Clenbuterol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Clenbuterol

Zoals de meesten wel weten ben ik sinds een week of 3.5 aan het cutten.
    Ben ongeveer 4% terug gegaan in bf en 14.5 kilo afgevallen.
    Het gaat me met dat afvallen echter een beetje te hard nu, als het zo doorgaat eindig ik op de 100-105 kilo en daar wordt ik dus niet erg vrolijk van

Mijn vraag is zijn er hier mensen die ervaring hebben met clen. Clen is anti-catabool dus zou er nauwelijks tot geen spierverlies van mogen hebben. Eventueel zou winstrol ook kunnen, houdt geen vocht vast en je wordt er harder en droger van. Bijkomend voordeel is dat alles wat je aankomt spieren zijn.

Het zou dan een week of 6 winstrol worden, 50mg per dag of clenbuterol 150mcg per dag, 2 weken op 2 weken af. ( heb clen van GS die zijn 0.05mg )

Wat zouden jullie doen behalve niks en lekker doorgaan zoals nu?

Greets...
    Attached Files
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Stel ik een stomme vraag ofzo??

Greets...

Comment

Curiosio, Ik heb geen ervaring van persoonlijk gebruik, wel ervaring met mensen die ik vroeger geholpen heb met kuurtjes.

Ik zelf kan niet tegen clen, ik heb nog nachtmerries van al die slapeloze nachten.

1 van de betere cutting cycles, is op basis van winstrol depot, met clen en cytomel.

De beste manier om clen te gebruiken is 2 dagen op 2 dgen af.

Ik zou het volgende doen:
      6 weken:
      Winstrol depot 50MG om de dag.
      Clen 1e week rustig opbouwen, 150mcg vind ik persoonlijk wat veel, maar als je er tegen kunt gewoon doen.
      Cytomel (T3), wees daar voorzichtig mee, niet langer dan 6 weken, rustig opbouwen, en afbouwen. Weet even niet meer uit m'n hoofd de maximale doses. Maar dat is vast wel op het internet te vinden. NIET VERGETEN T3 moet je OOK afbouwen.
      What's the difference between your wife and your gear?
      They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
      I also love them both, and can't live without them.

Comment

Nog wat extra's: finaplex is ook perfect, om droge massa bij te krijgen, en je BF naar beneden te krijgen.

Ik denk alleen dat je nieren er niet zo blij mee zijn. Het is natuurlijk ieder z'n keus. Ik zelf zou nooit fina gebruiken, toch is het heel populair.
        What's the difference between your wife and your gear?
        They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
        I also love them both, and can't live without them.

Comment

Waarom clen 2 dagen op 2 dagen af?
          Weet niet beter als 2 weken op 2 weken af. Vroeger deden ze het wel zo maar nu niet meer.

De t3 heb ik over gedacht maar dat is me te heftig denk ik. Belast o.a. je schildklier heel erg.

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X