Zomer kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Mr. Symmetry View Post
    Ik vind tren enanthaat 6 weken een te korte periode. Het begint pas in week 4 echt te werken namelijk. Ga je voor de korte ester (acatate), dan is het weer anders.
    Dus ik kan de tren beter doortrekken naar 8 weken? zodat het er als volgt uit gaat zien:

1-9 sustanon 250mg/3dgn ( kan geen 10 weken doen omdat ik geen 2 extra lossen vials kan krijgen)
    1-8 tren enth 400mg/wk
    2-7 winstrol 40mg/dg

en natuurlijk de nakuur week 10 of kan ik beter week 11 starten hiermee?

Laatste vraagje: ik wil de tren 2 x per week zetten. Is dat OK ( vooral in het begin om de zien hoe m'n lichaam er op reageerd. Voordat ik er gelijk 400mg erin spuit)
    Last edited by pjas; 25-01-2007, 14:12.

Comment

Wat mij betreft doe je het zo:

-1 t/m 9 sustanon
      -1 t/m 8 tren
      -1 t/m 6 winstrol

Nakuur pas in week 12 starten. Het depot wat de lange ester uit sustanon heeft opgebouwd moet zich immers nog afbouwen.

Hoe ziet je nakuur er uit? Ik raad persoonlijk aan: 4 weken nolvadex a 40 mg per dag.

Week 4 t/m 6 zul je het hardste gaan, verwacht ik.

Trenbolone en sustanon kan in een injectiespuit. 2x per week dus 1 ml sustanon en 2 ml tren.

Laat ik wel duidelijk maken dat ik geen voorstander ben van zo'n kuur, maar dat bovenstaand schema naar mijn idee het beste resultaat geeft met de middelen die jij wilt gebruiken.
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X