Sth

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sth

Wie weet hier meer over?
    Ik heb een zoon van 17 jaar en heeft groeiproblemen. Hij krijgt sinds zijn 7 jaar al STH toegediend. Maar hij heeft de laaste tijd een agresief gedrag.beseft het zelf soms niet . Is dit normaal ????? Wie weet hier meer over ?

Vind je vraag van zo'n geheel andere categorie dan 'wie ken mij wat vertelluh over anaboluh' dat ik het topic niet zal sluiten.
    Wil je wel nogmaals op de regels wijzen en als je volgende post anders is dan jezelf voorstellen sluit ik alsnog dit topic.

Verder klinkt het toch vooral alsof je zoon gewoon in de puberteit zit, misschien kun je anders iets duidelijker maken wat de problemen zijn?
    STH is geen anabool en kent dus normaal gesproken ook geen bijwerkingen als agressie...

Comment

je zou het beste naar de huisarts kunnen gaan die weet hier meer over..
      mare agressie kan ook komen doordat hij idd in de puberteit zit en bijv. voorbeelden neemt van mischien wel gangsters? of dat soort onzin wat hij op televisie ziet..ik denk dat het normaal is dat je een beetje agressiever word , mischien wel liefdes problemen of word hij gepest of hij zit met iets in zijn hoofd waar die niet uit komt en dat oplost met aggressie.. nja ik kan dat niet weten en weet ook niet wat STH is maar u als vader zou het beste gewoon met uw zoon erover praten en mischien is een arts ,pschygoloog(schrijf ik het goed) wel een idee voor u..

@ shannasse, je zou het idd kunnen sluiten omdat het er niks mee te maken heeft maar aangezien dit over zijn zoon gaat en het toch wel belangrijk is om te weten en wie weet heeft 1 van ons er ook een keer mee te maken gehad en kan het zijn dat die weet wat het is en wat de werking ervan is , topic sluiten is aan u.

grtz
      Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

* zucht *
        Bijna iedereen hier weet wat STH is Ahmet, daar gaat het dan ook helemaal niet om het gaat om het houden aan de forumregels...

Comment

Op het internet vind je hier 1001 dingen over. Zoek eens op "hgh" (of somatropin/somatotropin).

Wikipedia levert alvast dit op: http://en.wikipedia.org/wiki/Growth_hormone http://en.wikipedia.org/wiki/Growth_hormone_treatment

Comment

Staat in een topic van mij een hele goede post van Dirkster, zoekfunctie gebruiken en je weet het.

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X