ben nou een paar dagen aan het lezen. daar raad iedereen orals toch wel af voor je lever maar bij een test, deca kuur word een kickstart van dianabol tabl wel geadviseert. is en frontload dan niet beter? of is het effect dan minder. en van een dianabol only zou het meeste alleen vet en vocht zijn is dit bij een test, deca, dianabol kuur dan anders? want ik zou alleen spieren willen die blijven zitten.
kickstart?????
Collapse
X
-
Bij een kuur test/deca kan een frontload of een kickstart met dbol beiden, hoewel een frontload uiteraard minder belastend is voor de lever.
Vind voor een eerste kuur drie middelen overigens erg zwaar en zou het dan ook niet aanraden.
De reden dat een oral only meestal wordt afgeraden zit hem niet zozeer in de leverbelasting als wel in de kwalitatief mindere gains, met uitzondering van winstrol. Als je (bijna) alles vast wilt houden wat je wint en toch een oral only wilt doen is dat een optie. Overigens is winstrol niet zo mild als vaak wordt beweerd, het is naast leverbelastend ook behoorlijk zwaar voor je prostaat.
Een betere keus vind ik persoonlijk een test-only als eerste kuur. Levert behoorlijke winst met relatief weinig vocht waardoor het verlies na de kuur beperkt blijft en met slechts 1 middel kun je goed zien hoe je erop reageert.
-
ja lijkt mij ook beter om nie meteen te zwaar te beginnen. da kan daarna altijd nog. Met test alleen is 10 weken 250mg dan nog genoeg? met de eerste 750mg en de tweede 500mg als frontload of moet ik dat anders doen of gewoon geen frontload de eerste keer. en is 1x per week zetten genoeg of kan da beter om de 5 dagen.
Comment
-
Test e (=enanthate) kan 1x per week maar wordt als only meestal 1x per 5 dgn gezet.
Meen dat Snipke zo'n kuurtje heeft gedaan met 350 mg per 5 dgn, zonder frontlaod en met goede resultaten.
Ben niet helemaal zeker dus ff afwachten of hij nof reageert.
Zou trouwens voordat je aan welke kuur dan ook begint eerst zorgen dat je helemaal zeker bent dat verder alles klopt; voedings- en trainingsschema plaatsen dus in de daarvoor bestemde onderdelen!
Comment
-
Originally posted by wesley1981 View Postja lijkt mij ook beter om nie meteen te zwaar te beginnen. da kan daarna altijd nog. Met test alleen is 10 weken 250mg dan nog genoeg? met de eerste 750mg en de tweede 500mg als frontload of moet ik dat anders doen of gewoon geen frontload de eerste keer. en is 1x per week zetten genoeg of kan da beter om de 5 dagen.We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Comment
-
je hebt gelijk mss S, mijn eerste kuurtje was test e om de vijf dagen 250mg, ik ben daar 13-15 kilo van gegaind en heb er 10 kilo van vastgehouden tot de dag van vandaag. Ik had al wel een goede basis , voeding was tip top en training ook, dit zijn de minimum verreisten om zo een resultaat te behalen .
Ik heb toen ook geen frontload gedaan, oke het duurt wel iets langer vooraleer je resultaat ziet, maar dan weet je wel dat je op dat middel goed gaat, anders is het altijd gissen
Grtzstil growing
Comment
-
idd 10kilo overhouden na een juur is veel, dat lukt mij nu zelfs niet meer. Het was ook mijn eerste kuur daar ga je altijd als een speer op, als je verder nog kuurt zal je zien dat de gains afnemen.
Ik had ook al een goede basis en mijn voeding was in die tijd nog optimaal, mijn training en rust eveneens
Grtzstil growing
Comment
-
Originally posted by Shannasse View PostBij een kuur test/deca kan een frontload of een kickstart met dbol beiden, hoewel een frontload uiteraard minder belastend is voor de lever.
Vind voor een eerste kuur drie middelen overigens erg zwaar en zou het dan ook niet aanraden.
De reden dat een oral only meestal wordt afgeraden zit hem niet zozeer in de leverbelasting als wel in de kwalitatief mindere gains, met uitzondering van winstrol. Als je (bijna) alles vast wilt houden wat je wint en toch een oral only wilt doen is dat een optie. Overigens is winstrol niet zo mild als vaak wordt beweerd, het is naast leverbelastend ook behoorlijk zwaar voor je prostaat.
Een betere keus vind ik persoonlijk een test-only als eerste kuur. Levert behoorlijke winst met relatief weinig vocht waardoor het verlies na de kuur beperkt blijft en met slechts 1 middel kun je goed zien hoe je erop reageert.
Ik ben een voorstander van 2 middelen die elkaar synergetisch aanvullen. androgeen/anabool vind ik nog altijd beter dan androgeen.
Comment
-
Is ook een argument idd.
Ik ben echter een voorstander van voorzichtigheid zeker bij beginners, als je uitstekende resultaten kunt behalen op alleen de lichaamseigen stof test als eerste kuur waarom zou je dan gelijk je systeem zwaarder gaan belasten dan nodig. Op die manier kun je ook een tweede en derde kuur nog relatief voorzichtig aanpakken door middelen toe te voegen in plaats van direct met mega doseringen aan de slag te gaan.
Het blijft toch allemaal vergif hè, weliswaar met een nut en ben er bij weloverwogen gebruik zeker niet per definitie tegen, vind alleen wel dat mede door internet de ingewikkelde kuren en belachelijke doseringen een vogelvlucht nemen. Sommigen beginnen dankzij internet met wat meer achtergrond kennis dan ze zonder hadden kunnen opdoen, maar velen beginnen met net zo weinig kennis alleen dan wel met belachelijke doseringen omdat ze zich baseren op kuren van mensen die al 10 jaar trainen en net zoveel kuren achter de rug hebben...
Comment
-
Originally posted by iljazwaan View PostMaar moest je na die kuur dan ook meer blijven eten dan er voor?
Grtz.Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
7 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...9 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment