zeer interessante info over as

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• zeer interessante info over as

heb dit bestandje via limewire gedownt. wie het nog niet gezien heeft...
    tis een onderzoek (op amerikaanse tv) naar schadelijke gevolgen van steroiden.

.... MET ZEER VERRASSENDE UITKOMST!!!

Bodybuilding - HBO - Real Sports - Steroids Special

zo heet het bestand. dus zoeken maar. ik heb em op comp. maar weet echt niet hoe ik em moet versturen ofzo. heb em wel in mn shared meuk staan
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

laat me raden...engels?
    Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

thnx ben hem aan het downloaden

Comment

kan iemand sammenvatten wat erin staat dan

Comment

Kende het al maar wel een leuk stuk om door te nemen. Naar mijn weten was het wel overdreven wat ze over as vertelden. Al die sides kun je ook van roken slecht eten etc krijgen. En omdat je dan toevallig 1 keer as gebruikt hebt moet het dan perse daar van komen.

Comment

Ik denk eerlijk gezegd dat de z.g sides of bijverschijnselen eerder veroorzaakt worden door veel te hoge doseringen, of het onprofessioneel samenvoegen van bepaalde middelen in combinatie met te hoge doseringen, als door de middelen zelf.
            Die zijn immers ontwikkeld door de medische wereld om zieke mensen te genezen of te laten herstellen na zware medische ingrepen, of zware brandwonden enz.

De problemen ontstaan volgens mij als doe het zelvers zelf kuren gaan samenstellen die veel te hoog gedoseerd zijn waardoor het fout gaat, ook het vaak ontbreken van kennis over nakuren zorgt voor problemen imo.
            Brear.

Comment

dat zeggen ze ook in dat stuk, brear. hierin wordt juist verteld, dat nooit hard is bewezen dat as schadelijk is in die mate dat het je dood wordt. tenzij je natuurlijk ' verantwoordelijk' gebruikt. in hoeverre je het verantwoordelijk kan noemen. en nou wil ik ook wel weer kuren. hahahaha
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Verantwoordelijk gebruik is dus de medische doseringen hè...
                Verder ga ik hier niet weer op in en steek me kop naast de rest in het zand..

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

thehe, gaan we nou weer niet beginnen met de sides te minimaliseren om onszelf weer een goed gevoel te geven eh jongens
                  The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X