijft het bij.

Je hebt gelijk, het is de mening van een leek, dat AS nep is. Ik kan eigenlijk best begrijpen dat iemand als jij snipke AS gebruikt. Mischien moet ik er maar eens wat over lezen, maar snipke ben jij egt van mening dat jij niet zo een beer als je nu bent had kunnen worden zonder AS? wss ging het gewoon makkelijker (niet makkelijk) met AS en zal het natuurlijk nog zwaar genoeg zijn geweest. Maarja verschil is ook dat ik niet zwaar gespierd wil zijn maar slechts 'gespierd'.

@ ahmet.
    Niet teveel doordraven, ze hebben best gelijk, ik weet er niks van af en gaf slechts een mening die elke standaart scholier van 15 jaar zou geven.
    Ik wil mensen op dit board ook absoluut niet aanvallen, er loopt een kereltje bij mij op school rond, die heeft 2 maanden getraind en neemt nu AS. Dat vind ik nou egt NEP!!!! Maarja die spieren zijn over 2 maandjes ook weer weg dus dat is ook neit zo belangrijk.

Grtz, ik beperk mezelf voorlopig nog wel even tot de andere cato's

David.
    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

tuurlek kan je denken ut is nep. nep is iets wat niet echt is. maar het spier wat er zit kan je voelen, wegen, dus het is er. dus niet nep.
      wat SIMPEL EN DOM is zijn dus idd die nerten die na 2 mnd. beginnen te kuren. maar dat blijft zeker niet zitten. ik ken iemand die 2 weken naturel heb getraind en vanaf toen zn dealer / adviseur zijn kas is gaan spekken. werd redelijk groot. als die nu 2 weken op vakantie gaat is hij weer terug bij wat hij 4 jaar terug was. dr blijft geen donder van zitten.

wat ik bedoel te zeggen: maak onderscheid, maatjuh. iem. die xtc gebruikt is geen sukkel. die kan gezellig weekendje uit. maar iem. die het elke dag nodig heeft... das een ander verhaal. je moet het per persoon bekijken. er zijn zeker wel zielige as gebruikers, maar er zijn ook zielige niet-gebruikers. snappie.
      het feit dat het vaak als zielig wordt genoemd, is jaloezie, omdat de personen die dat zeggen bij lange na niet zo uitzien of zo sterk zijn als die knakker die wel gebruikt.

euh.. ik wou toch ook ff wat gezegd hebben
      Last edited by bruce; 25-04-2006, 19:51.
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Strakke post David, was me uiteraard allang duidelijk dat je het helemaal niet zo rot bedoelde maar is natuurlijk wel belangrijk om ook te beseffen hoe je woorden op een ander over kunnen komen.
        Dat is nu duidelijk en vind dat je het zo keurig oplost.

Om maar even namens Snipke te spreken, die had idd niet gekomen waar hij nu is zonder as. Heb je wel eens begin foto's van hem gezien?
        Iedereen heeft een genetische max, een punt waar hij op natuurlijke manier nooit overheen zal kunnen komen. Waar dat punt ligt is uiteraard voor iedereen heel verschillend omdat het helemaal aan je genen ligt.

Wil je toch over dat punt heen kan dat dus alleen maar met behulp van as. Wat je dan bereikt wordt niet alleen maar makkelijker gemaakt, het zou echt onmogelijk zijn zonder.
        Uiteraard zijn er ook veel mensen die as gebruiken voordat ze op dat punt zijn aangekomen, in dat geval zullen ze er nog steeds hard voor moeten werken maar heb je gelijk dat de as het alleen makkelijker maakt en dat het met nog meer inspanning ook naturel mogelijk zou zijn.

Comment

@ Shan

ty, ik heb helaas geen begin foto's van snip gezien, ik ga eens even rondkijken of die hiero ergens staan. Ben best benieuwd eigenlijk, en geloof wel wat je zegt.

Grtz, David.
          VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

goede reactie davy! en 2maanden trainen en as is idd wel nep!

Comment

Je ziet maar dat je met iets te schrijven veel reactie kan krijgen he dav1t0, effe schrikken gozer.
              Weten nu wel dat je het niet bedoelde zoals je het schreef, en vindt het tof dat je zo reageerde.
              Ik ben begonnen op 55-60 kilo, nu weeg ik 90kilo, ik train nu een kleine 4 jaar met heb al wel 12jaar muay tai achter de kiezen, dus afzien was me zeker niet vreemd. De eerste jaren kwam ik makkelijk 10 kilo per jaar aan, tot aan die 80kilo dan viel alles stil. Wat ook een beetje normaal was want mijn lichaam was toen al gewend om 30 jaar 55 kilo te wegen. Dus naturel heb ik een kleine 25 kilo gegaind, was ik zeker netjes vond. Ik heb me echt de eerste jaren de pleuris gegeten, ben er zelfs mee in het ziekenhuis gevallen, maag en darmproblemen, volledig verstoord door het teveel eten. Ik heb nu 3 kuurtjes achter de rug, in het begin kloot je een beetje, ik was mijn eerste kuur ook 10 kilo bijgekomen maar was meer vet dan spier, maar goed dat was weer bijgeleerd. Dan een cut kuurtje waarmee ik 14% vet verloor, dus knap, dan een volledig jaar zonder as, en nu mijn derde kuurtje, en nu weet ik hoe mijn lichaam reageerd en hoe ik moet trainen op as, en hoe mijn voeding moet zijn, en van deze kuur ben ik dan ook zeer tevreden.

