Wat zijn jullie meeste Bijwerkingen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja die ken ik wel.
    Helaas komen er maar heel weinig eerlijk voor uit.
    Ben dan ook positief verbaasd door de reply`s van sommigen.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ik zit al tijdje zonder, maar heb ook nog steeds vage buikklachten soms. links en rechts. en wat ik het meest irritant vind: ik voel me nog steeds niet zo fit als voor mn 23e jaar. dusss....
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Wordt je ouder?

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik ken er die blijvende steken hebben in hun ballen, bloed pissen, last aan de nieren hebben. Maar ja zijn allemaal zaken die pas later optreden

Grtz
          stil growing

Comment

ik zeg xeno die was toch behoorlijk ziek der van
            Who's the Chef

Comment

Originally posted by bruce
              pukkels, vochtkop, kleine ballen, slechte conditie, super geil, meer kracht, soms roidrage (dus snel geprikkeld en dan super woest om achteraf iets doms) , lage hdl cholesterol, hele vreemde dromen met trenbolone gebruik, hoge bloeddruk, hoge hartslag, en nog genoeg wat ik niet weet denk ik.

Edit: was idd wat vergeten. haha.

NA kuur: geen zin in trainen, heel erg ONgeil dus gwoon geen zin, en doordat je gains achteruit gaan zeker ook depri, maar in mijn geval valt dat mee want ik ben al depri. ahahah. geintje, word niet depri als hetm inder wordt, maar wel minder zin in trainen daardoor.

Let op: Laag HDL kan hartfalen en hersenbloedingen/ beroertes veroorzaken. en hdl icm hoge bloeddruk.... ik geloof dat as gebruik echt gevaarlijk is!!! van hoge bloeddruk ken je ook hersenbloedingen krijgen. dus eigenlijk vind ik het best niet zo raar als een gebruiker een hersenbloeding krijgt.
              als je dit zo terug leest heb je meer bijwerkingen dan mee werkingen. :S
              heb ook gelezen gister dat je eerstekuur meeste vetvrije massa oplevert. naarmate je langer kuurt, (vaker) worden de gains minder en wordt het meer vocht.
              He Bruce,khad net hetzelfde aan de hand toen ik aan de Tren zat.Eerste nacht was het al prijs.nachtmerrie,in die komende week toch ook regelmatig raar gedroomd.Khoor dat veel zeggen van Tren gebruikers.
              If you wanna get big...
              You've got to eat like a pig!

Comment

Als je dit allemaal zo leest word je er toch echt niet vrolijk van he....???
                Maar ja ik zit nu eenmaal weer in de kuur en je moet het gewoon niet overdrijven allemaal door te veel te snel en te vaak te willen kuren.
                Heb ook last van die vermoeidheid in deze kuur het liefst lig ik heel de dag op de bank...
                En nu ik dit allemaal lees verklaard het een hoop bij mezelf en mensen die ik ken...
                Helaas blijven we ondanks de negativiteit rond het kuren toch gewoon verder gaan als beesten..
                Daar zijn we nu eenmaal mannen voor hehehehehe.
                Greets

Comment

Originally posted by aiwaaiwa84
                  Ik vind het toch allemaal een beetje eng wat ik hier lees, maar over het algemeen ken ik geen mensen die echt doodziek zijn geworden of echt blijvend iets hebben opgelopen, kennen jullie ze wel ?
                  Een maat van me is er aan gestorven en iemand anders uit mn kenniskring is er blind (waarschijnlijk voor zn verder leven) door geworden (thrombose of hersenbloeding, weet het niet meer zeker).

In het laatste geval werd AS als directe aanleiding aangetoond. Bij mn maat is het ook meer dan waarschijnlijk dat as er voor heel wat tussen zat.

Grtz

Comment

Hoe gebruikten deze maten van je Bocca?

Comment

Zelf heb ik geen nachtmerries gehad van tren. Alleen af en toe een keer en nacht goed doorzweten. Maar ja dit had ik ook toen ik cutte op natuurlijke basis. Dus ga ik het niet verwijten aan de tren.

Comment

Bij ons kwam vroeger een jong gasje trainen. Veel lawaai maken en weinig trainen. Is na een tijdje naar een andere zaal gegaan en een maat van me zag hem enkele maanden later terug in een discotheek lekker aan de alcohol en met een enorme partij spieren...

Nog later horen we dat ie ernstig ziek geworden is en lange tijd in het ziekenhuis gelegen heeft.
                        Mijn theorie is dat ie aan de oralen gegaan is (dianabol) want is gemakkelijker dan spuitje zetten en gaat snel vooruit. Maar ipv een kuurtje van 6 weken is hij dat gewoon lange tijd na elkaar gaan gebruiken tot zijn lever stop zei...

Anabolen blijven volgens mij een (levens)gevaarlijk goedje waar je eigelijk beter afblijft en waar de meesten (iedereen) een beetje licht overgaan meestal onbewust om zichzelf te sussen.

Aan de topicstarter zijn reacties te zien is ie voor zichzelf het gevaar van anabolen aan het minimaliseren... 'Als je niet al te veel en goed kuurt en je let wat op zal het al bij al nog wel meevallen met de sides' is een veel gelezen reactie. Maak jezelf niets wijs. Het zal altijd een risico blijven en je pleegt er een aanslag mee op je lichaam!

Als je voor jezelf dan toch uiteindelijk beslist om te kuren en de risicos voor lief neemt zorg er dan voor dat je alles zo goed mogelijk in orde hebt (zoal bijvoorbeeld Achilles hier) zodat je er een maximum uithaalt!!!

En nu genoeg gepreekt want wie ben ik
                        The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

ja duh. wij krijgen rare dromen over grote negers. dat is voor jou kwestie van in de spiegel kijken, dus dat ben je al jaren gewend
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by Bocca
                            Een maat van me is er aan gestorven en iemand anders uit mn kenniskring is er blind (waarschijnlijk voor zn verder leven) door geworden (thrombose of hersenbloeding, weet het niet meer zeker).

In het laatste geval werd AS als directe aanleiding aangetoond. Bij mn maat is het ook meer dan waarschijnlijk dat as er voor heel wat tussen zat.

Grtz

Dit is helemaal te triest voor woorden,ik had nooit eerder gehoord dat je er blind van kan worden..
                            Last edited by Michael333; 20-04-2006, 21:19.

Comment

Van welke as heb je dan de minste sides? Of is dit bij allemaal gelijk?
                              Mzl

Comment

licht grotendeels aan de dosis kerel
                                Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X