wil beginnen met een kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wil beginnen met een kuurtje

Hoi met karahan ik train al twee jaar ben 31 jaar ben 1.75 en weeg 75 kilo en wil eigenlijk beginnen met een kuurtje stanozolol 10 mg heeft er iemand ervaring mee met dit tablets ik wil meer weten over deze kuur voor dat ik ga beginnen groetjes KArahan
    Last edited by Karahan; 23-06-2007, 13:01.

kuur

Kijk even verder er staat al zo veel over Winstrol.
    Verder als het je eerste kuur is 40mg per dag 20 in de ochtend en 20 in de avond.
    Verder is het geen verkeerde kuur om eens te proberen weinig bijwerkingen.
    Verwacht ook geen wonderen je pak meestal zo,n 3a4 kilo spier massa.

sucses.

Comment

Thanks voor de informatie maar ga wel eerste week met 20 mg beginnen blijf je wel de kracht houden als je klaar met het kuurtje ben en hoe lang is het beste om te gebruiken

Comment

20 mg is wat weinig, se. Denk dat je dan allleen je axis onderdrukt. Heb zelf een winstrol only gedaan en was er verre van happy mee. Vreselijke pijn in mijn gewrichten en de resultaten vielen erg tegen. Zou het niet doen. Een dbol only geniet dan mijn inziens toch de voorkeur en gegarandeerd resultaat(ook gedaan).

Grtz

Comment

40mg p/d kerel Maar hoe lang wil je dat doen?
          een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

als eerste kuur winny tabs zal 30mg ook al een mooi begin zijn 2e keer 40 of 50 mg

ga zelf zeer binnenkort ook een winny kuurtje doen als testje

Comment

tot dat ik ongeveer zo,n 3a4 kilo spier massa hebt lijkt me wel voldoende en niet meer dan 6 weken te gebruiken of heb je betere voorstel

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X