winstrol vraagje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• winstrol vraagje

Hallo...

Ik lees op meerdere websites dat gebruik van winstrol in hoge doseringen gevaarlijk kan zijn...in tablet vorm voor de lever...

Nou dat AS niet gezond is was al duidelijk...maar wat verstaat men nou onder een hoge dosering?

mvg
    Wim

Een dosering van boven de 50mg per dag is niet verstandig. Alle doseringen er boven zijn dus overgedoseerd.

Comment

licht ook een beetje aan je lichaams gewicht maar meestal 40 - 50 mg p/d
      Who's the Chef

Comment

als je injects neemt kan je wel hoger doseren naar de 75 mg per dag,voor de zwaarder mannen onder ons soms 100mg ed of eod...
        wacht maar als ik groot ben!

Comment

Ok...duidelijk...

Comment

winny op 40mg per dag is al hoog. alle as zijn medicijnen en doordat je ze mega hoog doseerd zijn ze anabool. zou je voorgeschreven hoeveelheden nemen gebeurd er niet zo veel.
            alle as is gevaarlijk. of je nou weinig neemt of veel. dus als je kuurt moet je niet denken dat als je onder de 50mg per dag blijft zitten, het niet gevaarlijk is.
            de vraag bij hoeveelheden te gebruiken bij as ligt vooral bij: heeft het nog nut om hoger te doseren. zijn de gains dan meer, of alleen de bijwerkingen.
            gevaarlijk is het toch. al gelooft niemand dat, want het werkt toch bij ons allemaal goed?
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Nog een aanvulling, winstrol is ook als je het injecteerd schadelijk voor de lever, wel iets minder doordat het eenmalig de lever passeert.
              Andere bijwerkingen terzijde uiteraard.

Comment

Winstrol of stromba hoe je het wil noemen, is een mild anabool. Als injectievloeistof is het op "waterbasis" hierdoor moet je het regelmatiger injecteren. Oraal zit men +/- 40 - 50 mg pd.

@Shannasee, ik begrijp even je redenatie niet over het eenmalig passeren van de lever. AS injectievloeistoffen, injecteer je intramusculair, hierdoor wordt de AS langzaam opgenomen in de bloedbaan. Bloed wordt gezuiverd door de lever, en circuleert 24 uur pd. Hierdoor passeert het meerdere keren de lever. Na het passeren wordt niet alle AS gelijk aan moleculen gebonden. Kortom AS ongeacht welk fabrikaat passeert meerdere keren de lever m.i.

Comment

Van 1 oral kuurtje zal er niets bijzonders gebeuren met je lever. Je lever is de sterkste orgaan in het lichaam die zich het best herstelt. En herstellen doet ie zeker. Dus je hoeft je echt geen zorgen te maken dat je er blijvende schade aan zult overhouden, mits je geen pechvogel bent.

Comment

ik zit op 30mg sochtends en 30 mg savonds (pillen)

Comment

Blijf weg van Winstrol,
                      het verziekt je bloedwaarden en droogt
                      je gewrichten uit , en is leverbelastend.

Comment

Originally posted by mike1984
                        ik zit op 30mg sochtends en 30 mg savonds (pillen)
                        Winstrol tabs hebben een halfwaardetijd van 8-9u dus hou die tijd ook aan wanneer je de volgende portie inneemt. Maar 50mg overschrijden zou ik niet doen. Al helemaal niet als ik je avater zie.

Comment

Originally posted by Chapeloere
                          Blijf weg van Winstrol,
                          Stel je eerst ff voor in het daarvoor bestemde gedeelte voor je verder post.

Greets...
                          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by Suat
                            Winstrol tabs hebben een halfwaardetijd van 8-9u dus hou die tijd ook aan wanneer je de volgende portie inneemt. Maar 50mg overschrijden zou ik niet doen. Al helemaal niet als ik je avater zie.

helemaal me eens
                            denk dat jij met 30mg al meer als zat hebt

het is niet hoe meer as je neemt hoe groter je word hoor kerel
                            Who's the Chef

Comment

Originally posted by Chapeloere
                              Blijf weg van Winstrol,
                              en roken schaadt de gezondheid....dat weerhoud ook vele miljoenen mensen niet om het te doen..

uitlaatgassen is ook slecht voor de gezondheid...dat weerhoud ook de mensen er niet van om auto te blijven rijden...

je kan voor de deur ook voor je sodemieter gereden worden...waarschijnlijk blijf jij ook niet binnen...

m.a.w.....aan alles zit een bepaald risico...maar als je een beetje aan de "veilige" kant met dosering houd zal het toch niet zo heel snel fout lopen...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X