Super Deca

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Super Deca

heb hier 2 vials super deca staan van gs. maar verschillen van kleur. de ene is veel donker, en op het ene potje zit een soort gs verzegeling stikker. iemand hier ook last van

Kleurverschil van deca is ook al bekend bij de HG van Organon. Dat is normaal. Geeft absoluut geen veranderingen aan in de werkzame stof.

Comment

Vind het een beetje vaag.
      Kun je niet een foto posten?

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by Curiosio
        Vind het een beetje vaag.
        Kun je niet een foto posten?

Greets...
        kan zo geen foto plaatsen. maar de ene is donker. en zit een ronde stikker op zilver grijs met de letters gs er op.

Comment

Ik ken de vails niet maar naar wat ik zo begrijp zou ik er zeker niks van in mijn lichaam spuiten.
          Los van het feit dat het niet humangrade is want ook dan het ik niet gedaan.

Greets...

Comment

Dit verschijnsel is al jaren bekend. GG tren heeft dit bijvoorbeeld ook gehad, kleur verschil komt zelfs voor bij zelfde batchnr's. Magoed, ik ga daar niet verder op in.

Comment

Ach je spuit het alleen maar in je lichaam.

Greets...

Comment

Als je het zo bekijkt kun je beter niets gebruiken. as is ook niet bepaald gezond.

Comment

Zijn wel meer dingen niet gezond Cur heb je verder ook geen last van toch
                  It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Klopt maar als het zo voor de hand ligt en er wordt zo makkelijk over gedaan zegt het mij genoeg.

Wat AS betreft heb ik alleen getest HG spul gebruikt en niet iets waar iemand van zei dat het wel goed was ondanks wat kleurverschil.

Greets...

Comment

Kleurverschil kan ook door verschillende olie's komen hij heeft 2 verscvhillende flesjes waarschijnlijk een oude en een nieuwe batch (check de houdbaarheiddatum) en gs wisselt wel is van olies omdat er teveel klachten kwamen over pijnlijke spuitplekken....
                      It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X