hallo allemaal. ik heb 1 keer kuur gedaan.dat was voor 6 weken.
ik heb toen sust 250 1.5 ml p. week
met nandro decanoate norma 1 ml p. week.
resultaat was 4 kg 6weken 2.5 maand verder heb ik me winst behouden en ben zelf 0.5 kg aan ge komen.
ik was 63kg 1.75m 32 j 14 maanden trainen
nu 67.5 1.75m 32 j
ik heb hier veel dingen gelezen. en ik ben tot de conclusie ge komen.
dat ik het eigelyk fout heb gedaan. en dat ik eigelyk niets weet.
ik heb toen advies genomen van iemand die beweert verstand van te hebben.
want hy ziet er nu flink uit. kwa bouw. maar toen ik hem vroeg hoe het zit met na kuren vroeg die wat is dat. toen ik zei eigelyk moeten we d-bol by zetten en zeker tot 10 weken. en 4 weken na kuren was hy de hele klus kwyt.ik heb gelezen en veel ge lezen. maar zit toch met ??????????????
b.v veel van jullie praten met 400mg ik snap het niet hoeveel ml is dat met sust 250.ik wil dus als volg 19 november 2007
wil ik met sust 250 1ml deca weet niet hoeveel ml moet ge bruiken en d-bol.
4 weken na kuren met nolva.geef maar tips alles wat je wil en kunt.
klein beetje vocht over houden is geen probleem brandt ik zo weg.
[o ja ik lees veel dat veel van die kleine magere manetjes wil gaan kuren.
een jaar geleden was ik ook zo maar toch heb besloten om 1 vol jaar te gaan trainen voor ik iets do.en heb in die jaar 10kg aan gekomen. allen door eten
veel eten niet normal.rusten 9 uur slaap elke avond met en dutje tussen de middag. een trainen. ] DAT KLEINE STUKJE VONDT IK EVEN LEUK OM BY TE ZETTEN.
ik heb toen sust 250 1.5 ml p. week
met nandro decanoate norma 1 ml p. week.
resultaat was 4 kg 6weken 2.5 maand verder heb ik me winst behouden en ben zelf 0.5 kg aan ge komen.
ik was 63kg 1.75m 32 j 14 maanden trainen
nu 67.5 1.75m 32 j
ik heb hier veel dingen gelezen. en ik ben tot de conclusie ge komen.
dat ik het eigelyk fout heb gedaan. en dat ik eigelyk niets weet.
ik heb toen advies genomen van iemand die beweert verstand van te hebben.
want hy ziet er nu flink uit. kwa bouw. maar toen ik hem vroeg hoe het zit met na kuren vroeg die wat is dat. toen ik zei eigelyk moeten we d-bol by zetten en zeker tot 10 weken. en 4 weken na kuren was hy de hele klus kwyt.ik heb gelezen en veel ge lezen. maar zit toch met ??????????????
b.v veel van jullie praten met 400mg ik snap het niet hoeveel ml is dat met sust 250.ik wil dus als volg 19 november 2007
wil ik met sust 250 1ml deca weet niet hoeveel ml moet ge bruiken en d-bol.
4 weken na kuren met nolva.geef maar tips alles wat je wil en kunt.
klein beetje vocht over houden is geen probleem brandt ik zo weg.
[o ja ik lees veel dat veel van die kleine magere manetjes wil gaan kuren.
een jaar geleden was ik ook zo maar toch heb besloten om 1 vol jaar te gaan trainen voor ik iets do.en heb in die jaar 10kg aan gekomen. allen door eten
veel eten niet normal.rusten 9 uur slaap elke avond met en dutje tussen de middag. een trainen. ] DAT KLEINE STUKJE VONDT IK EVEN LEUK OM BY TE ZETTEN.
Comment