Methandrostenolone?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Methandrostenolone?

Methandrostenolone 10 mg moet je die per week op bouwen of kan je gelijk aan de goede dosering beginnen groetjes

wat is dat ??

op en af bouwen is over het algemeen achterhaald
    Who's the Chef

Comment

Is gewoon dboll, je zou de eerste 2 a 3 dagen kunnen opbouwen. Dit om te kijken hoe je lichaam erop reageert.Afbouwen is niet nodig, is idd achterhaald.

Grtz..
      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by michel1981 View Post
        Methandrostenolone 10 mg moet je die per week op bouwen of kan je gelijk aan de goede dosering beginnen groetjes
        Als je het voor het eerst gaat gebruiken, zou ik je aanraden de eerste paar dagen of week te benutten voor het opbouwen. Geleidelijk naar de dosis die je wilt vasthouden. Wat mij betreft is dat maximaal 30-40 mg. Afbouwen is inderdaad niet nodig. Op welke dosis ga je zitten?
        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

ik ben vandaag net begonnen en heb van morgen om 8 uur na me voeding 2x10 mg ingenomen x 250 mg deca mix van g.s
          en wil vanavond nog een x 2x10 mg dboll in nemen,ga niet hoger dan 40 mg per dag voor 6 weken.s avonds dboll in nemen het tijd stip maakt niks uit toch

Comment

Originally posted by michel1981 View Post
            ik ben vandaag net begonnen en heb van morgen om 8 uur na me voeding 2x10 mg ingenomen x 250 mg deca mix van g.s en wil vanavond nog een x 2x10 mg dboll in nemen,ga niet hoger dan 40 mg per dag voor 6 weken.s avonds dboll in nemen het tijd stip maakt niks uit toch
            40 mg is de maximale dosis wat mij betreft. Dianabol heeft een halfwaardetijd van 4,5-6 uur. Als je dus 's ochtends om 07:00 20 mg inneemt, dan is dat rond 12:00 gereduceerd tot 10 mg. (Eigenlijk minder, want er treedt ook verlies op in je lichaam bij de verwerking door je lever.) Rond 17:00 zit er nog slechts 5 milligram of minder in je lijf. Houd daar dus rekening mee in je inname-schema.
            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X