deca

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• deca

is het waar als je deca gebruikt dat je er droog van word ????

Nee.
    Droog worden doe je door je voeding aan te passen en evt cardio toe te voegen.

Comment

Van deca houd je juist vocht vast. Ik denk dat jij wat links nodig hebt om te lezen over anabole steroiden etc. Hier zijn er een paar:

www.ergogenics.org
      Bodybuilding.com - Big Cat - 43 Full Steroid Profiles! (Eng)
      Welkom op de website van BODYPAGE.NL**** . Site is tot gekomen ism. dutchbodybuilder
      SpotInjections.com
      Eigen Kracht - Website over fitness, afvallen en doping
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

als je alleen deca gebruikt wordt je zo mager als een lat

heb je alleen last van honger denk ik na een dag of wat
        Who's the Chef

Comment

Originally posted by Shannasse View Post
          Nee.
          Droog worden doe je door je voeding aan te passen en evt cardio toe te voegen.
          Mooi geantwoord.

tuurlijk zijn er wel wat hulpmiddelen maar je bent toch degene die het zelf moet doen door hoofdzakelijk je voeding aan te passen.
          En als je dan een middel ebij neemt ter ondersteuning neem dan wel een middel die het best bij je doel past

Comment

antwoorden zijn al gegeven, nee kerel je wordt niet droger van deca, je krijgt er alleen een plofkop van, en als je het deca only doet krijg je uw heer nog een paar maanden niet omhoog, misschien dat je daarmee bedoeld droger worden

Grtz
            stil growing

Comment

ben ik het mee eens alleen deca is geen goede optie, je voeding is ten allen tijde belangrijk.

Comment

Er zijn mensen waarvan ik weet die op een deca only goed zijn gegaan en verder geen nadeel hebben ondervonden betrefd problemen met hen libido.
                Zelf zou ik de gok niet nemen aangezien de kans altijd bestaat maar als jij dat wel wil give it a try
                Hou dan wel even een logje bij

Comment

Ik zou er lekker test bij doen, een deca only kuur vind ik ook geen aanrader..

Grtz..
                  Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X