meridia en clenbuterol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• meridia en clenbuterol

hallo allemaal...

is dit een goede combinatie om af te vallen...
    of zijn er nog andere (betere) altenatieven..oraal gezien dan...

mvg
    Wim

Je hebt ook rimonabant en dnp.... dnp gaat het hardst maar is ook enorme troep....
    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Alleen meridia is al voldoende of alleen clen. Rimo is duur tov de andere en dnp is ronduit gevaarlijk. Kan een dodelijke afloop voor je zijn, dus niet klote met dnp.

Comment

wat is dnp?. je hebt ook nog t3.

Comment

Hey gasten,

Ben zelf lekker aan het afvallen en pillen aan het eten dus kan jullie toch even wat info geven over Meridia in combi met:

Meridia & Clenbuterol:

Echt een kut combi, heb het een aantal dagen gedaan en je bent echt helemaal knetter. Lijkt wel of je aan het bijkomen ben van een nacht goed snuiven en drinken en alles wat verboden is. Dus persoonlijk niet raadzaam!

Meridia & Cytomel T3:

Dit moet ik eerlijk een perfecte combi noemen, dus als je verstand heb van T3 en er mee overweg ken gaan. Neem gewoon samen en werkt perfect, je valt lekker snel af en je voelt je gewoon lekker dus niet knetter of raar.

Meridia only:

Dit is wel lekker maar je lichaam heeft snel meer mg nodig omdat je er aan went, je heb contenu een grort droge bek en met droog bedoel ik echt droog.

Ik neem het als volgt:

Toen ik begon met Meridia nam ik 2 tabs voor het slapen gaan, nu neem ik er 7 per dag

S'morgens +- 10.00 uur: 2 tabs meridia & 1 Tab T3
          S'middags +- 15.00 uur: 2 tabs meridia
          Sávonds +- 23.00 uur: 3 tabs meridia & 1 tab T3

Ik bouw me T3 uiteraard goed op en af, heb er al meerdere keren van genoten en nooit 1 probleem gehad. Gewoon goed water drinken en goed afbouwen en opbouwen. Ben nu van de 115kg naar de 93kg gegaan in 2 á 2,5 maand, en doe niet aan sport vanwege schouder probleem.

Ga vanaf eind Sept 2006 lekker beginnen met cardio 3 x per week 1,5 uur. Met begeleiding in het begin voor me hartslag meting op welk punt ik het meeste vet verbrand. Me doel is eind 2006 80kg wegen dus 13kg gaat eraf!

Grtzz D

p.s. Wel op je eten letten natuurlijk dus niet elke dag patat en vet eten!
          !Use my shit and feel the power!

Comment

T3 breekt ook spiermassa af, dus daarbij moet je wel goed opletten. Het is niet gebruikelijk dat men T3 neemt zonder het gebruik van aas.

Ik weet niet hoeveel mcg T3 je neemt, maar op 50mcg T3 hoef je in principe niet op en af te bouwen. Deze dosering kun je 11 wkn relatief veilig aanhouden, aldus Big Cat.

Kenner aas en aanverwanten etc.

Comment

ok...t3 gebruiken...maar hoe wordt er bedoelt "hoe je ermee om moet gaan"...

Is er een bepaalde dosering voor per dag..of per kg lichaams gewicht..etc etc..

is meridia samen met t3 in combi met winstrol een goed idee..

Comment

Hey Wimwerf, ik heb uitgebreid gereageerd op jouw PM over al die middelen, dus mijn mening weet je al. Wat ik dan niet snap is dat je alsnog overstag gaat. Heb ik dus voor niks die PM zitten maken. Volgende keer ga ik lekker googlen naar luchtballonaanbiedingen, dan maak ik tenminste vrienden.
                We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by Mr. Symmetry View Post
                  Hey Wimwerf, ik heb uitgebreid gereageerd op jouw PM over al die middelen, dus mijn mening weet je al. Wat ik dan niet snap is dat je alsnog overstag gaat. Heb ik dus voor niks die PM zitten maken. Volgende keer ga ik lekker googlen naar luchtballonaanbiedingen, dan maak ik tenminste vrienden.
                  Mr Symmetry....ik ben jou mening zeker niet vergeten...en ik ben nog nergens mee overstag gegaan...ik vraag gewoon rond naar meningen...

Ik lees ook veel op de forums...en ik vraag veel...

Maar deze topic was zeker geen wantrouwen naar jou...

Mvg
                  Wim

Comment

Oké, duidelijk!
                    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

T3 en dnp zou ik idd nog maar ff laten liggen....
                      It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

T3 is absoluut niet geschikt voor mensen die er niet genoeg vanaf weten, kun je je hele schildklier mee naar de donder helpen.
                        Snap ook echt niet waarom steeds meer mensen over T3 praten alsof het gewoon een vetverbrander is zoals stackers ofzo, zal wel de algehele mentaliteit rond as zijn die er ook voor zorgt dat complete no-knows als eerste kuur 1000 mg test icm iets als tren in hun lichaam proppen...

Comment

Originally posted by Shannasse View Post
                          T3 is absoluut niet geschikt voor mensen die er niet genoeg vanaf weten, kun je je hele schildklier mee naar de donder helpen.
                          Snap ook echt niet waarom steeds meer mensen over T3 praten alsof het gewoon een vetverbrander is zoals stackers ofzo, zal wel de algehele mentaliteit rond as zijn die er ook voor zorgt dat complete no-knows als eerste kuur 1000 mg test icm iets als tren in hun lichaam proppen...
                          Dat T3 gebruik blijvende schade zou richten, schijnt inmiddels achterhaald te zijn. Ik kan ze zo niet ff vinden, maar heb onlangs nog gelezen dat mensen die (om medische redenen) jarenlang T3 hebben gebruikt, de schildklier na ongeveer 2wkn weer normaal reageerden.

Maar dit maakt het nog niet minder erg om er soepel mee om te gaan. Het zijn tenslotte medicijnen.

Comment

Originally posted by baricade View Post
                            wat is dnp?. je hebt ook nog t3.
                            DNP is de afkorting voor dinitrofenol.
                            Het wordt veelal gebruikt in onkruidverdelgingsmiddelen. Bij gebruik van dnp verlies je veel vet, maar ook een grote kans op je leven.

Greetz.

Comment

Originally posted by Suat View Post
                              Dat T3 gebruik blijvende schade zou richten, schijnt inmiddels achterhaald te zijn. Ik kan ze zo niet ff vinden, maar heb onlangs nog gelezen dat mensen die (om medische redenen) jarenlang T3 hebben gebruikt, de schildklier na ongeveer 2wkn weer normaal reageerden.

Maar dit maakt het nog niet minder erg om er soepel mee om te gaan. Het zijn tenslotte medicijnen.
                              Ik heb ook T3 gebruikt en na 2 weken geeft de schildklier inderdaad weer normale bloedwaarden. Wat bij T3 wel heel belangrijk is, is het afbouwen.

Greetz.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X