deca gs

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• deca gs

iemand ervaring met de deca van gs.

wat is het probleem??
    Who's the Chef

Comment

Originally posted by been View Post
      wat is het probleem??
      er is geen probleem. gewoon of er iemand ervaring mee had en als het ook beetje goed aanslaat en niet al te veel vocht vast houd

Comment

Ik heb er wel ervaring mee, maar toch voor de human grade spullen..

grtz..
        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

heeft iedereen wel zo een beetje ervaring mee denk ik, valt enkel te zien hoe en met wat je het gaat gebruiken en in welke doseringen

Grtz
          stil growing

Comment

Originally posted by snipke View Post
            heeft iedereen wel zo een beetje ervaring mee denk ik, valt enkel te zien hoe en met wat je het gaat gebruiken en in welke doseringen

Grtz
            ik wil het op 400mg doen en mischien na een tijdje naar 600 verhogen.

Comment

Originally posted by harold View Post
              Ik heb er wel ervaring mee, maar toch voor de human grade spullen..

grtz..
              humen grade is zeker goed gebruik nu de deca van norma op 400mg, maar daar krijg je alleen een gigantische vocht kop van. zou dit op te lossen zijn door proviron er bij te doen.

Comment

Het vocht houden van vocht is natuurlijk niet merkgebonden

Comment

Originally posted by baricade View Post
                  humen grade is zeker goed gebruik nu de deca van norma op 400mg, maar daar krijg je alleen een gigantische vocht kop van. zou dit op te lossen zijn door proviron er bij te doen.
                  Anders kan je ook nog arimidex toevoegen aan je kuur. Maar vocht hoort nou eenmaal bij een kuur met deca..

Grtz..
                  Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by harold View Post
                    Anders kan je ook nog arimidex toevoegen aan je kuur. Maar vocht hoort nou eenmaal bij een kuur met deca..

Grtz..
                    ja idd dat is zo maar heb wel eens 3 maand die van gg gebruikt op 800mg en nks geen last van dikke vocht kop. en ben nu 6 weken bezig met deca van norma en echt dikke vocht kop. heb gehoord dat in norma`s meer oestrogenen zitten dan andere deca`s is dat ook zo?.

Comment

Originally posted by baricade View Post
                      heb gehoord dat in norma`s meer oestrogenen zitten dan andere deca`s is dat ook zo?.
                      Nee, dat is niet zo. In anabole steroiden zitten geen oestrogenen. Wat wel kan gebeuren: het lichaam denkt in verhoudingen. Als je een kuur doet welke je testosteronniveau verhoogt, gaat het lichaam een deel van dat testosteron omzetten in oestrogenen, de (vrouwelijke) tegenhanger van (het mannelijke) testosteron. Dat proces noemen we aromatase. Daar komen oestrogenen bij vrij. Deze zijn eventueel in te dammen met produkten als proviron, nolvadex, clomid, arimidex of femara.
                      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Waarom eerst 3 maanden 800mg deca van GG en nu 400mg deca???? Het vochtprobleem is goed op te lossen met proviron maar ook met de andere genoemde middelen. Zou me er persoonlijk niet druk om maken. Als het wel uitmaakt kun je de deca vervangen door boldone.

Greets
                        Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Originally posted by Mr. Symmetry View Post
                          Nee, dat is niet zo. In anabole steroiden zitten geen oestrogenen. Wat wel kan gebeuren: het lichaam denkt in verhoudingen. Als je een kuur doet welke je testosteronniveau verhoogt, gaat het lichaam een deel van dat testosteron omzetten in oestrogenen, de (vrouwelijke) tegenhanger van (het mannelijke) testosteron. Dat proces noemen we aromatase. Daar komen oestrogenen bij vrij. Deze zijn eventueel in te dammen met produkten als proviron, nolvadex, clomid, arimidex of femara.
                          ligt niet aan de hoeveel test ik zit al meer dan een half jaar 1000mg test e met deca van gg 800. en nu de deca van gg vervangen door de norma en op 600mg en krijg me een gigantische vocht kop, en met die van gg nooit, maar de norma werkt 10 keer beter dan die van gg. oja en even voor de duidelijkheid ik neem het allemaal samen met hgh op 10 iu en slin en igf1.

Comment

Originally posted by banaan View Post
                            Waarom eerst 3 maanden 800mg deca van GG en nu 400mg deca???? Het vochtprobleem is goed op te lossen met proviron maar ook met de andere genoemde middelen. Zou me er persoonlijk niet druk om maken. Als het wel uitmaakt kun je de deca vervangen door boldone.

Greets
                            denk ookl dat ik het ga vervangen door boldenone. wat heb je aan als je veel vocht vast houd verlies je toch weer na de kuur.

Comment

Ja als vocht uitmaakt kun je dat doen al zou je met 1000mg test zonder anti-e ook een enorme vochtkop moeten krijgen (meer als met deca iig).

Hoe zijn de gains in dat half jaar? Moet toch een enorme progressie met zich meebrengen. Laat je je bloedwaardes zo nu en dan weleens testen met andere woorden ben je onder begeleiding?

Suuces
                              Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X