Wat niet in te nemen in combinatie met

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat niet in te nemen in combinatie met

Hallo,

Ik ben benieuwd welke stoffen niet samen gaan en de effectiviteit beinvloeden. Bv. Creatine en koffie gaan niet samen. Ik kan op geen een website vinden hoe dit staat met anabole en andere dagelijkse drink of etenswaren.

Was zelf benieuwd of stanzolol beinvloed wordt door een ander dagelijks drink of etenswaren.

Kan iemand mij hier iets over zeggen?

vraag me af of er iem. dat zich wel es heb afgevraagd. haha.
    dat zou je , ben ik bang, zelf uit moeten zoeken. maar post het hier dan wel ff.

ben benieuwd of iem. dit idd weet
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Los van alcohol e.d. waarvan het bekend is hebben eiwitten en koolhydraten invloed. Verder zullen er best stoffen zijn die ook invloed hebben maar daar ken ik geen studies van.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Grapefruit zou een goede invloed hebben op as, dan zou het beter opgenomen worden zegt de ene studie en de andere zegt dat grapefruit niks doet, tja wat moet je dan geloven.

Zolang je geen alcohol en drugs combineert met as zou het al oke moeten zijn.

Grtz
        stil growing

Comment

Hallo Snipke,

Klopt wat je zegt betreft grapfruit. had het ook gevonden.

http://www.ergogenics.org/grapefruit.html

Comment

geen alcohol geen drugs en geen medicijnen daar zit ook een hoop schadelijke rommel bij maar dat zou je aan je doc moeten vragen
            Who's the Chef

Comment

Ik heb wel eens gehoord, dat je Dianabol pillen niet moet innemen met melk producten. Dit zou de werking van dianabol verminderen. Maar kan het helaas nergens vinden op internet.

Bij andere medicijnen heeft meestal melk( alleen met inname (neutraliserende werking)) of grapfruitsap invloed op de werking. Kan alleen niet vinden bij welke anabolen.

Comment

Heb het antwoord gevonden. Onder deze link kun je vinden hoe je elke stof moet innemen. Met water, voor eten,. tijdens, na... etc.

Lijkt me voor meerdere mensen interressant om het optimale uit je kuur te trekken.

http://www.pharmaselecta.nl/psonline.../16/lijst.html

Comment

dan van koffie en crea is trouwus al wel ff achterhaalt als ik t goed hep

Comment

En toch werkt creatine niet bij mij, heb het al een paar keer geprobeerd en kom er zelfs niets van bij ook geen krachttoename, en ik drink veeeeeeell koffie
                    Dus zal er wel ergens een waarheid in zitten

Grtz
                    stil growing

Comment

hele "tassen" drinkt snip
                      Who's the Chef

Comment

Originally posted by pjas
                        Heb het antwoord gevonden. Onder deze link kun je vinden hoe je elke stof moet innemen. Met water, voor eten,. tijdens, na... etc.

Lijkt me voor meerdere mensen interressant om het optimale uit je kuur te trekken.

http://www.pharmaselecta.nl/psonline.../16/lijst.html
                        Is niet van toepassing met as kerel, as wordt in de spier geinjecteerd, moet dus geen lever passeren of maar 1 keer en dergelijke, twijfel zelfs of de orale as er bij zal staan, heb de pagina opgeslagen en zal er eens rustig naar kijken

Grtz
                        stil growing

Comment

Originally posted by snipke
                          Is niet van toepassing met as kerel, as wordt in de spier geinjecteerd, moet dus geen lever passeren of maar 1 keer en dergelijke, twijfel zelfs of de orale as er bij zal staan, heb de pagina opgeslagen en zal er eens rustig naar kijken

Grtz
                          Heb alleen naar stanozolol gezocht en die stond er bij. En alle AS zijn in principe medicijnen die een spier bevorderende invloed hebben.

Stanozolol wordt eigelijk gebruikt voor mensen om verkalking van de botten tegen te gaan.

Comment

Originally posted by snipke

Grtz
                            Maar in de lijst staan alleen tabs en caps.Geen injects.

Comment

Originally posted by Samot
                              dan van koffie en crea is trouwus al wel ff achterhaalt als ik t goed hep
                              Mij niks van bekent. Is dat zo?
                              Wie heeft er ook van gehoort?
                              een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X