winstrol vraagje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by mike1984
    ik zit op 30mg sochtends en 30 mg savonds (pillen)
    je traint pas een halfjaar...

Comment

Originally posted by wimwerf
      en roken schaadt de gezondheid....dat weerhoud ook vele miljoenen mensen niet om het te doen..

uitlaatgassen is ook slecht voor de gezondheid...dat weerhoud ook de mensen er niet van om auto te blijven rijden...

je kan voor de deur ook voor je sodemieter gereden worden...waarschijnlijk blijf jij ook niet binnen...

m.a.w.....aan alles zit een bepaald risico...maar als je een beetje aan de "veilige" kant met dosering houd zal het toch niet zo heel snel fout lopen...
      Sommige middelen zoals tren, anadrol, halotestin, winstrol, insuline, etc zijn in mijn ogen overbodig voor de amateursporter.
      Niet tegen staande dat deze middelen enorm goed werken, maar de keerzijde van de medaille is meer bijwerkingen en gevaren.
      Iedereen is verschillend maar ik neem liever mildere soorten aas.
      En winstrol is bekend om de slechte cholesterol in een dieptepunt te jagen, waar bij andere middelen niet zo onmiddellijk opvalt.
      Ook na verloop van tijd zijn er veel mensen op winstrol die last krijgen
      van hun gewrichten.
      Maar als je de dosis laag houdt en niet te lang kuurt met winstrol,
      dan zal het allemaal wel mee vallen.
      Winstrol is geen mild product, het is behoorlijk zwaar en behoorlijk toxisch, dus voorzichtig mee omspringen.
      Last edited by Chapeloere; 20-07-2006, 17:43.

Comment

Originally posted by Chapeloere
        Sommige middelen zoals tren, anadrol, halotestin, winstrol, insuline, etc zijn in mijn ogen overbodig voor de amateursporter.
        Niet tegen staande dat deze middelen enorm goed werken, maar de keerzijde van de medaille is meer bijwerkingen en gevaren.
        Iedereen is verschillend maar ik neem liever mildere soorten aas.
        En winstrol is bekend om de slechte cholesterol in een dieptepunt te jagen, waar bij andere middelen niet zo onmiddellijk opvalt.
        Ook na verloop van tijd zijn er veel mensen op winstrol die last krijgen
        van hun gewrichten.
        Maar als je de dosis laag houdt en niet te lang kuurt met winstrol,
        dan zal het allemaal wel mee vallen.
        Winstrol is geen mild product, het is behoorlijk zwaar en behoorlijk toxisch, dus voorzichtig mee omspringen.
        Noem jij naast deca dan eens andere milde as?
        Daarnaast ben ik benieuwd wat je verstaat onder niet te lang en en niet al te hoge dosis.

Comment

test is een mildere AS

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X