6 weken kan prima met 17aa, langer dan dat is idd meestal niet aan te raden.
Dbol + Anavar Jullie mening Graag
Collapse
X
-
Originally posted by punanivanwaar geen test only? of test deca en dan laag inzetten?? grts
En kom aub niet met of spuiten of laat het, want dat moet ik zelf weten.
Comment
-
Originally posted by aiwaaiwa84oke na al deze antwoorden denk ik aan het volgende
4 weken anavar op 50 mg per dag
Dan een maand later 6 weken dbol 50 mg per dag
Of kan ik het ook achter elkaar doen 10 weken totaal ?
1-4 dbol 40mg
5-8 anavar 40mg
9-11 nolva 20mg
wel eerlijk dat je toegeeft niet te durven spuiten.. dit bovenstaande kuurtje zou ik nooit doen maar ken wel iemand die er toch aardig op is gegaan.grts
Comment
-
Originally posted by punanidoe dan
1-4 dbol 40mg
5-8 anavar 40mg
9-11 nolva 20mg
wel eerlijk dat je toegeeft niet te durven spuiten.. dit bovenstaande kuurtje zou ik nooit doen maar ken wel iemand die er toch aardig op is gegaan.grts
Maar wat heeft die gene eraan overgehouden als ik vragen mag?
En waarom zou jij het nooit doen
Comment
-
Originally posted by aiwaaiwa84Oke thnx dit lijkt mij indd ook het beste, voorlopig heb ik de spullen ook nog niet, maar dat komt wel goed.
Maar wat heeft die gene eraan overgehouden als ik vragen mag?
En waarom zou jij het nooit doen
wat die heeft overgehouden zou ik echt niet weten want ik train nu in een andere gym. hij was iets van 6kg ofzo aangekomen(zat wel wat vocht bij maar niet extreem veel)
Comment
-
Originally posted by punaniomdat als ik ga kuren alleen maar ga spuiten en zo min mogelijk slikken.
wat die heeft overgehouden zou ik echt niet weten want ik train nu in een andere gym. hij was iets van 6kg ofzo aangekomen(zat wel wat vocht bij maar niet extreem veel)
Zodra ik de spullen heb zal ik wel een log bijhouden
Comment
-
Zie de combi niet zo zitten, maar het is wel een manier om de doses van beide produkten laag te houden en dus hopelijk ook de bijwerkingen te minimaliseren. Voor 6 weken zou ik het in jouw geval houden op 30 mg d'bol en 20 mg anavar per dag. Je kunt ook zeggen: ik houd het totaal op 50 mg, maar ik verschuif de dosis gedurende 6 weken. Bijv: 20 mg d'bol + 30 mg anavar voor 2 weken, daarna 30 om 20 en daarna 40 om 10. Of zoiets.We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment