Vraag over Deca van GS

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraag over Deca van GS

Hoi,

Ik heb een paar vragen. Ik zou eventueel willen beginnen met een kuur Deca van GS. Mijn doel is om niet extreem veel aan te komen maar om gewoon een leuke duw in de rug te hebben. (wel resultaten natuurlijk)

Ik wil eigenlijk voor deca gaan omdat mijn inzien deca de beste middenmood is. (resultaat ten opzichte van bijwerkingen)
    Nu zijn de verhalen verschillend over Deca alleen:

-Sommige zeggen wel resultaat te hebben met alleen deca
    -Andere zeggen totaal geen resultaat zonder een test. erbij te gebruiken

Daarnaast heb ik het volgende gehoord van de Deca van GS:

-Goed spul alleen zeer pijnlijke injecties!

Mijn vraag is nu wat is waar? Want ik zie het niet meer! Misschien dat jullie betere adviezen hebben! (is trouwens eerste kuur weer na grote tijd)

Bedankt!

Wat zijn je stats? btw, je weet toch dat als je eenmaal AS doet, het moeilijk word om naturel nog wat te gaan doen..
    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Originally posted by Tobe View Post
      Hoi,

Ik heb een paar vragen. Ik zou eventueel willen beginnen met een kuur Deca van GS. Mijn doel is om niet extreem veel aan te komen maar om gewoon een leuke duw in de rug te hebben. (wel resultaten natuurlijk)

Ik wil eigenlijk voor deca gaan omdat mijn inzien deca de beste middenmood is. (resultaat ten opzichte van bijwerkingen)
      Nu zijn de verhalen verschillend over Deca alleen:

-Sommige zeggen wel resultaat te hebben met alleen deca
      -Andere zeggen totaal geen resultaat zonder een test. erbij te gebruiken

Daarnaast heb ik het volgende gehoord van de Deca van GS:

-Goed spul alleen zeer pijnlijke injecties!

Mijn vraag is nu wat is waar? Want ik zie het niet meer! Misschien dat jullie betere adviezen hebben! (is trouwens eerste kuur weer na grote tijd)

Bedankt!
      deca only kan. maar met test erbij is veel beter.
      ja gs laat ik me niet over uit de pijnlijke injecties klopt. ik zou eerder voor gg gaan gg is golden gear ook under ground lab vind ik zelf veel beter en beter dan gs en je hebt geen last van pijnlije injecties

Comment

als je only wil doen met 'weinig' bijwerkingen, moet je echt niet deca nemen maar testo op normaal level. (500mg) das een lichaamseigen stof. deca legt je hele axis plat, testo ook, maar die vult het zelf aan. nakuur ook belangrijk.
        deca only wordt deca dick. niet leuk.
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

gewoon lekker stacken met test
          Who's the Chef

Comment

Dan kun je beter test nemen ipv deca.

Wat betreft de pijnlijke injecties. Dat ligt niet aan de deca. Dat ligt aan GS. Ergens is er iets fout gegaan waardoor veel mensen zijn gaan klagen over pijnlijke injecties.

Als je je daar druk over maakt, kun je kiezen voor een ander uglab oftewel human grade.

@bruce; nandrolon is ook een lichaamseigen stof.

Comment

Ik train al ruim 6 jaar. Heb 4 jaar geleden +/- 800 tabs Dbol (2 kuur)gehad. Resultaten toen waren oke echter was het verlies ook weer groter.

Ben toen van +/- 70 naar 82 kilo gegaan maar ben dit ook na een aantal maanden weer verloren.

Train nu weer geruime tijd naturel met shakes natuurlijk en veel eten
              Op dit moment wil ik graag 'kwaliteitskilo's' aankomen maar het hoeft er niet aan te vliegen!
              (aangezien laatste kuur lang geleden is denk ik dat een kuur wel weer aan zal slaan)

Welke test.adviseren jullie dan en in welke hoeveelheid p/w?

Gr.

Comment

thanks suat. daar stond ik eigenlijk niet eens bij stil
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Als je echt alleen maar een bescheiden aantal kg's wil, zou je een winstrol only kuurtje kunnen pakken. Met test ga je ook vocht opslaan die je naderhand weer gaat inleveren.

Er bestaat geen perfecte kuur. Je moet gewoon de meest geschikte kuur nemen die aansluit bij je doelstelling. Ook die kuur moet je voor lief nemen met zijn bijwerkingen.

Wat betreft test, is een 10wkse kuur op 500mg ew een goede kuur. Testosteron enanthaat heb ik het dan over.

Ik adviseer je wel eerst wat rond te neuzen hier op het forum. Kennis is macht, leer zoveel mogelijk.

@bruce; graag gedaan

Comment

Ik vindt de deca van GS niet pijnlijk trouwens er staat Painless injections op de etiket. Trouwens op alle injects van GS staat painless op . En tja als je niet goed prikt doet het altijd pijn.
                    een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

deca only zou ik nooit doen, je axis ligt volledig plat en er is niks voor het op te vullen, dus 10-12 weken geen stijve meer, no thanx

Als ik van u was zou ik een test only doen zoals al aangegeven, ik zou voor 250 om de 5 dagen gaan, krijg je ook vocht van maar die ben je weer kwijt na de kuur, en natuurlijk nolva voor de nakuur

Grtz
                      stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X