deca gs

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by banaan View Post
    Ja als vocht uitmaakt kun je dat doen al zou je met 1000mg test zonder anti-e ook een enorme vochtkop moeten krijgen (meer als met deca iig).

Hoe zijn de gains in dat half jaar? Moet toch een enorme progressie met zich meebrengen. Laat je je bloedwaardes zo nu en dan weleens testen met andere woorden ben je onder begeleiding?

Suuces
    ja vocht krijg je altijd maar niet zoveel in korte tijd van de norma deca. ben van 92 naar 105 kilo gegaan. en ga nog half jaar door. heb nu de deca van norma vervangen door die van gs op 400mg. train in plaatjes wierden bij nesset isli.

Comment

Dit is een vochtige topic
      een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

sorry effe off topic, maar slin en igf samen, niet bang voor een hypo dan

Grtz
        stil growing

Comment

Originally posted by snipke View Post
          sorry effe off topic, maar slin en igf samen, niet bang voor een hypo dan

Grtz
          nee niet bang voor hypo. igf1 3 kwartier na insuline injectie. gewoon meer dextrose nemen. maar je gaat dan als een speer echt een aanrader

Comment

Originally posted by baricade View Post
            nee niet bang voor hypo. igf1 3 kwartier na insuline injectie. gewoon meer dextrose nemen. maar je gaat dan als een speer echt een aanrader
            Integendeel, ik wil het niemand aanraden!
            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Lijkt een beetje op Russische roulette tog?
              een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by Mr. Symmetry View Post
                Integendeel, ik wil het niemand aanraden!
                aanraden of niet je gaat gewoon als een speer. gewoon voldoende koolhydraten nemen en niks aan het handje. 10iu slin en 10 iu igf1

Comment

Afgezien van de rhgh, igf-1 en insuline zou ik ook niemand aanraden om een half jaar op testosteron te gaan zitten á 1000 mg.
                  Maar goed het is niet mijn lichaam en als iemand het wil verkloten, moet tie het zelf weten.

Overigens wordt igf-1 in mcg aan gegeven dus je zal 100 mcg igf-1 bedoelen waarschijnlijk en 10 iu rHGH + 10 iu insuline.

Greetz.
                  Last edited by Castaway; 28-12-2006, 21:15.

Comment

Originally posted by Castaway View Post
                    Afgezien van de rhgh, igf-1 en insuline zou ik ook niemand aanraden om een half jaar op testosteron te gaan zitten á 1000 mg.
                    Maar goed het is niet mijn lichaam en als iemand het wil verkloten, moet tie het zelf weten.

Overigens wordt igf-1 in mcg aan gegeven dus je zal 100 mcg igf-1 bedoelen waarschijnlijk en 10 iu rHGH + 10 iu insuline.

Greetz.
                    lichaam verkloten ja doe je toch al als je aan aas begint. en ja als je hgh kuurt dan weet je dat je er lang aan vast zit. zet wel pregnyl bij, en heb nu proviron bij gevoegt en ga nu nog een half jaar door. als je groot wild wordt moet je nie zeuren dat het slecht is je weet waar je aan begint.

Comment

Originally posted by baricade View Post
                      lichaam verkloten ja doe je toch al als je aan aas begint. en ja als je hgh kuurt dan weet je dat je er lang aan vast zit. zet wel pregnyl bij, en heb nu proviron bij gevoegt en ga nu nog een half jaar door. als je groot wild wordt moet je nie zeuren dat het slecht is je weet waar je aan begint.
                      Ik wil even een kleine correctie maken namelijk, je lichaam verkloten met AAS. Onder medische begeleiding met "normale" doseringen, verkloot je niet je lichaam, zeker als je ook voldoende tijd tussen een kuur laat, zodat het lichaam kan herstellen.
                      Daarnaast is mij bekend dat rHGH voor een langere tijd gebruikt moet worden, namelijk minimaal 3 maanden en zijn doseringen tussen de 4 IU en 8 IU redelijk.
                      Als ik jou zo hoor denk ik dat je bij geen enkele arts onder controle staat.

Ik mag echt voor je hopen dat je na nog een half jaar gekuurd te hebben, dat alles in je lichaam (hormoonhuishouding etc.), weer normaal gaat worden, hoewel ik mijn twijfels hierover heb.
                      Tevens hoop ik voor je dat de organen in je lichaam niet al te veel zullen groeien (zoals je hart). rHGH heeft namelijk ook invloed op de groei van je organen.
                      En het gevaar van acromegalie is ook aanwezig.

