Originally posted by banaan
View Post
deca gs
Collapse
X
-
-
Afgezien van de rhgh, igf-1 en insuline zou ik ook niemand aanraden om een half jaar op testosteron te gaan zitten á 1000 mg.
Maar goed het is niet mijn lichaam en als iemand het wil verkloten, moet tie het zelf weten.
Overigens wordt igf-1 in mcg aan gegeven dus je zal 100 mcg igf-1 bedoelen waarschijnlijk en 10 iu rHGH + 10 iu insuline.
Greetz.Last edited by Castaway; 28-12-2006, 21:15.
Comment
-
Originally posted by Castaway View PostAfgezien van de rhgh, igf-1 en insuline zou ik ook niemand aanraden om een half jaar op testosteron te gaan zitten á 1000 mg.
Maar goed het is niet mijn lichaam en als iemand het wil verkloten, moet tie het zelf weten.
Overigens wordt igf-1 in mcg aan gegeven dus je zal 100 mcg igf-1 bedoelen waarschijnlijk en 10 iu rHGH + 10 iu insuline.
Greetz.
Comment
-
Originally posted by baricade View Postlichaam verkloten ja doe je toch al als je aan aas begint. en ja als je hgh kuurt dan weet je dat je er lang aan vast zit. zet wel pregnyl bij, en heb nu proviron bij gevoegt en ga nu nog een half jaar door. als je groot wild wordt moet je nie zeuren dat het slecht is je weet waar je aan begint.
Daarnaast is mij bekend dat rHGH voor een langere tijd gebruikt moet worden, namelijk minimaal 3 maanden en zijn doseringen tussen de 4 IU en 8 IU redelijk.
Als ik jou zo hoor denk ik dat je bij geen enkele arts onder controle staat.
Ik mag echt voor je hopen dat je na nog een half jaar gekuurd te hebben, dat alles in je lichaam (hormoonhuishouding etc.), weer normaal gaat worden, hoewel ik mijn twijfels hierover heb.
Tevens hoop ik voor je dat de organen in je lichaam niet al te veel zullen groeien (zoals je hart). rHGH heeft namelijk ook invloed op de groei van je organen.
En het gevaar van acromegalie is ook aanwezig.
Het is niet mijn bedoeling om je bang te maken, maar wees heel goed bewust van waar je op dit moment mee speelt.
Laat mij maar 23 jaar trainen en op een normale manier niet zo groot worden, ieder zijn ding.
Greetz.Last edited by Castaway; 29-12-2006, 06:51.
Comment
-
@ barricade : hoeveel kuren heb jij al achter de rug, want waar je nu mee bezig bent is geen klein kuurtje. De discussie over as en de gezondheid ga ik hier nu niet verder leiden, iedereen moet dat maar voor zich zelf uitmaken
Ik wil je nu niet afbreken ofzo maar als ik in andere topics u vragen zie dan twijfel ik soms toch dat je met verstand van zaken aan het kuren bent, u stats ben ik ook even vergeten, maar 1000mg test - 10iu hgh en 100mcg igf en dan nog de insuline erbij dat is al een kuurtje wat de echte profs nemen denk ik.
Nogmaals ik zeg dit niet om u aan te vallen ofzo, ik vraag het me gewoon af
Grtzstil growing
Comment
-
Originally posted by snipke View Post@ barricade : hoeveel kuren heb jij al achter de rug, want waar je nu mee bezig bent is geen klein kuurtje. De discussie over as en de gezondheid ga ik hier nu niet verder leiden, iedereen moet dat maar voor zich zelf uitmaken
Ik wil je nu niet afbreken ofzo maar als ik in andere topics u vragen zie dan twijfel ik soms toch dat je met verstand van zaken aan het kuren bent, u stats ben ik ook even vergeten, maar 1000mg test - 10iu hgh en 100mcg igf en dan nog de insuline erbij dat is al een kuurtje wat de echte profs nemen denk ik.
Nogmaals ik zeg dit niet om u aan te vallen ofzo, ik vraag het me gewoon af
Grtz
je mag het me ook vragen hoor zeker. maar die andere topic zijn vaak kuren de me vrienden doen op sportschool en ze dan hier neerplant om te vragen het ook goede kuren zijn. heb veel kuren gehad met testo en deca en winstrol. maar wil nu voor het echte werk gaan. dus hgh slin en igf1.
heb alleen hgh en aas en slin gedaan
geen hypo`s gehad als je maar voldoende druivesuiker neemt en voldoende koolhydraten neemt. en nu doe ik ìgf1 en slin in combi. gewoon zorgen voor voldoende druivesuiker nemen en koolhydraten nemen dan krijg je geen hypo. igf1 zetten 3 kwartier na slin injectie.
Comment
-
Originally posted by Castaway View PostIk wil even een kleine correctie maken namelijk, je lichaam verkloten met AAS. Onder medische begeleiding met "normale" doseringen, verkloot je niet je lichaam, zeker als je ook voldoende tijd tussen een kuur laat, zodat het lichaam kan herstellen.
Daarnaast is mij bekend dat rHGH voor een langere tijd gebruikt moet worden, namelijk minimaal 3 maanden en zijn doseringen tussen de 4 IU en 8 IU redelijk.
Als ik jou zo hoor denk ik dat je bij geen enkele arts onder controle staat.
Ik mag echt voor je hopen dat je na nog een half jaar gekuurd te hebben, dat alles in je lichaam (hormoonhuishouding etc.), weer normaal gaat worden, hoewel ik mijn twijfels hierover heb.
Tevens hoop ik voor je dat de organen in je lichaam niet al te veel zullen groeien (zoals je hart). rHGH heeft namelijk ook invloed op de groei van je organen.
En het gevaar van acromegalie is ook aanwezig.
Het is niet mijn bedoeling om je bang te maken, maar wees heel goed bewust van waar je op dit moment mee speelt.
Laat mij maar 23 jaar trainen en op een normale manier niet zo groot worden, ieder zijn ding.
Greetz.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
5 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...8 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment