vraag over naposim anabool

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vraag over naposim anabool

hallo zoals mischien wel is gezien ben ik hier nieuw en heb me net even voorgesteld .
    ik ben 21 jaar en ben 1.85m en weeg ongeveer 73 kg
    ik ben nu bijna een half jaartje aan het trainen 3x in de week een uurtje en het wil niet echt opschieten.
    ik wil voor de zomer graag wat groter en zwaarder worden
    ik gebruik nu turbo mass gainer en krealkalyn.
    ben bijna 4 kilo aangekomen maar zie er eingelijk niks van
    ik heb mezelf een kuurtje aangeschaft van terapia naposim van 5mg
    300 tabletten.
    ik heb die kuur kunnen kopen en ze hebben me informatie gegeven maar ben nog niet helemaal zeker van me zaak en zou graag willen weten of ik duz naar die 300 tabletten (6weken)ook al last van me zaakje onderaan kan krijgen ivm inpotentie. is 1kuurtje al aardig schadelijk.
    ik zou het graag willen weten alvast bedankt

Luister, ik zal je even de volgorde aangeven die je moet ondergaan. Dit geld voor iedereen eigenlijk, waarbij anabolen eventueel zijn.

Je begint met een goed voedingsschema en trainings schema.
    Elke 6 weken verander je van schema, zodat je je spieren kan blijven prikkelen. Ondertussen blijf je je voedingsschema afstellen.
    Dit kan je vanaf dat je traint laten we zeggen 5 jaar doen. Voor de 1 minder, voor de ander meer. Dan wil het gainen echt niet meer. en DAN, ja pas DAN!
    Voor jou over een heleeee tijd dus, is het slim om te gaan kuren.
    Je bent nu 4 kilo gegained, Jeuj, goed maar nog LANGE niet genoeg. Je kan makkelijk naturel de volgende 20 kg binnenhalen. Als je nu zorgt dat je de laatste beetjes afvalt voor de zomer vakantie, dan loop je er alsnog lekker bij, want dan zie je die lijntjes goed. Maar voor die tijd nog even een paar kilotjes pakken! Ik verwijs je dus bij deze door naar het voedings en trainings gedeelte, en wil je hier de komende tijd niet meer zien met vragen over anabolen die betrekking hebben op jezelf.

Nog even over je vraag, ja het is verdomt slecht om te gaan kuren nu. Je pezen zijn wss nog niet eens genoeg gewent, geef je dan ook zeker niet veel kans om deze kuur succesvol te doorstaan, en daarna niet elke 3 weken bij de dokter te zitten.

Grtz, David.
    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

naposim is een andere naam voor dianabol en is zeer belastend voor je lever.

Aan je stats te zien zou je veel beter nog wat trainen zonder anabolen en een goed voedingsschema opstellen. Daar kom je al heel ver mee.

Bovendien is er heel wat fake naposim in omloop.
      "Knowing is not enough, we must apply.Willing is not enough, we must do."

Comment

hoi hoi

Zou die naposim niet nemen
        overigens is met op en afbouw( ff rekenen) zo'n 170 tabs heb je al voldoende.
        Jammer dat je dit vaak ziet, eerst kopen, niks vanaf weten, dan vragen.

80% van naposim in omloop is fake ( goeie of slecht)

Maar als je al zo twijfelt over je gezondheid....... Denk dat je dan het antwoord al heb..

Greetzzz

Comment

ja kerel je krijgt last van uw zaakje onderaan als je die tabs slikt, u supplier heeft u zeker niet verteld over een nakuur en over de eventuele gevolgen van het nemen.

Het zou een wijze stap zijn om die tabs gewoon terug te geven en u geld terug te vragen en er een pot eiwitten ofzo mee te kopen.

Je bent veel te jong om aan de as te gaan, u eigen test produktie ligt nog zo hoog dat je daar u profijt uit kan halen, dat het niet vlug genoeg gaat naar u zin is te verstaan, het is dan ook een sport waar je veel geduld moet voor hebben

Stel een degelijk voedingsschema en trainingsschema op en rust veel, en ja deze zomer ga je er nog bekakt bijlopen maar de volgende kan je misschien 20kilo meer wegen

Grtz
          stil growing

Comment

Ik sluit mij aan bij collega Snipke.
            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by markmv View Post
              hoi hoi

Zou die naposim niet nemen
              overigens is met op en afbouw( ff rekenen) zo'n 170 tabs heb je al voldoende.
              Jammer dat je dit vaak ziet, eerst kopen, niks vanaf weten, dan vragen.

80% van naposim in omloop is fake ( goeie of slecht)

Maar als je al zo twijfelt over je gezondheid....... Denk dat je dan het antwoord al heb..

Greetzzz
              op en af bouw is niet nodig

voor de rest sluit ik me 100% bij snip en sym aan
              Who's the Chef

Comment

ff aansluiten allemaal
                VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Je hebt alle adviezen al gehad, gewoon afblijven dus en (vr)eten en trainen!

Comment

uhm, ik sluit mij ook aan.
                    Het is zeker nog niet verstandig om te gaan kuren, en zou er ook lekker nog maar niet aan denken.

grtz..
                    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by yamato View Post
                      naposim is een andere naam voor dianabol
                      rectificatie: naposim is een MERK dianabol. dus niet een andere naam!

een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

ahk, bedankt voor de correctie bruce
                        "Knowing is not enough, we must apply.Willing is not enough, we must do."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X