Kuur voor een cleanbulk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuur voor een cleanbulk

Na de zomervakantie begin ik aan mijn kuur bestaande uit:

wk 1- 6 50mg Oral Turinalbol
    wk 1-10 500mg Test e
    wk 1-10 400mg Tren e

wk 12-16 20mg nolva
    wk 12-16 50mg clomid

En zonodig een hcg aan het einde toe van de kuur. Ligt aan het krimpen van de ballen.

waarom trent en geen deca bv??

na kuur volgens mij 1 weekje later starten
    Who's the Chef

Comment

Tren geeft je kracht en zet alleen kwaliteitsmassa aan, vandaar geen interesse in deca. Ik start de nakuur juist een wk eerder omdat clomid een halvewaardetijd heeft van 5dgn, dus duurt voordat het zijn werk doet. En de nolva pakt op deze manier de anti-e aan die een langere halvewaardetijd heeft.

Comment

de combi is mij pers. niet bekend. maar gezien je tren en de duur zal de hcg wel nodig zijn
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Test/tren is een supercombi, dat is zeker. OT is nieuw voor me. Winstrol wil ik vermijden ivm bijwerking haaruitval. Dbol vermijd ik ivm vochtretentie. En de perfecte middenweg is dan OT.

Comment

mooi kuurtje alleen heb ik weinig goeds gehoord/gelezen over tbol.. misschien is test prop een optie...

Comment

Haar uitval net winstrol? dan heb je zeker nog geen tren gebruikt??
              It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

kan met tren ook heel goed ja.

Welke t-boll heb je?

Als je de nakuur al na 2 weken begint zou ik deze wel een week langer doen.

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Tren is androgeen, dus is haaruitval een mogelijke bijwerking. Maar tren wil ik zeker gebruiken. Een een 2e middel met dezelfde bijwerking sluit ik af.

Tbol, tja...je weet het nooit als je het niet hebt geprobeerd. De Tbol is van GG.

De nakuur duurt 5wkn. Lijkt mij lang zat, ik kan het nog altijd verlengen.

Comment

Ben heel benieuwd naar die t-boll, van GS heb ik genoeg gehoord van GG nog niet.

Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ik heb zelf ook tren en test gezet en ging er als een speer op, je wordt keihard ervan, tren is wel een heftig middel want als jen iet genoeg drinkt voel je het aan u lijf

Grtz
                      stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X