Het is niet mijn bedoeling om je bang te maken, maar wees heel goed bewust van waar je op dit moment mee speelt.

Laat mij maar 23 jaar trainen en op een normale manier niet zo groot worden, ieder zijn ding.

Greetz.
                      Last edited by Castaway; 29-12-2006, 06:51.

Comment

@ barricade : hoeveel kuren heb jij al achter de rug, want waar je nu mee bezig bent is geen klein kuurtje. De discussie over as en de gezondheid ga ik hier nu niet verder leiden, iedereen moet dat maar voor zich zelf uitmaken

Ik wil je nu niet afbreken ofzo maar als ik in andere topics u vragen zie dan twijfel ik soms toch dat je met verstand van zaken aan het kuren bent, u stats ben ik ook even vergeten, maar 1000mg test - 10iu hgh en 100mcg igf en dan nog de insuline erbij dat is al een kuurtje wat de echte profs nemen denk ik.

Nogmaals ik zeg dit niet om u aan te vallen ofzo, ik vraag het me gewoon af

Grtz
                        stil growing

Comment

Originally posted by snipke View Post
                          @ barricade : hoeveel kuren heb jij al achter de rug, want waar je nu mee bezig bent is geen klein kuurtje. De discussie over as en de gezondheid ga ik hier nu niet verder leiden, iedereen moet dat maar voor zich zelf uitmaken

Ik wil je nu niet afbreken ofzo maar als ik in andere topics u vragen zie dan twijfel ik soms toch dat je met verstand van zaken aan het kuren bent, u stats ben ik ook even vergeten, maar 1000mg test - 10iu hgh en 100mcg igf en dan nog de insuline erbij dat is al een kuurtje wat de echte profs nemen denk ik.

Nogmaals ik zeg dit niet om u aan te vallen ofzo, ik vraag het me gewoon af

Grtz

je mag het me ook vragen hoor zeker. maar die andere topic zijn vaak kuren de me vrienden doen op sportschool en ze dan hier neerplant om te vragen het ook goede kuren zijn. heb veel kuren gehad met testo en deca en winstrol. maar wil nu voor het echte werk gaan. dus hgh slin en igf1.
                          heb alleen hgh en aas en slin gedaan
                          geen hypo`s gehad als je maar voldoende druivesuiker neemt en voldoende koolhydraten neemt. en nu doe ik ìgf1 en slin in combi. gewoon zorgen voor voldoende druivesuiker nemen en koolhydraten nemen dan krijg je geen hypo. igf1 zetten 3 kwartier na slin injectie.

Comment

Originally posted by Castaway View Post
                            Ik wil even een kleine correctie maken namelijk, je lichaam verkloten met AAS. Onder medische begeleiding met "normale" doseringen, verkloot je niet je lichaam, zeker als je ook voldoende tijd tussen een kuur laat, zodat het lichaam kan herstellen.
                            Daarnaast is mij bekend dat rHGH voor een langere tijd gebruikt moet worden, namelijk minimaal 3 maanden en zijn doseringen tussen de 4 IU en 8 IU redelijk.
                            Als ik jou zo hoor denk ik dat je bij geen enkele arts onder controle staat.

Ik mag echt voor je hopen dat je na nog een half jaar gekuurd te hebben, dat alles in je lichaam (hormoonhuishouding etc.), weer normaal gaat worden, hoewel ik mijn twijfels hierover heb.
                            Tevens hoop ik voor je dat de organen in je lichaam niet al te veel zullen groeien (zoals je hart). rHGH heeft namelijk ook invloed op de groei van je organen.
                            En het gevaar van acromegalie is ook aanwezig.

Het is niet mijn bedoeling om je bang te maken, maar wees heel goed bewust van waar je op dit moment mee speelt.

Laat mij maar 23 jaar trainen en op een normale manier niet zo groot worden, ieder zijn ding.

Greetz.
                            nou mijn hormoonhuishouding werkt nog perfect hoor. januarie begin ik weer. ben ik 3 maand tussen uit geweest. met proviron in je kuur en pregnyl dan is het geen probleem. en goed na kuren.

Comment

Ja jij goed op weg naar.......

Comment

deca g.s

hallo ik ben net gestopt met super deca van g.s kuur af gelopen samen met d-boll 17 kilo aan gekomen niks mis met g.s

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X