Dianabol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dianabol

Hallo kerels!!!

Te eerste bedankt voor de reacties van welkom, wardeer het!!! Thanx!!!

Heb nu een vraagje, wil begginnen met dianabol te nemen vanaf maandag. Enige raad voor me??? Heb nog nooit steriods genomen, wel al nitrix, animal pak en stak2, en no-explode, en natuurlijk, de clasics, creatine, glutamine en amino´s. Natuurlijk weet ik dat het heel anders is, maar ja, mischien wel belangrijk om te weten. Heb niet al te lang getraind (3 jaar, intensief 5 maanden) maar wel goed altijd. Alles geven altijd...

Hoe zou ik het het beste kunnen nemen?? Heb al wat gelezen erover, sommige raden het om niet alles in een keer te nemen maar gedurende de hele dag, dus s´ochtends, ´s middags en ecentueel ´s avonds als je er drie neem. Maakt denk ik niet zo uit als het voor de training is, of niet? En de effecten werken vanaf 45 minuten gedurende twee uren, is dat zo???? Kan ik nog gewoon doorgaan met de creatine en de glutamine??? Of is dat niet nodig??

Zoals jullie zien, nogal wat vragen. Ik zal op wat antwoorden wachten voordat ik het neem. Met proberen denk ik dat ik ook niet veel zal verliezen, toch?

Ok boyz, alvast bedank!!!!

Groeten uit Paraguay!!!

Jorge.

vanwaar je keuze op dbol only? waarom geen test..
    verder kan je gewoon sups blijven gebruiken dat maakt niets uit..

ik zelf juice niet maar om heen zie ik mensen bij bv 40mg dbol in de ochtend 20mg nemen en in de avond 20mg. dus 2x per dag innemen.

Comment

Verdiep jezelf er eerst in gozer. Er staat zat informatie op dit board over d-boll, ook logs.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

hier heb ik veel info vandaan gehaald voor dat ik begon
        Buy Dianabol - methandrostenlone
        neem de pillen met je eten want je krijgt er wel darmsteken van.
        sterkte met je kuur

Comment

@JD21 : pluis deze website volledig uit. Je gaat gegarandeerd antwoord vinden op al uw vragen aangaande AS. Informeer u eerst zéééér goed. Heel belangrijk. Zorg er ook voor dat uw nakuur in orde is.
          Een verwittigd man is er 2 waard.
          No pain, No Gain. Go heavy or go home

Comment

Weet wat je slikt. Doe eerst je huiswerk voor je gaat slikken.En ehhhh alleen maar dbol? Op deze forum vindt je genoeg info . ff zoeke dus
            een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X