Wat vinden jullie van dit cutschema?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat vinden jullie van dit cutschema?

Is onderstaand cutschema te heftig voor een eerste kuur?
    Is het raadzaam om tijdens onderstaande kuur test ent 250 mg EW toe te voegen? Of juist niet tijdens cutkuur. Lees namelijk continue dat test de basis is tijdens iedere kuur..
    Of is het handiger om winny week 1-4 te doen?

Stats:190 cm, 104kg, 15%BF.

Week 1-10 : 400 mg Tren /EW
    Week 8-12 : 30 mg Winny / ED
    Week 5-10 : 50-100 mg Provi /ED

Nakuur met Clomid.

Graag tips en advies.
    Last edited by Robbo; 24-04-2006, 11:10.

Dit kuurtje gaat ervoor zorgen dat je hem 3 maanden niet meer recht krijgt, weet nu wel niet of dat belangrijk is voor u.

Zet er gewoon test enth bij, dus tren 400 en test 500, is wel al een serieuse kuur als 1ste kuur, anders 200 tren en 250 test.
    De proviron zou ik ook eruit laten, de nadelen zijn vele groter dan de voordelen.

Alles hangt toch af van je voeding, je mag kuren met wat je wil als je voeding niet in orde is is het weggesmeten geld

Grtz
    stil growing

Comment

Eerste kuur en meteen tren?

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

VROEGER begon je na je 6e kuur es na te denken over tren. dat wilde je niet zomaar gebruiken. tegewoordig is alles zo makkelijk te krijgen,dus gelijk maar het ergste.
        ik denk mr. C. dat als we over 10 of20 jaar hier nog zitten, neemt men als eerste kuur een gram testo per dag, 10ml tren per dag, en 40tabs dboll ofzo.
        het wordt steeds erger.
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by Robbo
          Is onderstaand cutschema te heftig voor een eerste kuur?
          Ja, duidelijk.
          Meen me trouwens een post van jou te herinneren waarin je het erover had met winny te beginnen en ook dat je clen een te heftig middel vond...
          Als je clen heftig vindt wat moet je dan in hemelsnaam met tren??
          Zou het echt niet doen, zeker wat je nu gepost hebt gaat je alleen ellende brengen.

Zoals Snipke al heeft aangegeven valt of staat alles met je voeding.
          Zou die dan ook eerst plaatsen en perfectioneren, vervolgens zou je als cuttingkuur bijvoorbeeld ook een test only kunnen doen.
          Een lichaamseigen stof met daardoor relatief weinig bijwerkingen, en in combinatie met een goed dieet kun je er ook prima mee cutten.

Comment

Bedankt voor jullie reacties.

Het is me duidelijk dat deze kuur te heftig is om mee te beginnen. Dat wilde ik weten en was ook mijn vraag. Door voorbeelden of vragen te posten kom je daar achter.

Het klopte idd dat ik eerder had gepost over test ent en winny. Is er helaas niet van gekomen. Gezien de tijd van het jaar, bijna mei, dacht ik na over cutkuur.

Ben in ieder geval weer een stuk wijzer geworden.

Thanks!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X