Grtz
              stil growing

Comment

oke iedereen is nu weer vrolijk, graag wat bijwerkingen

grtz
                Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Misschien is de mening van iemand die niet zo diep in BB zit (lees: ikzelf)ook wel van toegevoegde waarde. Vandaar:

Ik train ongeveer anderhalf jaar. In het begin voel je je een schijtmatroos als je elke keer als kleinste tak de sportschool binnenstapt. Je spiegelt je eigen lichaam - of je dat nu wilt of niet - elke keer opnieuw aan het lichaam van de grote lui die daar rondlopen.

Dat is mijns inziens in veel gevallen de grootste beweegreden om aan de as te gaan: je wilt bij de groten horen, of zelfs de grootste worden. Ook wordt as vaak in de hand genomen als je op een groeiplateau komt (dwz als je gedurende langere periode niet zichtbaar meer groeit). BAM je pakt een kuur als oplossing.

Eén ding zie ik nu wél in: je moet je niet spiegelen aan anderen, maar aan JEZELF. In 1,5 jaar ben ik toch een stuk gegroeid weet je. Er zijn altijd wel lui die groter dan jijzelf zijn, maar da's nog altijd geen reden om het groeiproces op onnatuurlijke wijze op te jagen door aan de as te gaan. Ik ben nog steeds een vrij kleine rakker. Maar ik spiegel me niet meer aan de grote lui. En zeker ga ik niet aan de as zodat ik erbij kan horen. Fuck it man! De voordelen van as zijn korte termijn, de nadelen lange termijn...! Medisch gezien is het gewoon niet aan te raden, m'n bro is doc en ziet van tijd tot tijd afgetrapte lui op spreekuur komen, die op hun 40e alle kwaliteit van leven door de as verloren zijn. Verslaafd dus.

Ik spiegel me wel aan mezelf, niet aan andere lui die bijna met de spuit in de reet nog op de sportschool rondlopen. Misschien ben ik naief ofzo, of te snel tevreden, ik weet het niet maar met mijn 10 kg in 1,5 jr ben ik tevreden zat. Geen as voor mij dan! Maarja, iedereen moet het zelf weten.
                  Yooooo lekker trainen dan

Comment

tja dat is een goede reden om het niet te gebruiken ja..
                    maar zoals velen het al aangeven na een jaar of 5 als je lichaam zijn max heeft bereikt zul/kan je van gedachten veranderen omdat je zo erg verslaafd bent aan het sport.
                    ik zeg dit zou kunnen niet dat het gaat gebeuren maar dan ben jij over een aantal jaartjes degene met het spuitje in de reet

btw: heeft iemand een foto van een as gebruiker waarvan het hoofd is opgezwollen?

grtz

Comment

• Originally posted by ahmet
                      maar zoals velen het al aangeven na een jaar of 5 als je lichaam zijn max heeft bereikt zul/kan je van gedachten veranderen omdat je zo erg verslaafd bent aan het sport.
                      ik zeg dit zou kunnen niet dat het gaat gebeuren maar dan ben jij over een aantal jaartjes degene met het spuitje in de reet

btw: heeft iemand een foto van een as gebruiker waarvan het hoofd is opgezwollen?

grtz
                      Ik ken wel iemand die een opgezwolle hoofd heeft gekregen van AS dat is echt lachten hij heeft echt een dikke rode kop gekregen whahwha

Comment

• Originally posted by ahmet

grtz

Wat is daar in godsnaam het idee van.??????????
                        Word je volgende vraag ...Heeft iemand een foto van een bb er in zijn kist...?
                        Denk een keer na man...

Comment

• Originally posted by Michael333
                          Wat is daar in godsnaam het idee van.??????????
                          Word je volgende vraag ...Heeft iemand een foto van een bb er in zijn kist...?
                          Denk een keer na man...
                          Past niet

Comment

• Michael ik weet niet wat jouw probleem is maar doe iedereen een lol en ga het ergens anders afreageren.
                            Als er een probleem met die post was geweest had forumbeheer er wel wat van gezegd, zo'n reactie van jou is nergens voor nodig en kan hem ook bepaald niet op prijs stellen.

Comment

• als je acne krijgt , hoelang heb je daar dan last van?
                              het ziet er echt niet uit..

grtz

Comment

• Wij kennen wel iemand die zo een vochtkop kreeg dat hij zijn tanden niet meer op elkaar kreeg

Kan iedereen volgen, rarara wie was het

Grtz
                                stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X