halfwaarde tijd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• halfwaarde tijd

vwb titel...wat betekend dat...zal vast iets simpels zijn..maar ken de uitdrukking niet..

Is de tijd die nodig is om de concentratie van een bepaald product in je lichaam te halveren.
    Dus een halfwaardetijd van 8 uur betekent dat 8 uur na inname de helft van de werkzame stof door je lichaam is afgebroken.

Comment

er staan genoeg toppics waar dit allemaal staat van A tot Z van elk product even zoeken kerel!

Grtzz D
      !Use my shit and feel the power!

Comment

Staat niet uitgelegd wat het is slimmerd
        It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Originally posted by D-Men
          er staan genoeg toppics waar dit allemaal staat van A tot Z van elk product even zoeken kerel!

Grtzz D
          zoekfunctie was zeker al gebruikt door mij...je komt zat topics tegen inderdaad...maar t wordt niet uitgelegd...t wordt alleen maar genoemd...

@shannasse...bedankt voor de uitleg...

Comment

Graag gedaan.

Enne D-Men, wel ff lezen wat de vraag nou eigenlijk is hè...

Comment

oke sorry hahahahha
              !Use my shit and feel the power!

Comment

heb ik toch nog een vraag over de halfwaarde tijd...

is dan de werking gehalveerd of juist op z'n max?

want wanneer zou een anabool op z'n best werken dan...bijvoorbeeld winstrol..

mvg

Comment

werking en hoeveelheid in je bloed is niet hetzelfde, knakker.
                  op zn max is als alles in je bloed zit, de halvewaardetijd is de tijd die nodig is om die max op de helft te krijgen. nog een keer die tijd en het zit op een kwart. jaaah
                  halvewaarde tijd is alleen van belang om een bepaalde waarde die je wilt bereiken stabiel te houden, en dus weet je hoe vaak je moet slikken of prikken.
                  wanneer een anabool op zn best werkt is een goeie vraag. ik vraag me af of iemand daar een passend antwoord op weet, daar iedereen kuurtjes doet die zelf de bloedwaarden opjagen. maar of winstrol bijv. op 5mg per liter bloed (weet ik hoe ze dat berekenen) beter werkt dan op 3 of 7..... dat zullen weinig mensen weten gok ik.
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

ok..thanks Bruce...

Comment

Als we nu ff logica erbij nemen,(het kan fout zijn, maar is maar een voorstel) en we nemen 2 proefpersonen met ong dezelfde stats, uiteraard reageert éénieder anders op een anabolisch produkt, maar....
                      -de eerste persoon spuit 250 testo, de tweede spuit 750 testo. Ik veronderstel dat de een met een grotere dosis sneller of toch meer spiermassa zal aankomen.
                      - Het feit dat de term halwaardetijden bestaat, om je tijd tussen elke inname te bepalen en je kuur te optimaliseren laat toch blijken dat de hoeveelheid in je bloed een rol speelt.

Mijn hypothetische conclusie is dan hoe hoger de hoeveelheid in je bloed hoe beter het effect, ik moet er wel bijzeggen dat té veel zeker niet beter is maar als we nemen dat op een schaal van 10, het cijfer 10 het meest ideale is voor de anabolische werking, dan zal 9/10 meer effect hebben dan 6/10.
                      Laat maar horen wat de masters ervan denken
                      Grtz
                      -C-
                      -Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
                      -2 know what we don't know
                      -No Pain No Gain!

Comment

Originally posted by niceguy024
                        -de eerste persoon spuit 250 testo, de tweede spuit 750 testo. Ik veronderstel dat de een met een grotere dosis sneller of toch meer spiermassa zal aankomen.
                        Zeker niet per definitie waar.
                        De bijwerkingen zullen erger zijn bij de persoon die meer neemt maar de echte werking, spiergroei dus, hoeft zeker niet meer te zijn. Er bestaat afhankelijk van heel veel factoren een optimale dosis en alles daarboven heeft geen functie alleen nadelen.
                        Overkill werkt niet bij anabolen, al geloven veel mensen dat helaas wel nog steeds...

Comment

Nee weet ik en dat zeg ik ook in m'n conclusie, misschien niet met dezelfde woorden, maar dat bedoelde ik toch! Bedankt voor de verduidelijking.
                          Grtz
                          -C-
                          -Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
                          -2 know what we don't know
                          -No Pain No Gain!

Comment

ja dus 10/10 is het maximum. dat betekent dus ook dat 12/10 teveel is.
                            dus je heb de beste werking + teveel. er zal een grens zijn.
                            maar de vraag is eigenlijk : vinden wij interessant of die grens op 842 mg ligt of 1136mg? we weten wat goed werkt, en DAT is het belangrijkste. als je wil experimenteren, ok, maar het is van zoveel factoren afhankelijk dat je amper kan zeggen of zelfs de ene test. enanthaat lekkerder werkt als de andere. (qua merk) maar logica zit er wel in eigeluk.
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X