Nakuren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nakuren

Hallo allemaal.
    Ik heb een vraagdu hu) ik heb hier op dit forum al best veel gelezen over nakuren, maar hoor mensen heel veel over clomid of nolvadex maar is een goede nakuur met alleen hcg ook mogelijk?

Alvast bedankt he.

Kort maar krachtig: NEE!
    HCG is niet geschikt als nakuur.

Comment

Lees hier maar even iets over HCG Productoverzicht || Organon Nederland bv

In de moderne manier van kuren wordt HCG pas toegepast door kuurders als ze met redelijke hoge doses aan de gang gaan. Omdat vanaf week 4 a 5 (soms eerder, soms later) de lichaamseigen productie stil ligt, injecteren ze vanaf dat moment wekelijks zo'n 500 iu. Dit om te voorkomen dat hun teelballen krimpen.
      Anderen doen het nog steeds na een kuur (hogere dosis HGC), maar dan alsnog voor de nakuur en en zeker niet als vervanging van de nakuur!
      Als je teelballen hun oorspronkelijke maat nog hebben slaat de nakuur bestaande uit nolvadex, clomid of een combi hiervan beter aan. Dat is in mijn ogen dan ook de enige reden om HCG te gebruiken.
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Bedankt voor jullie antwoord mr symmetry en shannasse das duidelijk.
        IK vroeg me dit nl af omdat ik bij ons op de sportschool 2 jongens (mannen) gesproken heb die al aardig wat hebben gekuurd maar die zeiden dat ze als nakuur hcg namen. Nu ben ik nog niet met een kuur bezig, want het lijkt me beter om daar nog zeker 1 1/2 jaar mee te wachten(train nu nl 2 1/2 jaar) maar ik ben wel al zo veel mogelijk info aan het verzamelen, zodat ik dan wel op een goede manier van start kan.

Comment

Verstandig. Sommige gebruiken hcg om de klap op te vangen na de kuur. Dit gebeurd vooral als de volgende kuur kort erop volgt. De hcg zorgt voor een tijdelijke verhoging van lichaamseigen test alleen na het gebruik ervan klapt hij weer in elkaar wat bij chlomid en nolva niet het geval zou moeten zijn.
          Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

HCG is toch ook tegen het krimpen van je ballen
            Who's the Chef

Comment

Yep, zoals Symmie heeft uitgelegd.

Comment

Dit begrijp ik dus niet hé.

Als je een lichte kuur achter de rug hebt is het inderdaad voldoende van clomid alleen of clomid en nolvadex te combineren.

Maar bij zwaardere kuren, test/deca/dianabol, anadrol of trenbolone in matig tot hoge dosissen en gedurende langer dan 6 weken, ga je zowiezo nood hebben aan hcg.

En lagere dosissen hcg zoals 1500 iu zijn ook minder efficient. Uit ervaring weet ik dat 2500 iu om de 4 dagen met 4 tot 6 injecties dikwijls een noodzaak is. Gevolgd door clomid.

Kijk, je testes moeten eerst wat groter worden, wanneer ze door de AS gekrompen zijn, en dan pas werkt de clomid voldoende, om de test produktie opgang te krijgen.

Comment

Originally posted by Mr. Symmetry View Post
                  Lees hier maar even iets over HCG Productoverzicht || Organon Nederland bv

In de moderne manier van kuren wordt HCG pas toegepast door kuurders als ze met redelijke hoge doses aan de gang gaan. Omdat vanaf week 4 a 5 (soms eerder, soms later) de lichaamseigen productie stil ligt, injecteren ze vanaf dat moment wekelijks zo'n 500 iu. Dit om te voorkomen dat hun teelballen krimpen.
                  Anderen doen het nog steeds na een kuur (hogere dosis HGC), maar dan alsnog voor de nakuur en en zeker niet als vervanging van de nakuur!
                  Als je teelballen hun oorspronkelijke maat nog hebben slaat de nakuur bestaande uit nolvadex, clomid of een combi hiervan beter aan. Dat is in mijn ogen dan ook de enige reden om HCG te gebruiken.
                  Idd! Helemaal mee eens, ik zeg altijd dat het als voorbereiding op de nakuur dient. Voor iets sneller herstel.

Comment

Ja, sorry, had je post niet gelezen Mr. Symmetry, volledig mee akkoord...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X